Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Disember 2011

AISAN TAK KISAH




AISAN




SAYA TAK KISAH
– meloya

SELEPAS 48 jam berita Hasan Ali, Exco Hal Ehwal Agama Islam, Adat-Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor digugurkan daripada senarai calon pilihan raya Pas tersebar, semalam beliau tampil memberikan penjelasan.

Hasan yang pernah bekerja sebagai pegawai kerajaan dan kemudian menjadi pakar motivasi, menyifatkan pengguguran daripada senarai calon pilihan raya negeri adalah perkara kecil sahaja.

“Soal pencalonan ini bagi saya kecil,” tegas Hasan pada sidang media di kediamannya di Pinggir Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur semalam yang mengulas kontroversi pencalonan itu yang didedahkan oleh Ketua Penerangan Pas Selangor, Saari Sungib.

Hasan yang menjadi tokoh kontroversi sejak isu perpaduan antara Pas dan UMNO dibangkitkan sehingga beliau tidak dilantik semula sebagai Pesuruhjaya Pas Selangor, tetap tidak berganjak meneruskan misi perpaduan umat Islam melangkaui ideologi politik dan bangsa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


jeng jeng jeng.... AISAN TAK KISAH.... kah kah kah

kah kah kah.... ORANG CERITA MACAM MACAM TAPI AISAN TAK KISAH .... kah kah kah..

kah kah kah...ORANG CERITA AISAN KENA TENDANG PAS... AISAN TAK KISAH...kah kah kah

kah kah kah... ORANG CERITA AISAN JUAL AGAMA... AISAN TAK KISAH... kah kah kah..

kah kah kah..ORANG CERITA AISAN BELI IJAZAH... AISAN TAK KISAH... kah kah kah..

kah kah kah...ORANG TUDUH AISAN B ANYAK HUTANG.... AISAN TAK KISAH.... kah kah kah

kah kah kah...ORANG CERITA AISAN BODEK RAJA ... AISAN TAK KENAL PUN SIAPA RAJA KAVITA SINGH.... kah kah kah..






5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

asal bukan amno....tp dkt nk pru buat hal ...petik mende yg x sepatutnya... org kene bahan diwar2kn ...yg buat yg buat bahan disenyapkn ... gali lagi pekung byk2 tunjukkn parti2 dlm PR ada masalah lg best masa dkt PRU... hahahaha... jgn lupa dkt PRU ungkit balik & war2kn kisah UG , kisah perebutan kuasa dlm PKR , DAP dsbgainya... kalu bole sumer pekung2 pemimpin , pertelagahan pemin baraikan... utk matlamat ABU...

Tanpa Nama berkata...

Hassan Ali, tolonglah masuk umno, memang dah sah pas taknak kau...bantulah umno...mana tau...dapat jadi MB...takkan selangor nakkan ezam jadi mb...itu dah kira malu besar..beb...orang tanya...sapa mb selangor??jawapannya ezam kotak enam...adoiiii laa

Tanpa Nama berkata...

Hasan, hasan,
Hasan mahu jd soldier

Aisan Goblok berkata...

kahkah lcu la. aku ingat aiman rupanya aisan. kahkah...aisey aisan cibet

Tanpa Nama berkata...

Apa dah jadi dengan kau ni San..alang alang orang dah kata macam macam kat kau ...henjut je...lompat .masuk dalam kandang lembu tu.. Mana lah tahu untung untung Dapat jadi Gembala Lembu...San kau jangan bermimpilah nak jadi MB..kau memang tak ada bakat ..cara kau cakap nampak macam orang kaki kelentong..dah lah tak hensom langsung ...Tv pon satu hal p kelurkan muka dia hari hari apa hal....Geli lah orang tengok...aku lagi lah loya nak muntah.....