Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 31 Disember 2011

901 MULA MENGGEGAR















KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...901 TELAH BEJAYA.... kah kah kah...

kah kah kah...SELURUH NEGARA SEDANG BINCANG 901...kah kah kah..

woit...JANGAN SILAP FAHAM 901 BUKAN LEVIES GOLOK... kah kah kah..

kah kah kah... 901 IALAH HARI PESTA ANAK MUDA.... kah kah kah

kah kah kah...DEMO SUDAH JADI BUDAYA KITA...kah kah kah




ANWAR TIDAK WAJAR HERET RAKYAT SELESAI MASALAH PERIBADI
- meloya

BERA 31 Dis. - Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob berkata, Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim tidak sepatutnya mengheret rakyat mengadakan demonstrasi jalanan bagi menyelesaikan masalah peribadi yang dihadapi beliau.

Adnan berkata, kempen “Bebas Anwar 901” yang dirancang sayap Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada 9 Januari ini boleh mencetuskan huru-hara dan menggugat keselamatan orang ramai.

"Kempen itu adalah tindakan yang boleh memberikan kesan buruk dan menggugat kestabilan baik dari segi keamanan, politik, sosial dan ekonomi negara,” katanya.

Beliau berkata, Penasihat PKR itu perlu menghormati keputusan yang akan dibuat mahkamah pada 9 Januari ini berhubung kes liwat beliau kerana keputusan itu akan dibuat berdasarkan perbicaraan dan bahan bukti kukuh yang dikemukakan di mahkamah.

"Anwar boleh membuat rayuan jika keputusan hakim nanti tidak memihak kepadanya,” katanya.

Oleh yang demikian, tegas Adnan, Anwar tidak perlu mengheret rakyat dalam soal peribadi beliau. - TIEWNAMA




DUA LAPORAN POLIS BANTAH DEMONSTRASI BEBASKAN ANWAR
- meloya

KUNAK 31 Dis. - Dua persatuan suku kaum di sini hari ini membuat laporan polis berhubung rancangan pihak tertentu mengadakan demonstrasi “Kempen Bebaskan Anwar 901” di ibu negara pada 9 Januari ini.

Laporan pertama dibuat oleh Abdul Sabur Wahid, 49, mewakili beberapa suku kaum Suluk dan Ketua Bahagian Persatuan Rumpun Bugis Melayu Malaysia (PRBMM).

Laporan kedua pula dibuat oleh Zahari Lorong. Kedua-dua laporan itu dibuat di di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kunak di sini.

Ketika laporan dibuat para penyokong persatuan membawa sepanduk antara lain tertulis, ”Kami Cintakan Keamanan dan Kedamaian, Bukan Rusuhan, Jangan Persendakan Sistem Kehakiman Negara, Kami Tidak Perlukan Pemimpin Tidak Bermoral, Kami Bantah Perhimpunan Bebaskan Anwar”.

Abdul Sabur berkata, beliau dan beberapa rakan lain meminta pihak berkuasa menyiasat dan sekiranya benar perlu menghalang serta mengambil tindakan sewajarnya terhadap perkara tersebut.

Penghakiman kes Anwar akan diputuskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9 Januari ini. - TIEWNAMA





10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan cemas dengan ugutan sesiapa daripada pihak UMNO. 901 akan 'mengajar' keputusan arif dari Mahkamah Kangaroo itu juling, songsang dan nonsense!

IbnAbdHalim berkata...

Isham, Nak tanya, yang entot Tuya tu bermoralkah?

REFORMASI berkata...

Alahai bapak menteri, bila pulak anuar heret aku?? takde heret2 deh... aku nak turun mahkamah tinggi jalan duta 09/01/12 sebab NAK TAU KEPUTUSAN PERBICARAAN KES LIWAT SHITFULL BAUKARI ASLANCAU.

Tanpa Nama berkata...

laporan pulis juga musti dibuat terhadap isteri isteri mentari yang tidok bertudung kerana melanggar perintah Allah...lancau punya bugis

Rakyat M'sia berkata...

dah kat election ni tu yg si samseng tu sibuk, takut ni pilihan raya terakhir dia.

Tanpa Nama berkata...

901 IS A MANIFESTATION OF MORAL ANOMALY OF ONE BUT SANTUN RACE AFFECTING RELIGIOUS PARENCHYMA THEY VAGUELY BEHOLD.

tak faham gak hantuk la kepala kat dinding buat tahun ini kah kah

pencerahan fikrah selama ini bak berbicara dgn lumbu....malays, not malaysian, semakin mandul dan bongsai. jika nuar bebas atau pr menang bukan sbb kuasa tangan melayu. sejarah membuktikan musuh jebat adalah tuah sendiri.yg menanggok di air keruh eeee. dgn gangsta eeee bermakna melayu ni pecacai je...suatu intuisi mereka sudah tidak lagi berfungsi. so main ludah je la

901 bukan soal nuar bebas atau salah tapi soal maruah melayu di mata dunia. HE IS JUST THE CATALYST FOR THE JUST CAUSE.
maka itu kita lihat nanti bani melayu dgn amoknya tapi babuk pun tarak.
maaf tt, pencerahan fikrah selama ini NATO!!!
yg syok entot cukong gak kah kah kah

Paymaster berkata...

Menteri Besar Mutant pulak sibuk mcm negaea ni wak dia punya. lg satu org dari kunak tu ingat kunak tu pusat pentadbiran malaysia kot..haha...turun jgn tak turun...aku cadangkn sesiapa yg ditahan kjaan pakatan nnti bayar elaun bulanan RM250 sebulan darab jumlah ditahan. contoh kalau dah 10 kali ditahan lokap kjaan bayar RM2,500 sebilan elaun turun jlnraya.drp beri cukong baik beri reformis asli kira mcm veteran la kan. takde duit ambik drp IPP haha.

TOKGURU86 berkata...

Kakakakakakaka. 901 angka yg sangat bertuah buat seluruh rakyat Malaysia kecuali juak PR macam korang ler. Hahahah. Kempen 901 adalah cara terbaik DAP nak kekalkan Anwar supaya boleh menjadi jambatan hina menggabunhkan PAS dgn DAP. Anwar yg meliwat rakyat di ajak turut serta. Memang tidak patut. Kakakakakaka. Siap la Anwar. Berakhir di tirai besi la lu. Gua mmg x suka lu dari lu masuk UMNO lg. lu mmg kaki songlap duit rakyat. Aku masih doakan agar kamu tidak ke penjara. Tapi gua doakan lu mati di Phuket sekarang. Hidup buat susahkan rakyat x dak guna la Anwar. FUCK YOU ALL!!

Tanpa Nama berkata...

terima kasih kepada meloya dan MB2 bangang sbb tolong iklan kan 901 secara percuma ke seluruh negara

Tanpa Nama berkata...

Hang sekoq aje lancau UMNGOKk dalam blog ni TOKGURU86 ooiiiiii..

Peliwat?!!!! saksi dan pembuktian kes liwat pun tunggang langgang.. hang nak bangkitkan anwar seorang peliwat.. bangang dan tetap bangang TOKGURU86!! harapkan banyak blog tapi bodoh macam lembu fidloot!!