Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 November 2011

PERSATUAN MAT NGANTOK ZZZZZZZZZZZ




INI MAT NGANTOK I


















INI MAT NGANTOK II



NFC: PAK LAH MINTA PAKATAN JANGAN HERET SHAHRIZAT, TAPI TANYA SUAMI DIA - minsider

Abdullah Ahmad Badawi menegaskan tidak wajar meminta Shahrizat Abdul Jalil meletakkan jawatan berhubung isu Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC), yang dilaporkan gagal, memandangkan anggota Kabinet itu tidak terlibat dalam projek tersebut.

Sebaliknya, bekas perdana menteri ini berkata individu yang perlu menjawab segala persoalan berkaitan adalah suami Shahrizat yang juga Pengerusi Eksekutif NFC, Mohamad Salleh Ismail.

Abdullah menambah Shahrizat tidak perlu melayan desakan supaya meletakkan jawatan.

“Tanya individu yang berkenaan, apa kena-mengena dengan Shahrizat, itu suami dia... Shahrizat tidak terlibat, jadi jangan tanya dia.

“Kalau Shahrizat jadi CEO bolehlah (tanya) tapi sekarang dia tidak terlibat dan sangat tidak adil melabelkan Shahrizat terlibat,” katanya pada sidang media selepas merasmikan Seminar Sains dan Nilai: Isu-isu Kontemporari dan Jalan Penyelesaian di Institut Kefahaman Islam Malaysia (Ikim) di sini.

The Malaysian Insider difahamkan NFC mula beroperasi pada 2008 semasa pentadbiran Abdullah dan Muhyiddin Yassin ketika itu memegang jawatan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani.

Ditanya mengenai NFC, Abdullah bagaimanapun enggan memberi sebarang komen dengan alasan ia perkara lama.

Isu projek NFC didedahkan oleh Laporan Ketua Audit Negara 2010 yang dikeluarkan 24 Oktober lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PAK LAAAAA.... kah kah kah

kah kah kah...BARU BANGUN ZZZZZZZZZZZZZZZ..... kah kah kah

NOTA:
duit ini di rembat zaman dolah
duit ini dirembat zaman khairy berkuasa
duit ini dirembat zaman muhyiddin jaga pertanian

jelas – tiga malaon ini cuba mempertahan kan anak mami
ertinya mereka terlibat sama
kalau tidak
apa pasal pertahankan shahrizat
kah kah kah


NOTA:
shahrizat ini siapa suami dia?
tak pernah tengook pun
tak kan ini suami masa pilihanraya aje
kah kah kah



ANAK MUDA TUNGGU PENGUMUMAN!

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

madey buat keputusan, rafidah mesti di gulingkan. ayam tambatan untuk melawan rafidah, azlina telah hanyut di bawa arus rasuah. hanya jat seorang yang berkaliber untuk memberi tentangan kepada rafidah. tapi jat leftenan "setia" rafidah dan nak lawan rafidah perlu banyak wang. rafidah berkemampuan untuk bayar hingga rm1000 satu undi, itu tak termasuk komisyen pada broker. untuk memujuk jat lawan rafidah dan biaya untuk beli undi perwakilan wanita umno, jat di beri ganjaran sebanyak rm250 million. peruntukan itu di buat sebagai pinjaman kepada NFC. itulah sekian ada nya...tak timbul isu jat makan duit. semua itu ada lah upah mecantas rafidah...memang hak jat.

Tanpa Nama berkata...

Kalau Shahrizat mengandung Anak Lembu nak tanya siapa?

Takkan nak tanya Bapa Lembu...kah kah kah

Tanya Beruk Ketawa...kah kah kah..kah kah

Lang berkata...

zzzzz..... letak jawatan bukan ke kerana menantu?... lagi satu, napa nfc bagi kat laki dia?... takde org lain lg ke?... lagi satu nape dia jd menteri tp tak menang dlm pilihanraya?... klau kata kronism marah bukan main... bila dah terkiok, org siasat, pon marah jugak... suruh dia balik zzzzzz la...

Jebat2 berkata...

KAH..KAH..KAH.. kuali kata bontot periuk hitam, periuk kata bontot kuali hitam.. apa tunggu lagi, pegi tangkap 1 kambing hitam la.. kasi sembelih, kita makan sesama kita.. yammmmm senggggg.. sengkek punya parti.

Tanpa Nama berkata...

hahaha tu dia....dia dah bangun dari zzzzzzzz!!! cubalah telek2 ngan ostad google 'salleh budu' mungkin personaliti nih kenal kat ijat kot. lembu2 gemok check jantong di ijn....

hj labu

Nostalgia abkk berkata...

Halo Bro. ini bukan Mat Ngantuk la tapi ularmak Besak Kepala Bataass...
Imam Besak Hadari yang sekarang hari hari makan tidug saja...cccaaannntttiiikkk

Tanpa Nama berkata...

Woi Pak Lah...baik balik ke Perth jual nasi kandar sudah !!

memang betul cakap TT, Pak Lah dan KJ mesti ada terlibat dlm skandal lembu shahlizat !!

Tanpa Nama berkata...

Pak Lah oh Pak Lah !. Dah lupa ke .. ? atau masih mengantok juga !. Kalau tak kerana Pak Lah tak kan si menantu Khairi tu dapat jadi YB. Samalah ceritanya yang ini, kalau tak kerana si Izat ni menteri boleh ke si suami tu dapat dana lembu itu !. Ada apa-apa ke nak sama pertahan Mak Menteri ?. Bagi orang seperti kamu ber-zzz itu lebih baik dari berkata-kata.

Tanpa Nama berkata...

apa ni tt.
masuk si dolah zzzzzzz....... ni,
lagi kelam kabut.
macam filem p. ramlee lak,
"keluarga 69".
kah... kah... kah...

Tanpa Nama berkata...

najib mula menjolok..

Tanpa Nama berkata...

woi pak lah, kalau pepsi buat peraduan, semua kaki-tangannya, anak-beranak, sanak saudara, kaum kerabat kakitangan depa tak dibenarkan masuk peraduan ni. depa kata ni 'conflict of interest'. ni lagi tahap tinggi dari peraduan, projek KERAjaan dimana anak mami ni seorang menteri, tetiba ahli keluarga anak mami ni dpt projek ni?

Tanpa Nama berkata...

Suami Mami Jelutong ini Saleh Budu, bekas CEO Taman Teknologi Malaysia di Bkt Jalil.
Apa ke jadah Saleh Budu buat business bela lembu?
Apa ke jadah anak mami ni boleh jadi pengarah Syarikat bela lembu/
Anak mami ni dulu doktor vetrinar ker? Ada pelajaran dan pendedahan kepada Sains Haiwan ker? Pernah ambik paper vertebrate Biology ker?
Aku rasa kalau tanya anak2 Mami ni bila umur lembu bunting pun x boleh jawab. Berapa bulan lembu bunting, apa lembu makan, enzyme apa dlm perut lembu, berapa kilo lembu makan setiap hari dan berapa banyak susu boleh perah tiap hari pun dia x boleh jawab.
Kalau nak bisnes lembu baik bagi Karpal Singh. keturunan Punjabi memang terkenal bela lembu dan jual susu di Tanah melayu. Semenjak raja Melaka, bila masa orang Melayu membela lembu?
Kalau tak percaya tanya orang baru lepas sembelih korban, mana dia dapat lembu kalau bukan dari Hindu dan Punjabi.
Ni mami ni berani bertanding lawan Karpal di Jelutong ker?
Sapa menang boleh bela lembu dan jual susu lembu kepada Jabatan Vetrinar utk anak2 sekolah.

matstimketum berkata...

tindak-tanduk ameno membela kroni dah terburai! masihk nak sokong lagikah? kih,kih,kih............

Tanpa Nama berkata...

heran sungguh sbb apa jantan2 ini sebok mempertahankan sharizat...depa ni dah dapat blow job ker dari menteri betina ni

Tanpa Nama berkata...

Orang tua ngantuk ni dari jadi PM sampailah kepencen tak habis-habis bodoh

Tanpa Nama berkata...

orang tua ngantuk ni dari jadi pm
sampai ke pencen tak habis2 bodoh.
gelinya hati gua.
kah... kah... kah...
kah... kah... kah...
kah... kah... kah...
padan muka lu kj lembu@oxford
bapak mentua lu sudah kena sindir.

Tanpa Nama berkata...

11.31..aku suke komen hang

zainal abidin berkata...

Pak lah memang stupid not finish finish. anak ulamak konon. silap2 si badawi pun tak nak ngaku anak. punya la samdol. ijat ngan laki mesti tidor sebantal. bila dah sebantal, mesti lah macam macam rahsia keluar. bodoh betul pak mentua di Kj ni...