Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Disember 2011

SALUT UNTUK ANAK MUDA YANG BERANI



JEMPUTAN MALAM ESOK



NOTA:

semua dijemput datang
untuk mendengar perjuangan felda
tempat: dewan perhimpunan china
jam8.00 malam

sila bawa payung
kalau hujan










-------------------------------

TUKAR BENDERA







KAMI TIDAK AKAN MINTA MAAF TURUN BENDERA NAJIB KATA SMM DAN BEBAS – minsider

KUALA LUMPUR, 19 Dis — Kumpulan mahasiswa yang menurunkan bendera wajah Datuk Seri Najib Razak di pekarangan ibu pejabat Umno di sini kelmarin menegaskan, mereka tidak akan memohon maaf kepada perdana menteri atas insiden itu.

Sebaliknya, pemimpin Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (Bebas), yang mengadakan demonstrasi membantah Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) sebelum insiden itu berkata, pihaknya tidak nampak perlunya mereka harus memohon maaf.

“Kami tidak akan meminta maaf. Kita tak perlu meminta maaf. Tindakan menurunkan bendera Datuk Seri Najib selama lima minit dan kemudian dinaikkan semula seharusnya dilihat sebagai satu mesej jelas mahasiswa bahawa perdana menteri perlu serius mendengar suara kami, suara rakyat” kata Pengerusi SMM Ahmad Syukri Abdul Razak ketika dihubungi The Malaysian Insider tengah hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.. KHAIRY JAMALUDDFIN PERGI GORENG TELOOR..... kah kah kah..

kah kah kah...TIM SONGKOK TINGGI PERGI MAKAN SIREH.... kah kah kah..

kah kah kah.... PANGLIMA MELAYU PERGI MENETEK DENGAN EMAK.... kah kah kah

kah kah kah...KAKI BODEEEK YANG LAIN ...PERGI CHAKWOW BELAKANG DINDING...kah kah kah..



KEEP COOL


14 ulasan:

PRU 13 berkata...

Salute!! Anak muda skrg dah bijak.. :)

Tanpa Nama berkata...

chop!!!aku brada luar kaw masa tu cuma nak tanyer...camner polis x leh hidu episod sejarah nih,camner anak muda senang2 leh masuk area pwtc tu..mengompiuskan...

hati2 tau...

Tanpa Nama berkata...

Kah......kah...........Kah.........

“Youth comes but once in a lifetime”
Henry Wadsworth Longfellow quotes (the most popular American Poet in the 19th century, 1807-1882)

Do the right thing,and do thing right !

Tanpa Nama berkata...

tabik!
sahih sekumpulan anakmuda yg tiada istilah gentar dalam kamus kehidupan dan perjuangan!
satu tindakan cool tahap saljuputeh bersuluh aurora borealis!

semoga berjuang dengan sebenar,
semoga berjuang dengan kudrat,
semoga berjuang dengan ilmu,
lawan tetap lawan!

jangan biar diri anda diselubungi kelentong

jom sama2 kita ramai2 bagi bersih semua kekotoran dan korupsi politik negara, jom humban KERA UMNgOk-BoNgok jauh2 ke laut!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 4

Tanpa Nama berkata...

salut pak chu cheng kt muka putri umno sekali

gengjahat berkata...

dah like ke page ni:

http://www.facebook.com/pages/We-Are-All-Adam-Adli/265104880214691?sk=wall

Bilyadinov berkata...

Kenape nak minta maaf?...siapa Najib tu?...baru setahun jagung memerintah xsampai pun tahap Mahathir kutty pun Najib tu kenape korang nak dewa2kan Najib pulak...takkan turunkan bendera muka Najib kene minta maaf?...kalau tegur kepimpinan Najib bukan main lagi ramai backing membodek (mcm dlm perhimpunan UMNO tu)...ajak debat xnak...bagi memo bantahan bnyk mana entah dia baca ke idak.... biarkan budak2 tu turunkan bendera muka Najib sbb Najib naikkan harga barangan keperluan kita...yg paling bangsat barangan keperluan asas pun dia naikkan...jadual potongan cukai LHDN direvise naik, ubah skim sana sini, tarik subsidi rakyat sana sini....lain kali elok turunkan jgn naikkan semula bendera tu!

Tanpa Nama berkata...

diorang ni tak takut ke badi betina puaka?

kekkekekekeke...

salutttttttt!!!

Chillexx berkata...

bro isham..

Nie gua nak story sket..19tahun lepas,masa tue gua darjah enam dekat sekolah rendah sungai layar sg petani..

Nie cerita betul bro...bukan rekaan..

Setiap pagi,gua akan turunkan dan naikkan bendera malaysia sambil nyanyi lagu negaraku..

Yang hairannya,tak ada sorang pun nak ludah kat muka gua masa tue..muakakaka...

Bila pikir balik,mgkn masa tue,panglima ludah kecik lagi kot..dia pun gua dengar story,masa kecik2 dulu selalu kena buli kat sekolah muakakaka...

Yang benar,
Chillexx

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan haram langsung tak amik peduli apa nak buat dengan AUKU.. NAK REVISE JER? Tak payah la.. hapuskan terus..

Punyerlah lembam, sudah berpuluh tahun AUKU mengikat mahasiswa bersuara.. sampai hari ni, baru mereka mahasiswa baru cuba bersuara dan berdemo.. mahasiswa 80an-2010, sumernya lembik, sbb tak terasa sangat bahang ekonomi naik mendadak.. tapi skrg, pembangkang sudah agak kuat, barulah mahasiswa nampak sikik ruang nak berdemo dan bersuara..

kalo dulu, JPA dan MARA kacau sikik.. sumer dah tutup mulut sengap.. lani, JPA dan MARA pun sudah miss soru.. lantak la student nak buat apa pun.. go mahasiswa go.. runtuhkan BN..

Junaidi Mohamed berkata...

Celaka! 5 minit rupanya diturunkan dan dinaikan balik... memang dasar blog pro kerajaan tak cerita. Nasib baik singgah selalu blog bro TT. Mahasiswa yang tidak buta mata dan hati... syabas.

Tanpa Nama berkata...

aku pun heran gak, macamana dorang boleh berarak sampai pwtc tanpa gangguan polis?
hati-hati kawan, lagi satu sejak bila pm ada bendera...wow macam rumah atas bukit jer ni

Tanpa Nama berkata...

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/299085_10150272544437677_567392676_7880708_6543133_n.jpg


Cuba tengok muka ni betul-betul, melayu ke eeeeee?

Gemuk pendek, leher pendek...memang kaki gaduh, tapi pengecut.

Tanpa Nama berkata...

APA PASAL LIMA MINIT AJE????? APA TAK DITURUNKAN TERUS?!!!!!!!?????? BILA MUKA DIA LAKI BINI KELUAR KAT TV RASA SERIUS NAK TERMUNTAH. SESIAPA YANG SOKONG NAJIB NI SAMA ADA BUTA KAYU ATAU BUTA HATI!!!!!!!