Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Disember 2011

RASUL TELAH LAMA WAFAT -ALLAH TAK AKAN MUNCUL JADI SAKSI



HARI AKHIR SAEKOR GEROMBOLAN






MB : SAYA TAK DAPAT SEBARANG HABUAN DARI PROJEK LYANAS
- mkini

Adnan Yaakob berkata beliau dan anggota exco kerajaan negeri tidak mendapat sebarang habuan daripada syarikat Lynas Malaysia Sdn Bhd bagi membolehkan kilang memproses nadir bumi dibina di kawasan Perindustrian Gebeng di Kuantan.

"Demi Allah, Demi Rasul, saya tidak terima satu sen pun dari Lynas," kata Adnan pada persidangan Dewan Undangan Negeri Pahang ketika menggulung perbahasan Bajet 2012 hari ini.

Sebaliknya, "rakan-rakan" kepada wakil rakyat pembangkang yang memperoleh pelbagai projek pembinaan kilang berkenaan, kata Adnan sambil memegang satu dokumen bagi membuktikan bahawa terdapat projek pembinaan berjumlah RM35 juta, RM25 juta dan RM12.4 yang diberikan kepada mereka yang berkaitan dengan wakil rakyat pembangkang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH





woit.. TAK PERLU LAAA REKRUT ALLAH DAN RASUL.... kah kah kah..

kah kah kah...RASUL SEMUA DAH MENINGGAL DUNIA...MANA BOLEH JADI SAKSI.... kah kah kah

kah kah kah... DARI SEJARAH ALAM INI SEMENJAK WUJUD.... ALLAH TAK PERNAH JADI SAKSI.... kah kah kah..

kah kah kah...MUSTAHIL ALLAH AKAN TURUN KE KUANTAN... kah kah kah..

woit...JANGAN LAH BODOHKAN MELAYU DENGAN JUAL AGAMA.... kah kah kah

woit...NAJIB PUN REKRUT ALLAH JUGA...kah kah kah..

kah kah kah...LAGI HEBAT NAJIB REKRUT ALLLAH .... kah kah kah...

kah kah kah...NAJIB GUNAKAN ALLAH SEBAGI SAKSI ..kzh kah kah

kah kah kah...NAJIB TAK ENTOT ALTANTUYA... TAK CAYA?....kah kah kah...

kah kah kah....INI SEMUA PROJEK NAK BODOHKAN ORANG MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...INI SEMUA PROJEK NAK TIPU MAK CIK FELDA...kah kah kah..

NOTA:
betul ke malaon ini tak ambil duit
ini satu yang amat bodoh
biasanya muka macam ini
memang kaki ambil duit
lagi besar serban - lagi banyak duit dirembat
kah kah kah



12 ulasan:

adnan sempit berkata...

Bodoh jugak mb nih, projek besar camni taknak amik komisyen... kan lebih baik jgn bagi buat kat pahang.

jusoh che long berkata...

memang tak logik muka porno tak amek duit. ni helah nak mengaburi mata masyarakat

Tanpa Nama berkata...

haramjadah punya adnan,wahai warga pahang!!!!warga malaysia amnya!!!!nyahkan perosak d muka bumi malaysia ini,pergi jahannam dgn tranformasi dari negara bersih ke negara radioaktif!!!!!!!

DX berkata...

de kabar angin raja dah amik duit. tu yang jadi payah tu.

Khairuddin - Kuantan berkata...

jangan terlalu mudah berkata rasul dah wafat tak boleh jadi saksi....

kita solat beri slam pada rasulullah....setiap salam wajib dijawab, kalau tidak berdosa, macamana baginda jawab kalau dia tak saksikan kita beri salam?

bagaimana dia nak beri syafaat kalau dia tak saksikan?

Nabi Muhammad kekasih Allah dan banyak kelbihan baginda, memang betul dia manusia, sama tapi tak serupa,

Haram Isham jangan sampai terpesong akidah hanya kerana nak buat jenaka politik, tak berbaloi

kita juga diajar bahawa Allah maha mengetahui, dia sentiasa melihat, sentiasa menyaksikan

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha!!!
Hahahahaha!!!!
Hahahahaha!!!
Gelak lagi,
Kah kah kah kah!!!
kah kah kah kah!!!
Itu jer respon aku untuk pengakuan Adnan tu..

Ana Abdullah berkata...

Salam Sejahtera buat Saudaraku TT,

Dengan Izin,
Jangan saudaraku mengulas/menulis sesuatu yang saudaraku tidak arif tentang hakikat ALLAH SWT....

"Dan Janganlah kamu mengikut sesuatu tanpa berpandukan ilmu yang meyakinkan dan (janganlah mengikut sesuatu) yang tidak terbukti kesahihannya, Sesungguhnya pendengaran, penglihatan serta hati, semuanya itu tetap akan ditanya tentang apa yang dilakukan" (Surah 17:36 Al-Israk)

1Crony berkata...

Memang Lynas tak beri satu sen pun kepada beliau..... tetapi juta-juta (tak mainlah satu sen, sampai suruh provokasi polis terhadap himpunan aman membantah Lynas kat TC)....lagi satu bukannya Lynas yang beri, tetapi consultant yang sedekah... poorah! Mau tipu Mok Cik Felda kat Cini atau kat Rompin boleh lah...! Najib pun berani sumpah depan Quran, tak kenal Altantunya... tetapi gambar yang makan semeja dengan Altantunya dan Razak Baginda tu, apa kejadahnya? Lebih baik sumpah tak kenal dengan Roswah Mansot adalah lebih logik atau lagi baik (TT...Lu ni kadang-kadang cakap pasal Nabi dan Allah, gua tengok macam orang yang tiada agama lah..? Lu ni sebenarnya agama apa..? Boleh gua tahu..?)

kampong lad berkata...

kita paham apa yg tersirat dlm penulisan itu. walau bagaimanapun carilah pemimpin yg mutlak, pastinya ia ujud kalau tidak Allah swt tak adil pada hamba2nya kerana firman... "obey those who never ask any rewards from you for themselves,and they who receive quidance" (yaasin-21). sekiranya ada yg mentakrifkan ayat ini utk nabi2 & rasul2 saja, soalannya ayat ini nak diletakkan kat mana sekarang? dan juga bagaimana ayat berikutnya ditakrifkan? "say: 'if you do love Allah, follow me. Allah will love you and forgive you your sins. for Allah is oft-forgiving, most merciful" (ali-imran-31)

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah adnan sumpit ni rekrut tuhan laaa, dia tunjuk jari tengah lepas tu dia rekrut tuhan kahkahkahkah adnan2

Tanpa Nama berkata...

mari kita ketawa sama2.. kepada malaun yang terlalu berpura2 cintakan agama, inilah jawapan yang paling sempurna.. "kahkahkah"

isham explain merekrut Allah dan Allah menjadi saksi dalam bentuk fantasi manusia hari ini. tak ada sangkut paut dengan akhirat.. today is today nor tomorrow.. ia nak menunjukkan bagaimana UMNO mainkan agama untuk political mileage..

jangan terlalu kecanduan agama.. takkan kemana2 sbb Allah nampak dan tahu apa yang anda buat dan faham.. bodoh bangan sungguh la jadi betul bendul nih.. susah nak explain..

gua pun sekolah agama jugak.. pure agama dan bahasa arab lagik.. tapi gua okey jer dengan kenyataan TT sejak selama ini.. kamon la.. sosialis adalah sosialis.. komunis adalah komunis.. islam adalah islam.. gua faham benar kelaku isham ni..

- nak amalkan islam dan mahu islam jadi maju bersama manusia kapir lain, jangan jadi terlalu lurus betul bendul.. itu islam bangang namanya.. tak dinamik langsung.. islam sudah terlalu fleksible untuk semua manusia.. bukan menyuruh umatnya menjadi betul bendul.. F.U.C.K. Y.O.U. M.U.S.L.I.M Y.A.N.G B.E.T.U.L. B.E.N.D.U.L!!!!

ANA AL-HAQ berkata...

Salam sejahtera

MUSTAHIL MUSLIM ITU BETUL BENDUL.

Hakikat Muslim adalah berlandaskan Al-quran dan Hadis, yakni Berilmu, Beramal dan Yakin (Makanya ber-FANA-FILLAH (Annihilation in Allah) and ber BAQA-BILLAH (Permanence in Allah)ianya.

Sesiapa selain dari gerembolan ini adalah manusia biasa yang hati dan perasaannya tidak akan "Aman dan tenteram" selama-lamanya.

kalau tidak arif beragama, jangan berbicara tentang agama. Ibarat awak telah "Melancaukan" diri sendiri. Hehehee....

Belajar tidak bermakna faham, faham tidak dengan amalan, ibarat bunga kembang tak jadi.

Hidup berpura-pura, adalah satu DOSA.

TIADA DOSA dan TIADA PAHALA, TIADA SURGA dan TIADA NERAKA BAGI "MUSLIM SEJATI"

Semoga diri sendiri dan saudaraku semua mendapat rahmat dari ALLAH SWT dan jauhkan kita semua dari kaum yang dilaknatiNYA.

"PEACE NO WAR & BE A GOOD BOY"