Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Disember 2011

PANGLIMA PERANG MULA MAKAN SIREH



PANGLIMA PERANG MAKAN SIREH







YA AMPOON

ya ampoon panglima melayu telah mula makan sireh
ya ampoon ini mesti dah terlebih kapoor
ya ampoon atau terlebih gambir
ya ampoon kena panglima berludah cepat cepat

adalah di beri tahu kepada sekelian alam
adalah perangai panglima melayu ini
amatlah mereka suka makan sireh
ini kerana keturunan mereka banyak
yang datang dari negeri atas anagin
ada dari kerala
ada dari malabar
ada dari kartanika

maka hitam hitamlah kulit mereka
maka gempal gempal lah badan mereka
maka obese obese lah perut mereka

adalah dimaklumkan saantero dunia
bahawa panglima melayu ini
amat lah suka menjaga disco
adalah di maklumkan saantero dunia
bahawa panglima melayu ini selain dari makan sirih
suka juga musik hip hop
kah kah kah

NOTA:
sila ambil perhatian
tentang bahaya air liur basi
air liur basi bercampur sireh
membuatkan sakit otak
kah kah kah


NOTA :
adalah dinasehatkan agar
jangan terlalu banyak makan sireh
nanti berludah disana sini
kah kah kah




REHAT BERSAMA GUNDEK













PANGLIMA PERANG MAKAN SIREH



COOL DUDE


NOTA:
stop spitting
if you want to makan
makan laaa
dont talk talk
kah kah kah


27 ulasan:

JAKAPO berkata...

pembodek punya panglima....nak bodek supaya diberi peluang merembat dana kerajaan menerusi komisyen tender/projek kerajaan....

syabas mahasiswa...korang mmg berani...tindakan menurunkan bendera adalah sangat penting dan memberi isyarat jelas kepada rakyat yg xde internet, pakcik makcik Felda Felcra, peneroka RISDA, org2 asli peribumi termasuk sabah sarawak yg hanya bergantung pada berita radio,tv dan akhbar2 yg dimanipulasi dan dikuasai BN dan UMNO....biar rakyat terfikir kenapa ada sebegitu marah hingga menghadirkan tindakan penurunan gambo si najib tu....yg penting aku tahu skrg sudah ada generasi baru yg dinamik, berani dan tidak membodek

Stupid University berkata...

Bro TT, kalau ko nak tau! Hantu nie penyokong AC mizal masa dia dalam perkasa. Dua-dua kaki kelentong! Kah! Kah! Kah! Ini dia dari blog aididmuaddib. http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/gelang-ac-mizal-sapa-la-yang-kena.html Bukankah muka si hantu nie? Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Brother Aidid sudah hentam sampai hantu seekor nie dah keluar dari Perkosa! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Yang paling memalukan...berdiri kat belakang tu...semua muka melayu....bangang punya melayu...tak sedar jadi hamba mamak....betullah orang kata ....UMNO maknanya...United Mami Nana Organisation....kahkahkah...padan muka melayu...

Tanpa Nama berkata...

Jangan pandang remeh kuasa student hey panglima gemok pandy kuty..

Yang posti,gerenti kecut perut big boss ko sekarang.Suruh big boss ko sumpah student kalau mamat tu ada pelir..Berani ke??Cuba sentuh student ni.Di belakang student ni ada mak bapak dia, pakcik dia,datuk dia dan kampung dia sekali..Cuba cekuk leher student kalau berani bro..Berani ka?? Berani Ka???

Hey aku nak nasihat sat..Jangan hang buat perangai binatang ngan perang ludah busuk ko..macam taik gertak engkau...

Budak tu lagi berani masuk kubu ko turun bendera boss ngok ko..Cuba masuk kampus budak tu balik leh..Berani ke kau panglima gemok pandi kutty..???

yang aku pelik lagi hairan ni..Mana pegi panglima ludah ko bila budak tu turun bendera????Ko kat PJ je bukan kat London kan????

Tanpa Nama berkata...

bro hisham cuba baca blog ini dr mahasiswa "surat terbuka kepada abg ludah" http://qusyairih.blogspot.com/2011/12/surat-terbuka-kepada-abang-ludah.html

Tanpa Nama berkata...

Si Arman Tamil Eelam ni bukan pembela Melayu tapi pencari alor susu kahkah.......

bugisTAN berkata...

wuyoooo.. marah betul abg pang5 tu yerr? tapi maap la bang... aku dengar tak cuak ponnnn. Tengok gaya sorang2 semua dada kosong jer. takde lagak pendekar... penDENGAR /penDENGKUR ADA LA..
Tengok perhimpunan agong umngok aritu.. siap notice gendang perang sudah dipalu..kahakptuighhh.. sapa nak perang dgn sapa? tapi kalau jadi... wa layan jerrrr.

Tanpa Nama berkata...

cuba kita renungkan, selepas budak gemuk ni cakap dgn kasar, pastu meludah ke meja, pastu boleh takbir pula...

org kalau tengah marah, berselawat dan tenangkan fikiran, minum air sikit...

Tanpa Nama berkata...

jangan marah panglima perang,panglima perang x masuk u,sekolah acs ajer,sampai tingkatan 3 lepas tu kena buang sebab suka meludah.

mak long timah berkata...

Panglima mangkok ni patut ludah muka madey mamak tua pandey kutty nak mamposs tu...

Penipu besar...patut muka dia yang diludah
tak pun bagi sikit kahak tepek kat muka dia

nak bersumpah konon pasal tak pinjam bank dunia...
piraaaaaaaahh kalau dah penipu tu mengaku aje le...

dah ada laporan bank dunia lagi nak konar
lagi nak belit lagi nak pusing lagi nak sumpah...sumpah jadi babi baru tau..

hoi mangkok panglima ludah
jangan nak bongkak la..
kau ludah puki bini kau lagi bagus
kasi lendir sikit..

PRU 13 berkata...

Maroh ngat video tuu.. Haha. Bhaye2.

kids on crack berkata...

Buat hal lagi lah perwira ganda wang anda ni tt,memang baka baka lembu la dia ni

ABU lahap umporn berkata...

LET'S THE WAR BEGIN...
Dah berkurun aku meluat kat umngok nih..

AHBAR berkata...

tt ni olang tala blh pki....
takbir 2 bgs dh.... tp rantai, gelang 2... Akhlak trk sgt, malu woi... x gne agungkan manusia lbey, kerna manusia pasti jatuh....

Tanpa Nama berkata...

Ada ati nak ngaku diri pang5. Masuk Polis tentu tak laku, masuk askar apa lagi. Masuk navi bila terjun laut, pelampong pun surender boleh tengelam sama. Masuk tentera udara apa lagi, payung terjun pun tak sempat nak kembang.

Kalau ada kabel masuk gerak khas mungkin boleh, puh sana,ludah sini , berkat doa baginda ali. Tapi tak mungkin kamu boleh lulus sekali pun latihan alif-be-te-nya. Aku tengok muka wira-wira di hari perbarisan merdeka dulu pun dah kecut. Tegap, cergas. Belum tengok penumbuknya lagi, dari jeritannya pun kita dah gentar.

Tuan2 dan Puan2 seklian, Tengoklah muka-muka pang5 ini!, betul-betullah mereka ini Penglima Kentut.

GoRinGgO berkata...

kahkahkah...tiba2 tersasul sebut takbir pasai apa??hidup melayu dah layu ke ape?..lanchiau punya panglima perang...nak jadi panglima perang masuk askar la woi...stakat panglima perang pijak kaca pijak gelas kejadah apa...

Kurast berkata...

panglima perang wak lu!

Tanpa Nama berkata...

kalau mat kilau hidup, kalau usman awang hidup...dia org sendiri pun malu mengaku anda semua sbg melayu kah kah.
woit anjing menyalak dipersilakan datang ke kampus ludah muka cucu mat kilau, tt nak tengok.
peh kaldai najis, dgn dap pun dah kecut!
mahasiswa bukan mahasiswa namanya geng jika tak berani tumbangkan firaun mesir, inikan pecacai kutty kah kah kah

tribute dari usman:

MELAYU ITU MAKNANYA BIJAKSANA
NAKALNYA BERSULAM JENAKA
BUDI BAHASANYA TDK TERKIRA
KURANG AJARNYA TETAP SANTUN

BUKAN MELUDAH MCM KELING
MELANTUN-LANTUN MCM PARIA
BARU CUIT DAH MELENTING
BELUM LAGI KENA PENAMPAR
MAHASISWA KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Pukimak punya Mamak...
Nak tampar Melayu BUTOHLAH keling....
Pukimak Melayu kat belakang siap takbir...HARAMJADAH...

Tanpa Nama berkata...

abang abang abang ! saya nak jadi panglima perang juga ! saya minat sgt ! berapa yuran pendaftaran die bang?? 250 juta ke? hahahaha..lembu punya panglima.

Mizz Atie Zieya Shukri berkata...

yg lawaknya...siap sebut nama datuk anwar lagi..padahal rasanya xdak kenana mengena tuh..tunjuk hebat pa nth..... smua ni ckp ja brani...buat tgk tul2....ingt siswa siswi nk diam ka?suruh la dia mntk money skit kt kak sharizat..bru mulut dia tutup kot...ahaha

Tanpa Nama berkata...

To goringgo

Kah kah kah... Aku pn t'pikir benda yg sama. Apa kejadah dorg dok tersasul takbir huahhaa... Aku rasa dorg ni pi dgr ceramah pas dlm diam2 kot huahaha... Najib beraja dimata, nik aziz beraja dihati huahahha... Pi la mabok pang5 umngok

Tanpa Nama berkata...

Arman rekrut budak2 masuk kongsi 77. Kesian budak2 tu dipergunakan oleh arman. Dahla duit kena pow pastu ikut suruh dia buat ape. Dia suruh budak tu makan taik pun budak tu makan. Kongsi punya pasal.

Tanpa Nama berkata...

Inilah pemidato intelek LEMBUMNO..guna air liur ludah sana sini kat mahasiswa. Kesian mahasiswa universiti2 tempatan kene tempias air liur panglima umngok ni. Panglima umngok ni merupakan salah seorang dari berpuluh panglima umngok lain yang suka guna air liur dan lidah mcm lembu dan biawak tipu rakyat. B
beliau ditugas utk melatih ahli2 umngok yang lain bagaimana menggunakan air liur untuk berperang dgn mahasiswa. GOODLUCK Panglima haramjadah.

Orked Desa berkata...

video dr junior panglima..
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Mz5oohVmjzM

Tanpa Nama berkata...

ok laa..boleh laa..janji ader bg amaran, ader tunjuk2 jari,buntang2 mata,ader org2 muka buat2 garang kat belakang ngn sebelah,ader rakam wlu mutu rakaman tahap handphone touchlight.. alaa..tetiba plak perut gua keroncong..baik gua gi mkn ..adehhh..

tok jenggot berkata...

kalau berani masuk la markas pakatan turunkan bendera pakatan.. terkencing terlancap kau kay situ.. org kata badan besar ni kote kecik, betul ker...???