Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 Disember 2011

LAGI KERENAN BARUA GEROMBOLAN




UBAT BAIK BISING MULUT




HASSAN AKUI ADA PERSAMAAN DENGAN ZUL NOORDIN - harakah daily


KUALA LUMPUR, 22 Dis: Hasan Ali (lihat gambar) mengakui beliau ada perbincangan dengan Zulkifli Noordin dan mengakui ada persamaan antara mereka berdua.

"Ada tempat-tempat bersama, keseirasan ada tapi dari segi detail tidak perlu diulas, secara besar memang ada persamaan.

"Apa pun kalau perjuangan itu sama, maknanya ada nada, suara dan tempo yang sama, tidak fikir ada masalah untuk berbincang," kata Hasan Ali dalam Bual Bicara dengan Datuk Ahmad Talib, TV3 malam tadi.

Zulkifli adalah anggota Parlimen PKR Kulim Bandar dan telah meninggal parti menjadi anggota Bebas.

Beliau kini menjadi peluru utama Umno untuk menyerang PKR dan Pakatan Rakyat.

Dalam sidang media sebelum ini, Hasan mempertikai konsep Negara Berkebajikan yang dikemukakan Presiden PAS dalam muktamar PAS yang lalu dan kini bakal menjadi panduan utama PAS.

Ekoran itu, beliau diserang oleh pemimpin PAS di samping Pemuda dan Muslimat.

Hasan dalam wawancara kali ini mempertikaikan komposisi kepimpinan PAS yang dikatakan lebih ramai profesional dari ulama tanpa menyebut badan tertinggi PAS adalah Majlis Syura Ulama yang semua anggotanya adalah ulamak.

"Dulu majoriti pemimpin PAS adalah ulamak, sekarang majoritinya orang profesional, keadaan ini boleh mengubah parti, ulama tidak akan membawa PAS lari dari perjuangan dibanding dengan profesional, ada perubahan (shift), sebahagian ahli parti mahu PAS sama seperti 20 ,30 dan 50 tahun dulu," katanya.

Bagi beliau, punca-punca yang menyebabkan anjakan berlaku dalam PAS, logiknya adalah orang nak kemenangan dan hanya boleh dicapai melalui bergabung.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BAYANGKAN MALAYSIA TANPA HASAN ALI..... kah kah kah..

kah kah kah...KITA SEMUA HILANG AKIDAH.... kah kah kah..

kah kah kah...BAYANGKAN MALAYSIA TANPA HASAN ALI.... kah kah kah..

kah kah kah...HABIS RAJA MELAYU MATI..... kah kah kah...

kah jkah kah...BAYANGKAN MALAYSIA TANPA HASAN ALI... kah kah kah..

kah kah kah...UMAT ISLAM SEMUA MURTAD MASUK KRISTIAN.... kah kah kah



NOTA :
nasib baik ada hasan ali
kalau tidak zul nordin tak ada kawan
kah kah kah



10 ulasan:

Lang berkata...

bayangkan jika tiada hassan ali..

maka tiada motivasi...

Mat Lendir KL berkata...

Sahlah..
mangkok ni memang ....
sehebat zul bisul
sehebat zahrin padang golf
sehebat izam kotak
sehebat raja katak

sahlah...
mangkok ni sebenarnya ......
sespesis katak lompat
sespesis perkaasa @ perkosa
sespesis mat songkok tinggi
sespesis mamak fukima

sahlah.....
mangkok ni....
spesis amnongoooooook

(Lang....lama tak nampak?)

Tanpa Nama berkata...

ini boleh menyebabkan marah

Tanpa Nama berkata...

p/s sama sama ada hutang?

marsillajohari berkata...

Ciri2 org UMNO:
Suka cakap pasal bangsa, salah guna ugama dan lari bawah ketiak raja (dulu bukan main lagi lawan raja). AKU MASIH HIDUPLAH...aku ingat semua tu..

Tanpa Nama berkata...

Jangan dengar Hassan Ali ni...kaki temberang...DULU PENJILAT UMNO. Islam adalah agama universal...Islam merangkumi undang undang Islam, ekonomi Islam dll dan ulama yang bangang tak mungkin dapat menghayatinya dan membawa umat Islam ke tahap yang lebih tinggi. Golongan professional BOLEH membawa perubahan kerana mereka faham semua itu. Hasan Ali...dari zaman mahasiswa lagi dah jadi penjilat!!

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

ni ada satu lagi group panglima nak ludah muka perkasa kah..kah..kah.. http://youtu.be/0io8U5hSzYg

Tanpa Nama berkata...

wow!!!!wowwowwow...wow..zul nordin dan hasan ali...inilah pejuang islam sebenar...huhu...lu TT, lu mana tau, lu sudah jadi ahli neraka..lu tak akan tau sampai bila2 sbb lu sudah kene mantra..... hanya Allah saja yang Tau berapa Islamnya mereka berdua ini..

ada cerita baik rupanya bila berjuang.... gua ingat kebenaran dalam Islam untuk dikongsi bersama2 dan diamalkan di kala waktu susah mahupun waktu aman, rupanya untuk dimonopoli dan dibolot.. sesiapa yang membolot islam dan agama, dialah yang menang berjuang... bila menang, hadiahnya syurga..wahwahwah... dey macha..Allah Taala pun sudah boleh meleleh air liur basi dan tidur kalau mau ikup cakap lu..

jika nak berjuang dengan selamat, kuda saja agama islam, rekrut dan membuli dan terus membuli Allah Taala sampai lembik, taruk mantra perencah bersyukur dan hembuslah pujian2 Tuhan Maha Penguasa kasi itu mantra arab magic santau kuntau muntau david copperfeild diasap baik2 dan meresap masyukkkkk dalam badan orang lain... nescaya anda akan dapat memonopoli dan membolot segala kebenaran yang ada.... orang lain sudah kene magic kuntau muntau bling-bling akan hilang segala kata2, ia mula terpana checkmate laksana disumpah sang kelembai menjadi batu malingsial.... jika masih ada saki baki kederat dan cuba melawan hujah, si mangsa tadi akan dicop terkeluar landasan Islam dan serta-merta dihantar malaikat sekilas kelip-mata ke neraka tanpa perlu dihisab lagi, tiada air-cond akan disediakan di sana.. kerana apa, kerana kebenaran telahpun dimonopoli dan si pemenang telahpun memiliki syurga... si pitung tadi arakian selepas purgatory, akan dipaksa menjadi hamba abdi kepada kebenaran...dan kitaran siksaan ini tidak akan berhenti sampai bila2...

huhu besh2..cakap berdegar2 islam..lendir saja yang lebey... sudahlah.. pegi balik mandi, kemudian melancap, kemudian jangan lupa tobattt dan bunuh diri yer..

Tanpa Nama berkata...

'Zulkifli adalah anggota Parlimen PKR Kulim Bandar dan telah meninggal parti menjadi anggota Bebas.'

Hoi taik....kau jangan nak buat fitnah dan putar belit kan fakta.....Zul tak pernah meninggalkan parti....dia dipecat dari parti....kau jangan nak ubah fakta....

muin berkata...

kenapa melayu nk bertelagah sesama melayu? xbolehkah melayu duduk semeja berbincang? sedih tgk bangsa sendiri bertelagah kerana kuasa... xkan nk tengok ada yg kena pijak kepala dengan bangsa lain baru melayu nk bersatu... pikirkan pekara ini sebelum melayu hancur dari muka bumi ni... tolak sentimen politik cuba hidupkan budaya nenek moyang kita berbincang ikut cara rasullulah bermusyawarah sesama ikwan..