Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 30 Disember 2011

BAWA LAAA RAKYAT KE JALAN RAYA





REFORMASI 1998- PILIHAN JALAN RAYA








KEMPEN BEBAS ANWAR : NGO PAHANG BUAT LAPORAN POLIS - meloya

KUANTAN 29 Dis. — Sebelas pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di Pahang hari ini membuat laporan polis berhubung tindakan pembangkang untuk mengadakan perhimpunan “Bebas Anwar” pada 9 Jan ini.

Jurucakap kepada NGO berkenaan, Ngah Ismail yang juga Setiausaha Pertubuhan Kebajikan Islamiah dan Dakwah (Pekida) daerah Kuantan berkata, laporan berkenaan dibuat bagi membantah dan menghalang kempen ‘Bebas Anwar 901’ yang dilihat sebagai satu bentuk provokasi terhadap kes liwat membabitkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anwar Ibrahim sebagai tertuduh.




Mahkamah akan mengumumkan keputusannya pada 9 Jan ini sama ada Anwar bersalah atau tidak dalam kes itu.

"Perhimpunan itu dilihat seolah-olah negara kita tiada undang-undang.
"Ia juga bakal mengundang risiko berlakunya huru-hara, kacau bilau,” kata Ngah ketika ditemui di perkarangan ibu pejabat polis daerah Kuantan di sini hari ini.
Beliau berkata, pihak berkuasa harus bertindak tegas dengan menghalang perhimpunan itu diadakan. — TIEWNAMA






KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...HURU DAN HARA INI DUDUK DIMANA?....kah kah kh

kah kah kah.... KACAU DAN BILAU INI ORANG BANGLA KE?.... kah kah kah...

woit...KALAU NAK BANTAH BUAT LAAA DEMO..... kah kah kah....

kah kah kah...BUAT LAAA DEMO DI HARI YANG SAMA..... kah kah kah...

kah kah kah...NAK TENGOK...ADA YANG SOKONG ATAU TIDAK.... kah kah kah..

kah kah kah...POP PEK POK PEKKK... TAK GUNA..... kah kah kah..

kah kah kah...TURUNLAAA BAWA RAKYAT KE JALAN RAYA..... kah kah kah






5 ulasan:

marx berkata...

isham,aku rindu nak melihat kau turun sama pada 9 januari ni..dulu masa kau sering turun ke jalan..anak muda terinspirasi sama sekali dgn kejantanan kau..kali ini kali penghabisan buat rakyat..harap kau turun sama buat all out.agar org muda merasa kau sebahagian mereka di jalan bukan lagi di pesada BLOG!aku mohon sesangat.kali ini kalu tidak tumbang juga kuasa tirani..nescaya gelap harapan...ini penghabisan kita semua.aku harap kau faham hasrat anak muda yang seringkali bercakap semangat hisham rais yg membakar semangat kami semua.

Non-Governmental Individual berkata...

nanti dia ajak geng bangla lagi. kali ni mungkin ajak polis dan askar sekali. dorg pakai baju umno patriot. kah kah!

Tanpa Nama berkata...

laporan sudah bermula.., kita tengok nanti berapa ribu lagi laporan polis akan menyusul.... yang pasti salah satu laporan tersebut mungkin dari geng mamak of penang wal pukimak...

Tanpa Nama berkata...

Kalau PR dah berkuasa di Malaysia, orang UBN boleh juga turun ke jalan raya jika pemimpin mereka didakwa. Sebab sekarang ni dah ramai orang UBN buat raptai demostrasi walaupun pada skala yang terhad. Kalau nak skala besar jemputlah Mamak Keling Penang yg bawa tahi untuk LGE tempoh hari. Malaysia akan hancur dek perangai genetik Raja Mendaliar guba berhidbrid jadi Melayu!

Anti Golongan Pariah Mamak

Waris Waras berkata...

Cuba korang pk apa nak jadi dgn malaysia ni??? Altantunya warga asing bole dibunuh kene bom c4 oleh pihak berkuasa yg kita beri mandat dan amanah utk tadbir malaysia...anwar ditumbuk diseksa xdpt dibunuh sbb dia org ternama ramai kenal dia...kalau ko dan aku kene tahan dlm tahanan sprm, ISA polis atau fru dah lunyai kita dikerjakan smp diistihar mati mengejut...xde sape bela sbb lu siapa aku siapa, bkn org VIP...SERIUSLY we need to CHANGE THE GOVERNMENT!
Malaysia ketandusan pemimpin revolusi reformasi sbb kesan AUKU yg melemahkan mahasiswa dan mahasiswi, jadi lemau lemah mental dlm arena politik...selain belajar beromen seks bebas clubbing saja yg diorg mampu buat..

Anwar (tak kira la siapa dia) adalah harapan perubahan rakyat malaysia sbb dia antara yg expert tahu detail pergerakan umno BN dan kerajaan, nak harap siapa lagi kalau dia dipenjara....jika anwar ibrahim dituduh secara konspirasi utk dipenjarakan agar tak ganggu pilihanraya...apatah lagi nyawa kau dan aku sudah tentu boleh jadi senasib sarbani kastam, adik amirul, kugan, teoh beng hock dan ramai lagi rakyat malaysia lain yg teraniaya

now is the time! Turun jalan raya demonstrasi nyatakan ketidakpuasan dan ketidaksetujuan kita...pangkahla pembangkang bila PRU13 nnt