Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 Disember 2011

LAGI MAHASISWA NAK KENA LUDAH




PAGLIMA KERJA BANGANG







NOTA:


tukar tiub berterima kaseh
kepada yang menghantar klip ini
tukar tiub mengingatkan bahawa
jangan lah kita meludah ludah

juga tukar tiub mengingatkan
kalau air liur telah terkumpul
buang kan saja ke celah dinding

juga jika air liur selalu berkumpul
amalkan makan sireh dengan gambir sarawak


KLIP INI DI TUJUKAN KEPADA PANGLIMA PANGLIMA PERANG



MUSUH DUNIA

12 ulasan:

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Syabas anak muda! Kah! Kah! Dunia ini memang milik anda semua! Kah! Kah! Kah!

mek berkata...

kah kah kah
video ni boleh masuk senarai cool.

C++ berkata...

Puii....

Hahaha....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah tak perlu jd kuda
tak perlu di macai mana2 ahli politik
anak muda lg power!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kahkahkahkah
salute!!!!tabik gileer pada anak2 muda!!!
mamat paling coooooooooooollll Adam Adli!!!

Tanpa Nama berkata...

mamat spek jatuh paling sempoi

Tanpa Nama berkata...

Serius bro TT... Mmg cool..
Tagline akhirnya dunia ini milik anak muda mmg tepat

dean. berkata...

parodi, satira, namakan apapun, ini memang excellente! panglima melayu mungkin ambil masa mahu hadam jenaka sedemikian rupa. haha...

blue-bra berkata...

salam TT.. tak ada ka budak2 malaysia turun 4-jan-2012 nanti? merayakan kejayaannya bermula revolusi dunia!!! mohamad bouazizi rulez!!!

kalo sonyap sajo.. malaysia tak akan kene tempias bouazizi la.. perancis pun sudah kali nama tempat mohamad bouazizi.. malaysia masih tidor lagi ka???

jangan lupa, kalau nak buat apa2, ikut saluran jang betul dan berhemah.. ko tak leh merembat duit juta2 sbb ko tatau saluran yang betul dan berhemah... kesian kat ko.. saluran yang betul untuk ko hnanyalah saluran najis jer.. lagi satu, saluran kepala pelir.. lain2 ko takder saluran da..

blue-bra berkata...

blog baru lebih popular in the making... http://www.tawanmalaysia.com

bersama2 mengikut langkah TT.. tian chua in the making, anwar ibrahim in the making..

kayy berkata...

Congrats ... this whole world for you to grab young men ... its time for you to lead .. and u have to do it from now .. dont wait

Tanpa Nama berkata...

WAHHHHHH! Cayalah!!! (Sebenarnya aku memang tergelak2 tengok, tapi aku kagum la depa punya semangat)

Kak Chah
Sg. Buloh