Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 Disember 2011

BUBUH MINYAK BIAR API LAGI NAIK





LEMBU LAWAN LEMBU JADI LEMBU




SERANG BAHAGIAN: PENJELASAN SHAHRIZAT DITUNTUT – mikini

Umno Cheras hari ini menuntut Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Shahrizat Abdul Jalil memberikan penjelasan berhubung dakwaan kehadiran dua pegawainya bersama kumpulan yang didakwa membuat kecoh di pejabat mereka.

Timbalan ketua bahagian Mahadi Abdul Shukor berkata, Shahrizat perlu bertanggungjawab terhadap kejadian pada 15 Disember yang didakwa cuba mencederakan ketua bahagian Syed Ali Alhabshee.

"(Kami) melahirkan rasa dukacita dengan penglibatan secara langsung dua orang pegawai khas kepada Shahrizat Abdul Jalil yang turut serta bersama mereka yang mendakwa kononnya sebagai NGO," kata Mahadi.

Menurutnya, ketetapan itu dibuat dalam mesyuarat khas bahagian dan kesemua sayapnya petang ini.

Syed Ali pada 13 Disember lalu, Syed Ali mengingatkan Pengerusi Eksekutif NFC i Mohamad Salleh Ismail supaya tidak membebankan Umno dengan tampil menjawab segala tuduhan pembangkang.

Katanya: "Mengapa pula Umno, Najib dan Muhyiddin yang jadi sasaran, takkan kerana isu NFC dan Shahrizat pula pegang jawatan Ketua Wanita Umno, mereka berdua dipaksa memikul biawak hidup, tentulah tidak adil dan kejam persepsi sedemikian."

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI TERBAIK... INI BERITA BAIK.... kah kah kah....

kah kah kah....LEMBU SEDANG BERGADUH DENGAN LEMBU LEMBU..... kah kah kah..

kah kah kah...INI YANG KITA MAHUKAN.... kah kah kah...

kah kah kah...HANGATKAN LAGI... JADI BATU API.... kah kah kah..

kah kah kah..... BIARKAN MEREKA MENYERANG SESAMA SENDIRI.... jkah kah kah...

woit...MASA NAY TELAH TIBA.... SEPARUH SOKONG LEMBU SHAHRIZAT... SEPARUH SOKONG LEMBU SYED....kah kah kah...

kah kah kah...GADUHKAN LEMBU LEMBU INI....kah kah kah..

kah kah kah...YANG INI SYED BAJU ATAU SYED SELUAR....kah kah kah

nota:
musuh kepada musuh kita
adalah sahabat kita
kah kah kah


LAWAN DAN LAWAN


7 ulasan:

Lang berkata...

gangsterism mmg jelas sebagai budaya... wlw pon polis yg nak tumbuk mahasiswa itu tak ngaku samseng umngok...

blue-bra berkata...

eee lawan eee = melayu jadi bodo macam telooo..

Tanpa Nama berkata...

eee yang berkuasa...melayu ambik jalan mudah...buat duit komisen kat tengah2....satu melayu join cheras....satu melayu join bangsar...yg untung kecil kecilan kahkahkah

kampong lad berkata...

lembu mami jelutong bergasak dgn mamak kerbau hutton lane. di penang ni, depa tak boleh cari makan..terkeluaq ring. dekat lembah pantai (tu pun dah tak laku, syabas kpd pengundi2)& cheras depa bole kelentong la...cuba perhatikan, 1. bila depa kata 'ya' ka 'ok' ka 'bagus' ka mesti kepala depa tergeleng2. 2. bila makan lidah terjelir dulu. inilah sifat2 depa yg ori, memang tak bole diubah dari dulu kini & selamanya.....

C++ berkata...

Bhai TT..

Ini syed burn.... "sideburn" .... hahaha

Tanpa Nama berkata...

bukan syed burn.bukan syed baju atau seluar..lah tapi.....SYED TAN...gambar altantuya-najib hilang, syed tan alduta mongoli dapat kuotaa minyak masak subsidi....6000 tan sebulan....jual blackmarket untung atas angin....kat pasar, keadai runcit etc minyak susah dapat, takde stok sebabnya dari 70,000 metrik tan sebulan kuota subsidi....46,000 metrik tan syed tan-syaitan umno yang dapat.....

Tanpa Nama berkata...

didi kota belud berkata; ini ada lawak lucu..seoarang ditangkap kerana mengamput lembu nya.dibawah ke mahkamah dan disoal jawap.puas disoal..pemilik lembu membela diri..soalan 1.'tuan hakim lembu ni siapa punya,kerajaan ke saya punya.'jawap tuan hakim.'awak punya.' soalan kedua.'tuan hakim,susu lembu ni kerajaan punya ke saya punya.'.jawap tuan hakim,'awak punya'.soalan terakhir dan cepu emas......'tuan hakim yang mulia,kalau lembu saya punya,susu saya punya..apa...itu puki lembu kerajaan punya kah....".