Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Disember 2011

JANGAN MALU MALU - MENGENTOT MEMANG SEDAP



SENYUM DAN NIKMATTILAH




SURAT DARI PEMBACA


BELASAH SAJA, abang setuju, tak boleh salahkan org Melayu yg berzina, sebab depa nak kawen tapi takde duit, kos kawen besar sangat, dah lah kos hidup smakin besar, Baitulmal atau kerajan harus beri bantuan dalam bentuk peruntukan kewangan kpd pasangan yg nak kawen.

selain itu, JAKIM juga harus sebarkan kondom, bagi abang pakai kondom ni hukumnya HARUS, tak HARAM. tak salah pakai kondom, untuk elakan buang bayi. sama macam Islam dari mazhab Hanafi yg letak hukum HARUS pada perbuatan melancap, tujuannya untuk mengelakan zina.

untuk mengelakan perkara yg lebih buruk apa salah pakai kondom? abang tak faham kenapa Melayu takut pakai kondom? sebab tak sedap? sebab haram? habis tu, berzina tu tak haram? pakai aje kondom! jangan malu2,
By Non-Governmental Individual on SILA BACA TULISAN - BERAHI DAN MORAL on 12/13/11


SELAMATKAN BENIH PISANG INI



14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ni...bahalol ke bengap...?????

Tanpa Nama berkata...

NGI,

kau ni ulama mana? suka hati je nak keluar fatwa tentang hukum pakai kondom.


butoh!!!!!!!

Pisang melayu kontot tp keras berkata...

hahaha lucu la. tahniah ambik inisiatif beli pisang dan kondom. ...ini idea yg praktikal dan patut diamalkan utk elak mudarat yg lebih besar. tok alim bukan tau benda ni. dia tibai harammmm memanjang.

Tanpa Nama berkata...

Pakai kondom memang tak haram. Yang haram kalau berzina... tapi seboleh-bolehnya jauhi zina walaupun zina mata.

Ada ke orang saja-saja nak sarung kondom pada zakarnya tanpa tujuan untuk melakukan persetubuhan? Tak taulah kalau hobi masyarakat kini ibarat letakkan ubat gigi di atas berus gigi tapi tiada niat nak gosok gigi.

Tanpa Nama berkata...

perghh!! patut lah maha firaun kelantan kene prostate!

bigfish berkata...

bagus jugak idea tt nih. terbaeeekk

Tanpa Nama berkata...

macam biasa . tukar tiub pemulanya . pencetus fikrah yang amat bangang bila libat soal ugama .

lama lama naik bosan ! penulisan lain ok . kiasan agak kritis . tapi bila libat ugama , terasa macam menghina .

tukar tiub , biar aku ceritakan serba sedikit . rezeki anak atau lebih tepat zuriat adalah kerja Allah . bukan soal pakai kondom atau tidak . jika Maha Kuasa Allah berkata 'Kun Fayakun' maka , jadilah zuriat .

manusia memakai kondom atau tidak , rezeki Allah ini bukan terletak pada kondom . tidak sama sekali . fikrah ini bodoh lagi terbarai . yang sebenarnya Maha Kuasa Allah yang tentukan .

jangan jadi bodoh , anak yang dibuang , anak yang bersepah di tepi jalan , anak yang dicampak tong sampah bukan datangnya dari faktor kondom . inilah balasan . balasan dari tuhan !

budak - budak sekarang bukan bodoh tak tahu pasal kondom . budak skrg bukan tak boleh beli kondom . bersepah ada jual kondom . tapi apa pasal masih ada kes buang anak ? ini sebabnya BALASAN . aku cerahkan lagi sekali , ini sebabnya BALASAN !

terima lah hakikat , inilah balasan . tak payah bodohkan orang cerita tentang pakai kondom , pancut luar atau ntah apa lagi ideologi bangang . kondom bukan metodologinya . jadi ianya terbarai .

inilah balasan kepada Malaysia . pemerintah sekular , jauhkan pentadbiran dari Islam , inilah jadinya . tak payah laa cakap revolusi itu ini , bebas itu ini , naik jemu laaaa . ini semua buang masa .

terima la hakikat , manusia sekarang bukan bodoh wahai tukar tiub . bukan bodoh dan mudah direkrut oleh tulisan kau . tidak . Allah tetap Allah . ugama tetap ugama . dan kau tolong jangan lawan ugama . biar lawan orang yang jual ugama . cuma JANGAN LAWAN UGAMA .

ikhlas ,

aku bukan bodoh nak makan hari - hari apa yang tukar tiub suap .

Tanpa Nama berkata...

lepas ni kita makan babi pulak nak tak??

Tanpa Nama berkata...

...pakai kondom tak haram...nak lilit kepala bana dengan serban pun tak haram...ulama mana pulak yang letak hukum haram pakai kondom...??? YANG HARAM ZINA...KENAPA LAK ADA UMAT YANG OTAK MACAM KEPALA BANA MACAM NI KAT DUNIA NI?????

Tanpa Nama berkata...

tt mabuk!!

ko nk tanggung ker....

Batu di tepi jalan berkata...

Selamatkan Malaysia

http://batuditepijalan.blogspot.com/2011/12/sabah-dan-sarawak-mahu-keluar-dari.html

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kita haros bangga dengan hasil getah keluaran Malaysia.
Getah Malaysia lah yang paling bermutu didunia ni.Ini fakta dan bukannya sepin (spin).

Gunalah Komdom Malaysia yang di keluarkan kepada dunia.
Kalao rubber tu diHaramkan maka getah machamana?
Ini serupa dengan VinSetan punya SepotToto sahja yang halal tapi judi orang lain semuanya haram.

Cadang untok kedai Maidin jual Kondom1Malaysia.
(kalao kondom1Malaysia bochor, sendiri tangung)

Tanpa Nama berkata...

bro, jangan busukkan blog lu dengan kempen ajak orang berzina guna kondom....nnti lu dilaknat. bab lain cam kempen ABU, BERSIH dan seangkatan dengannya memang wa sokong 100%...bab agama ni pls laa jangan guna hukum akal yang tak seberapa jika dibandingkan dengan kebijaksanaan pencipta kita....

Tanpa Nama berkata...

TT cam dah sewel skit...akal Allah beri dia letak kat lutut. Ingatlah tulisan yg kamu tulis akan dihisab diakhirat. Apa mau jawab....masa tu kamu kah kah kah la sangat.....