Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 Disember 2011

SHAHRIZAT JADI LEMBU KORBAN









UMNO TAK LARANG PERSOAL ISU NFC
– berita hairan

PUTRAJAYA: UMNO tidak akan menghalang ahlinya daripada terus menyuarakan pandangan dan kritikan berhubung isu National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC) yang dikaitkan dengan ahli keluarga Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Shahrizat Abdul Jalil.

Mohd Shafie Apdal , berkata tindakan itu menggambarkan bahawa Barisan Nasional (BN) memang sentiasa menghidupkan amalan demokrasi dan kebebasan bersuara.

“Kita tidak akan menghalang sesiapa bercakap kerana UMNO bukan seperti pembangkang yang mendakwa memperjuangkan demokrasi dan kebebasan bersuara tetapi apabila nak bercakap mengenai hudud semua pemimpin membantah sehingga ulama pun tidak boleh berbuat demikian... tutup mulut.

GANTUNG SHAHRIZAT



“Dalam UMNO kita membenarkan ahli menyuarakan pandangan kepada pucuk pimpinan parti termasuk di Parlimen dan Perhimpunan Agung UMNO,” katanya ditanya mengenai desakan beberapa pemimpin UMNO termasuk Ahli Parlimen Kinabatangan, Bung Mokhtar Radin yang mahu Shahrizat meletak jawatan berikutan isu NFC.

Mohd Shafie berkata, Shahrizat tidak wajar didesak meletakkan jawatan kerana beliau tiada kena mengena dengan NFC.

“Kita tidak boleh menghalang orang UMNO diberi peluang (terus memegang jawatan atau bertanding) kerana isu membabitkan ahli keluarganya. Salah urus dana awam adalah perkara lain sekiranya ada. Ini adalah persoalan individu... adakah seseorang patut dipersalahkan kerana kesalahan dilakukan oleh suami atau isterinya.

KAH AKH KAH
KAH KAH AKH
KAH KAH KAH


woit.... INI TANDA HARI HARI AKHIR UNTUK ANAK MAMI...kah kah kah..

kah kah kah...INI TANDA KONSPIRASI RAJA NONG CHIK BERJAYA...kah kah kah..

kah kah kah...SHAHRIZAT YANG MAHU KERUSI LEMBAH PANTAI AKAN KENA TENDANG.... kah kah kah..

kah kah kah..PKR TERUS MENDAPAT MAKLUMAT DARI SUMBER GEROMBOLAN TENTANG SHAHRIZAT LEMBU.... kah kah kah..

kah kah kah.... KESIAN.... ANAK MAMI JADI MANGSA.... kah kah kah

NOTA:
lihat apa kata afdal
sekali lagi malaon ini mengatakan projek ini hak keluarga shahrizat
cuba ingatkan kembali
pada awal kes ini orang ramai tidak tahu
bahawa projek gagal ini ialah projek keluarga shahrizat
siapa yang bocorkan
kah kah kah
noh omar yangh bocorkan
kenapa?
ini juga nak tibai muhyiddin
ini juga nak tibai khairy
kerana yang luluskan duit 250 juta untuk projek ini ialah kj dan muhyiddin

ingat tak
tetiba mat ngantuuk bersuara – shahrizat tak kena mengena –
kah kah kah


INI MUSUH KITA














INI KEMPEN KITA





14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cuba siasat noh omar.....dengar2 ada projek kambing kat Beranang

Tanpa Nama berkata...

BLOG BARU TRAFIK POWER, KOMEN POWER - http://gerai3abdul.blogspot.com/

(Spy Blog PR)

kampong lad berkata...

sah dan sahih......lembah pantai dah dlm tangan umno, kalau tidak benda ni tak akan terkeluaq. apa strategy incumbent utk mempertahankan kerusi?

Tanpa Nama berkata...

"UMNO bukannya parti Islam mahupun Melayu. Sedangkan terang lagi bersuluh; UMNO adalah sebuah parti yg. berkiblatkan rasuah yg. sangat2 BERTENTANGAN dengan nilai2 Islam & Melayu." ~ Melayu Insaf.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha satu seat yg sesuai. Mengelembu.

average joe berkata...

isu yg menampakkan kelemahan keluarga supergembala lembu kak pijat ini mungkin juga akan digunakan sebagai alasan oleh haji najibabun dalam pemilihan calon2, atau lebih tepat, dalam penolakan calon2 tertentu mewakili UMNgOk-BoNgok bagi pru13 nanti...
mungkin haji najibabun akan berfatwa: lihat, walaupun sudah lama dan kita akui banyak berjasa, kak pijat terpaksa kita gugurkan kerana dipersoalkan di kalangan parti sendiri, oleh itu, atas alasan sama, kita juga terpaksa menggugurkan ku li walaupun sudah lama dan diakui banyak berjasa...

jangan biar diri anda diselubungi kelentong

jom bagi bersih semua kekotoran dan korupsi politik negara, jom humban KERA UMNgOk-BoNgok jauh2 ke laut!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 3

IbnAbdHalim berkata...

Ho! Ho! She's got nothing to do with NFC? Isn't the man implicated not her fucking husband? Who bore his children? Didn't they share the loot? Not even a single sen? This Sabah guy got to be kidding.

Tanpa Nama berkata...

Padan muka dengan ibu lembu bercakap merabak rabak

Tanpa Nama berkata...

memanglah si pepijat ni tak ada kena mengena dgn projek ni.ini projek yg diurus tadbir oleh keluarga dia.memanglah betul.tapi masalahnya takkanlah pepijat malaun ni tak tau yg laki dia beli kondo 2 buah,beli kereta mewah,beli tanah dan segala mcm benda lagi.dari mana laki dia dapat duit?kalau selama ni tak mampu beli haramjadah itu semua tetiba lepas dapat projek lembu tu dah boleh pulak beli mcm mcm mestilah ada perkara yg tak kena.dlm keluarga sendiri punya hal takkan malaun ni tak tau.ini hal dlm kain dia sendiri.MUSTAHIL tak tau.dan sebagai menteri yg tentunya pengaruhnya digunakan utk dapat projek tu pepijat malaun ni kenalah faham apa yg dilakukan oleh laki dia akan memberi kesan tidak baik jika diketahui umum.dia sepatutnya cantas awal awal lagi apa yg cuba dibuat oleh laki kesayangan dia tu sebab terang terang itu penyelewengan.

Tanpa Nama berkata...

ni lagi satu menteri bertaraf lembu kalau bercakap.nama aje afdhal tapi bodoh piang.hoi bangang!! kalau setakat bagi peluang bercakap pasal kes ni semua org boleh bercakap.tapi kalau macam bercakap dgn tembok nak buat apa bodoh!!org nk tengok tindakan.org nk tau apa tindakan yg malaun ni boleh buat bila ada lapuran tentang penyelewengan oleh anggota kabinet gerombolan.jgnlah spin cerita.jgnlah lari tajuk.jgnlah tipu makcik felda.BANGANG!!

Tanpa Nama berkata...

Adakah sang suami akan memperolehi RM250 juta jika sang isteri bukan ketua wanita umno dan menteri senator?

yes berkata...

Betulkah itu anak anak Syarizat dan Salleh, mereka keturunan Wan sedangkan Salleh dan mami bukan Wan ha ha ha.

Tanpa Nama berkata...

.
.






mak pada semua lembu
translasi: mother of all cows
-----------------------------

omputih cakap- 'holy cow!'

mak kepada semua lombu ialah

tak lain dan tak bukan -

Mr Tak Nak aka dolah mat mata layu

aka mat ngan toook

Bolih -lah dolah dapat tetel bapa

lombu negaro

dan si nantu sialan pula , keri

jam'din pulak

- si keri jam'din nantu lombu dari

lubok rombau

Mereka semua haram jadah , laknat

ul -Allah

Berani si mat mata layu dengan

punaisihat agamanya si jawa totok

amit-osman siarkan konsep

-islam ha-ta-ree untuk samun wang

rakyat!!

apa punya pariah tuuur demer ya!!


Ted Forstmann v Islam ha-ta-ree [aka men-cu-ree]
-----------------------------------

aku baru cerita pasal filosofi TED

FORSTMANN -macam mana dia huraikan

falsafah tanggungjawab

kawalan kewangan-

>jangan bagi utang pada melaun yang tak mampu bayar utang

>beril pulangan maksima

kepada pemegang saham dalam bisnis

[melalui contoh pilangan dividen

yang amat lumayan]

Falsafah ini mat madey dengan

konsep penerapan nilai2 isleh

[selekeh] dan mat mata layu

dengan isleh ha-ta-ree-nya tak

ada pahaman langsung!

Bayangkan punaisihat agama isleh

kedua dua pee em ini - si jawa

totok amit osmeh [mr isleh

-ha-ta-ree ] yang tak de konsep

islam langsung!!


konklusi
---------

pee em akan datang pakailah konsep

TED FORSTMANN di dalam kawalan

fiskal negara dan jangan buat onar

yang menyusahkan rakyat


khong khek khuat
.
.
.

Lang berkata...

memanglah bebas bercakap... nak sorok dah tak boleh, bangkai dah berbau...

tapi hakikatnya... adakah duit tu akan dipulangkan... atau senyap bersama bau bangkai yg akan hilang tu...