Selasa, 6 Disember 2011

LAGI KES ORANG ITAM BUAT ONAR





WARGA NIGERIA PEMBAWA MASAALAH




SURAT DARI PEMBACA

salam tuan tt...untuk pengetahuan saja. Saya ni berkahwin dengan orang afrika dah 20 tahun (bukan nigeria). tapi minta maaf banyak. Orang nigeria ni memang tidak disukai oleh sesiapa. malah suami saya sangat marahkan kerajaan malaysia kerana nigeria yang itam dan busuk ni menyusahkan orang kulit hitam yang baik, jujur dan educated dari negara lain. nigeria itam dan busuk ni di ban dimana-mana.

Diindonesia nigeria dilarang masuk, begitu juga di UAE. di Thailand...nak masuk cukup susah ada chekpoint dia khas untuk nigeria. Nak lepas satu orang nigeria pun susah. kat malaysia, hari-hari depa masuk.

Letih..Minta pakatan rakyat bawa hal ni dalam Parlimen, DUN..Ada dahsyat lagi kejahatan nigeria yang saya dapat tahu dprd cerita suami. Sekarang mereka bisnis manusia(perdagangan orang). Mereka akan pergi ke kampung2 di afrika-negara miskin dgn kereta mewah dan bagitahu kat budak perempuan kampung, kat Malaysia ada kerja kosong sebagai pelayan restoran, hotel, cleaner, dsbnya.Bila mreka setuju dibawa ke merata dunia-bangkok, kl, china, dubai jadi pelacur. Yg datang kat Malaysia ni, ramai budak2 ni jadi pelacur. Dah ada 2 kes bunuh sebab budak2 tu tak setuju. Tuan boleh chek suratkhabar. Di area bandar Sunway (Mentari Court).

Saya ada jumpa budak2 kampung dari afrika ni...kesian betul depa kena tipu. Ada yang cuba bunuh diri. Hidup dlm ketakutan. Saya pun takut jugak. tak tau nak buat apa.Geram dengar hari-hari. tak tau nak lapor kat siapa. Suami saya bagitau, polis kat malaysia ambik rasuah daripada nigeria yg bawak dadah. Yg depa tangkap kat airport tu...sikit ja. Ada yg bawa lagi banyak berkilo-kilo melalui thailand. escort by police car.

Tuan tt...saya ni takdak good networking. Boleh minta sangat tuan bawa hal ni kepada pakatan/pembangkang..sesiapa yang tuan kenal. Saya boleh kenalkan tuan kepada orang-orang yang tahu hal ini kalau nak siasat lebih mendalam.

By Anonymous on LAGI JENAYAH KULIT ITAM - TAK ADA BEBAN TAK PERLU ... on 12/6/11



INI KEMPEN KITA


5 ulasan:

rektor uia berkata...

assalamualaikum broda tito

mmg bro..nigeria ni mmg sengal sikit bebanding afrika sudan dan somali.. jadi instructer kat uia ajo study circle belagak cam lekcerer...dia punya kerek satu macam....padahal baru je amik phd.. mmg buduh la orng nigeria ni......tak padan ngn mat black metallic....(aku tk refer zambry eh...)

Tanpa Nama berkata...

Awas anak dara orang Melayu akan di rembat/entot oleh mat negro nigeria lepas tuh tipah akan tertipu...

Siapa punya idea bawak masuk mat negro nigeria kat Malaysia nih??

Kah-kah-kah
Kah-kah-kah

Tanpa Nama berkata...

Siapa punya kolej swasta yg terima Nigerian nih? tak silap aku milik cukong? siasat je mungin cukong dh dpt percent maklum le negara ni banyak Mr 10% ikut tradisi Otai. Aku cadang ambik pelajar negara lain la. eh tlupa ejen cukong kebal ek?

Tok Jebat berkata...

Siapa punya kolej swasta yg terima Nigerian nih? tak silap aku milik cukong? siasat je mungin cukong dh dpt percent maklum le negara ni banyak Mr 10% ikut tradisi Otai. Aku cadang ambik pelajar negara lain la. eh tlupa ejen cukong kebal ek?

Tanpa Nama berkata...

Ini tanggungjawab Hishammudin.Dialah yang beria-ia sangat nak beri Mykad kepada PATI tanpa mengira akibatnya.Ajensi-ajensi dibawah Kementerian Hal Ehwal Dalam Negeri wajar buat operasi besar-besaran untuk halau semua warga Nigeria ni keluar dari Malaysia,DENGAN SEGERA.Gunakan bantuan Tentra kerana orang Nigeria ni keras,garang dan kurang ajar.Nak tunggu apa lagi?