Khamis, 1 Disember 2011

HAK BERHIMPUN - HAK KITA



JANGAN KENA TIPU LAGI














SILA BACA TULISAN HISHAMUDDIN RAIS DALAM YAHOO:




http://my.news.yahoo.com/blogs/yahoo-malaysia-newsroom/hak-berhimpun-secara-aman-094942619.html




SURAT DARI PEMBACA:

saya pernah bertanya pada ustaz yang berceramah kat surau saya, ustaz nie juga adalah bekas calun PRU12 di Selangor tapi kalah... Soalan saya ialah apakah benar warga asing diberikan IC untuk membolehkan mereka mengundi... jawapan Ustaz tu ialah 'ya'... Saya tanya lagi, habis apakah tindakan 'kita'... dia jawab, insya'allah, masa mengundi nanti, warga asing tu dibukakan hatinya untuk memangkah kita... saya tak tanya lagi dah... tapi dalam hati saya cakap... patutlah kalah...
By Anonymous on MEMAHAMI APA DIA REALPOLITIK YANG BUKAN MIMPI on 11/30/11

5 ulasan:

mek berkata...

tt, bila baca komen2 artikel tt kat yahoo, rupanya ramai lagi rakyat malaysia yang bangang nak mampos.

54 tahun kena tipu tak sedar2 diri.
ini mesti geng2 berahim bawah tempurung, tak pernah keluar melihat rakyat negara lain yang hidup senang hasil pemerintahan yang baik.

Batu Tepi Jalan berkata...

http://batutepijalan.blogspot.com/2011/12/ayuh-bersama-penduduk-kampung-matau.html

Tanpa Nama berkata...

Boleh jadi saya ingin bertanya kepada ustaz ini:
kenapa Orang yang rasuah itu tidak diperangi?
Boleh jadi jawapan ustaz itu ialah:
Insyaallah orang yang rasuah itu akan bagi cikit pada kita....kah kah kah

-Haji Salah Beruk

Tanpa Nama berkata...

mamat tu cakap ke atau ustad tu cakap....jangan jadi bodoh percaya bulat-bulat. Dalam blog ni banyak kaki kencing.

Tanpa Nama berkata...

Yang dilarang perhimpunan aman.......kita turun ramai2 buat perhimpunan perang ganyang gerombolan