Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 1 Disember 2011

BERSEDIA ! JANGAN KENA TIPU OLEH BINI ROSMAH




INI WAJIB DITUNAIKAN DULU


PRU – 13 : WAKTUNYA SUDAH TIBA KATA NAJIB - minsider

Najib Razak hari ini sekali lagi memberi bayangan bahawa pilihan raya umum ke-13 akan diadakan tidak lama lagi — spekulasi menyebut ia akan diadakan awal 2012.

Najib, yang juga Presiden Umno dalam ucapan perasmian Perhimpunan Agung Umno 2011 di sini, mengingatkan semua anggota parti supaya “merapatkan saf, menyalakan jamung dan menggigit sekuatnya perjuangan dengan geraham kita” bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang.

“Palulah genderang perang, palulah ia tabuh-tabuhan dan tiupkanlah semboyan. Masanya sudah hampir, waktunya sudah tiba.

“Bingkaslah orang-orang Umno, kita turun ke medan bakti,” katanya sambil melaungkan Hidup Umno yang disambut gemuruh 2,711 perwakilan di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra.

Mandat semasa hanya akan berakhir April 2013.

Najib juga menggesa supaya para wakil bahagian parti jangan mengambil mudah pilihan raya umum ke-13 kerana cabarannya pasti luar biasa dan yang paling getir bakal dihadapi oleh parti politik terbesar negara itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


JANGAN KENA TIPU LAGI




NOTA:
semua bersedia
kalau 8 tuntutan tidak di tunaikan
maka warga akan turun ke jalan raya

sama ada bersih 3.0 mahu menyusul atau tidak
bukan persoalan
yang penting anak anak muda turun ke jalan eraya

laporan parlimen belum selesai lagi
4 tuntutan yang boleh dilakukan kelmarin masih tidak dipeduli

dakwat kekal boleh diguna pakai
waktu berkempen boleh dipanjangkan
senarai nama pengundi boleh di bersih
undi pos di kaji kembali


empat pekara ini boleh dilakukan oleh spr
tapi spr tak ambil pot
empat pekara ini tak perlu dibawa ke parlimen
emapat pekara ini boleh dilakun kelmarin lagi
maka hanya jalan raya jawapan yang wajib dinyatakan



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah aku tengok tweets kat malaysiakini, dari tadi sampai sekarang, ada 3ekor dari gerombolan UMNgOk yg tak putus2 berlumba2 dok tweet apa chip depa haji najibabun cakap (baca: membodek!)

ekor pertama tu membodek haji najibabun mungkin dgn harapan dijemput jadi calon ke, atau tidak dinyahterus dari apa2 jawatan penting ke (maklum la sebelum ni dah dinyah dari portfolio kabinet haji najibabun) atau mungkin dapat projek besar punye ke...

ada ekor ke-2 tu pulak, mula2 dia tweet puji mamakhateer, hanya semata2 kerana mamak tu dgn bini dia datang berhimpun - nampak sangat bodek kahkahkah... tapi sertamerta lepas tu dia tweet lagi satu - puji sepupu dia haji najibabun pulak! kahkahkah nampak sangat talam 2muka nak selamatkan diri, 1kaki dalam kem haji najibabun sedang 1kaki lagi dalam kem mamak!

tapi yg ekor ke-3 ni tweet lagi shioq:
5 kekuatan teras UMNgOk - 1) keupayaan menggagap sss... sss... ssse... sssese... ssesemu... semula, 2) prinsip wa-suka-satey-yeah!, 3) mengulangi idea (meniru idea, merompak idea, menciplak idea ddan kemudian merompak kredit mengaku idea sendiri), 4) letakkan kebajikan rakyat diatas lori sampah dbkl menghala tapak pelupusan sambil saya dan bapakmamak saya di usung keliling bandar atas porsche cayenne turbo milik peribadi masing2

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA

Tanpa Nama berkata...

TT pun sama NATO. Cakap je lebeh... dah bosan.

Batu Tepi Jalan berkata...

http://batutepijalan.blogspot.com/2011/12/ayuh-bersama-penduduk-kampung-matau.html