Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 November 2011

NAJIB AKAN DITENDANG - SEMUA SEDANG DI RANCANG




KUUUUR SEMANGAT







ADA USAHA ANGKAT KU LI JADI PM
– berita hairan

Abdul Rahim dakwa pembangkang rancang pelantikan jika menang PRU-13

ALOR GAJAH: Bekas Ketua Menteri Melaka, Abdul Rahim Tamby Chik mendakwa beliau ada maklumat pihak tertentu mempelawa Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah menjadi Perdana Menteri jika pembangkang menang atau wujud keadaan 50-50 dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

Beliau mendakwa, bagi menjayakan usaha itu, pihak terbabit sedang mencari sekurang-kurangnya 20 ahli politik Melayu berpengaruh, memiliki reputasi tinggi dan intelek untuk dicalonkan bertanding di kawasan majoriti kaum itu yang ditandingi semua komponen Barisan Nasional (BN) kecuali UMNO.

“Mereka sedang mengenal pasti tokoh seperti ini di seluruh negara dan jika berjaya mendapat orang ini dan berasakan bakal wujud keadaan 50-50 antara BN dan pembangkang, mereka dikatakan mampu menjadi penentu siapa bakal menjadi pemerintah selepas PRU-13,” katanya.

Abdul Rahim yang juga Penyamun RISDA berkata, pendedahannya adalah sebagai peringatan kepada semua pihak bahawa usaha itu tidak boleh diterima di negara ini terutama BN.

“Perancangan berkompromi seperti ini boleh menggugat kestabilan politik dan menjadikan pemerintahan negara ke tahap lemah pada masa depan.

“Saya pulangkan kepada pujuk pimpinan tertinggi UMNO membincangkan perkara ini supaya BN menang dua pertiga pada PRU13 tanpa boleh dikompromi,” katanya.

Sementara itu, Tengku Razaleigh ditemui pada satu majlis di Kota Bharu, semalam enggan mengulas mengenainya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



ADA SEMANGAT NAK LAWAN?



NOTA:
faham apa maknanya berita ini?
faham apa tanda berita ini?

si tambi yang suka budak kecik ini
bercakap seolah olah tibai ku li
si tambi suka budak kecik ini
sengaja bercakap sedemikian
kalau tidak berita ini tidak diketahui umum

sekarang seluruh negara telah tahu
bahawa ada perancangan bnak jatuhkan isteri rosmah
rancangan ini sedang diatur

GAN atu gerakan anti najib ini sedang bekerja siang dan malam
keluarkan buku
buat ceramah
kumpulkan orang
ini kerana ramai ahli gerombolan cukup menyampah
bukan menyampah pada najib
tapi menyampah pada suami najib

NOTA:
ku li masih boleh memainkan peranan
ku li tidak ada beban bunuh orang
ku li tidak ada anak curi duit
ku li ada hubungan baik dengan kaum feudal
ku li bedrpengalaman dalam ekonomi
hanya satu masaalah ku li ini
dia merasa dia anak raja
maka malas buat kerja
asik asik minta orang ramai
buat ombak kah kah

NOTA:
satu lagi kelemahan ku li
dia selalu lambat
masa BERSIH rancang demo
ku li padam talipon
wartawan nak temu bual tak dapat
bila BERSIH selesai baru dia buka talipon
dan buat komen
kah kah kah

NOTA:
muhyiddin masih lagi
terbaik untuk malaysia baru
kerana bini dia tak gemok
kah kah kah


NOTA:
tapi kalau tim ku li
dapat 15 kerusi parlimen atau lebih
maka negara ini akan menobatkan
tengku razaleigh tengku hamzah sebagai
perdana menteri kerajaan perpaduan
dengan satu syarat:
rosmah
najib
mahathir
akan didakwa
di mahkamah terbuka


SIAPA PEMBELOT DAN PEROGOL?


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Si Gurkha ni yang nak jadi PM. Tak payah lah.

Tanpa Nama berkata...

Rahim marah sebab tak dapat masuk dalam geng Ku Li....Lagi satu TT...janganlah kau marah kat Rahim tu....Rahim tu baik orangnya....Tambi Kecik dia yang jahat....tak boleh tengok budak kecik....kahkahkah

Tengku Shahrizat Binti Tengku Reezal berkata...

Tamby Chik Penyamun RISDA?

Perogol budak kecik lebih tepat.

HAHAHAHAHAHAHA

Non-Governmental Individual berkata...

Rais isap kretek semasa perhimpunan demo semangat 46.. siap pakai topi s46 lagi... kah kah...

kg melekek berkata...

Tambi CHICK tumpang semangkuk jer... ibarat melukut ditepi gantang. masuk tak tambah, keluar tak kurang..
woi director porn, cd blue sahjilat bila nak kluar?

Tanpa Nama berkata...

Anak Tambi risau kalau Ku Li jadi PM, maka wawasannya, wawasan 1515 tak tercapai. Iaitu wawasan supaya boleh selalu mengentot budak sekolah bawah 15 tahun. dan juga bimbang papa angkatnya Madey di sumbat masuk kandang lembu sungai Buloh. Kah..kah..Kah.

Tanpa Nama berkata...

bawah umor boleh la ko tibai,ni ku li yg kenal tiang lampu dan kenal bawah umor..,kahkahkuiii....

Tanpa Nama berkata...

bawah umor boleh la ko tibai,ni ku li yg kenal tiang lampu dan kenal bawah umor..,kahkahkuiii....

Lang berkata...

kah..kah..kah.. tt pon ada maklumat pasai tamby kencing nak jd pm... jaga2 ku li dan masterji jib... ini pakar buat video, dan pengedar bullet proof vest....

Org Muar Anak Abah berkata...

Tak kisah la tutup telefon ke tak. yg penting dapat tengok Madey dibicarakan dlm mahkamah. Aku nak masuk mahkamah tu biarpun terpaksa beratur sejak jam 6 pagi. Lepas tu aku nak ziarah kubur abah aku nak beritau dia Madey dah nak terkujat. Sure abah aku happy.