Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 17 Disember 2011

TERBARU TERKINI - ANAK MUDA SUDAH BANGUN




BENDERA MUKA NAJIB DIGUGUR









HOT PANAS HOT PANAS TERBARU TERKINI


anakanak muda telah bangun
anak anak mahasiswa telah bangun
mereka telah menuntut hak
mereka mahu kebebasan

mereka sampai ke pwtcmereka menurunkan bendera gambar najib
mereka menggantikan dengan bendera KEBEBASAN

ANAK MAHASISWA



18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bangun....Bangun.....Bangun wahai pemuda berjiwa besar. Kita hancurkan kejahatan yang melanda negara ini.
Ayuuuuhhhhhh....kita bersatu menuntut pembebasan dari penguasa yang zalim!

Tanpa Nama berkata...

SYABAS orang muda....aku kagum....teruskan usahamu....ketahuilah bahawasanya anak muda akan tua juga, kamu juga yg akan mentadbir negara

fabhi berkata...

anak muda pawer!

Tanpa Nama berkata...

1.jangan bodoh macam tt sudah!lari semasa demo dulu!hidup merempat dinegara orang!
2.yang cerdik!pengarah sana- sini!pegang jawatan tinggi!berkeluarga!dok main dengan anak dan cucu!
3.TT siannnnnnn!!liberal dalam segala hal!!gena!puas guna kondom!!!!

Tanpa Nama berkata...

Mcm tu la baru betul. Tolong jaga lalu lintas. Cuma masih Ada kurang. Kononnya Krn tiada berbaur politik kepartian, maka di benarkan tanpa permit pun. Eloknya, tanpa syarat langsung. Aman sudah cukup. Tolong pastikan teratur cukup baik. Harap2 Perubahan ini ikhlas tanpa nawaitu Pancing pengundi muda. Tahniah semua!

abu bn berkata...

PRU12 rakyat bagi warning kat beer end supaya memperbaiki pemerintahan ATAU kena sack. dan KERAjaan semakin berubah jadi buruk..
Sudah sampai masanya rakyat memilih kerajaan yg lebih baik..kita bina malaysia baru yg bersih dari rasuah, penipuan & pendatang haramjadah. Malu weh dgn jiran asean kita..

suara rakyat berkata...

Ingat kita takut?
Apa mengarut?
Kita tunjukkan!
RAKYAT KEDEPAN!!!

Putra IJ80 berkata...

Jangan terlalu yakin kebangkitan ini.,

Sejarah telah banyak mengajar kita...

Kalau tidak tak kan tempua bersarang rendah.

Takkan Mata mata tak ambil indah

Pak Menteri Pengajian Tinggi tak marah.

Gambar Bini Kak Mah di letak kat bawah.

Ha!ha!

MOH KEMBARA berkata...

Salam,

ho ho ho...apa deme buat dgn portret Najib tu?

Tanpa Nama berkata...

kepada anak2 muda sekalian ,
saya percaya..dengan ilmu yg saudara2 miliki...dengan lautan maklumat terkini yg boleh diakses melalui internet...saudara sudah mampu dan cukup matang untuk menilai mana yg baik dan mana yg buruk.Saudara harus ingat zaman rakyat diperkotak-katikan oleh regimBN sudah berlalu.Akta2 rimba yg menyekat kebebasan bersuara sudah mula dikesampingkan...kini adalah masa terbaik untuk saudara2 memimpin satu gerakan baru...mengikut idealisme baru..ke arah merubah lanskap politik cacamerba yg di bawa oleh regim zalim BN selama ini.Perubahan secara total harus di buat dengan cara meruntuhkan tembok bebal puak2 BN yg ternyata memeras dan merompak hak2 rakyat selama ini. Tuan2 adalah agen perubahan..tuan2 mesti berani demi masa depan negara yg cemerlang.Oleh itu , adalah diharapkan pada PRU13 nanti buatlah keputusan yg bijak...tanpa BN kita tak kan hancur malah akan lebih dinamis dan maju ke hadapan.Lupakan doktrin khurafat UMNO/BN itu...Melayu tak kan hilang..yg hilang hanyalah Melayu UMNO yg korup...SELAMAT BERJUANG SAUDARA2KU.

Tanpa Nama berkata...

Wah TT sudah di paut di SAKMONGKOL

ameno samseng taik kucing berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=Ytpt_ykk5Z8

barua ameno dah bersuara, samseng puak2 ameno ni

Tanpa Nama berkata...

tabik utuk anak muda yg berani!


aku sikit tua, dah nak masuk 40

Tanpa Nama berkata...

17 Disember 2011 10:00 PTG tanpa nama

Saya agak anda pasti orang yang sama suka memberi komen di sini. Nampak sangat kebodohan, ketololan, kebangangan anda dari dulu kini dan agaknya akan berterusan. Sebabnya
1. No point. Tidak ada point yang diutarakan.
2. pointnya sama dengan beberapa orang yg memberi komen sebelum ini, ayatnya sama, kesalahan bahasanya pun sama. jadi saya agak anda orang yg sama.
3. Orang yang tidak mampu berfikir diluar kotak, di luar perkara yang biasa.
4. tak layak anda menghujah di sini.
5. saya bukanlah peminat tt sangat. Tapi belajar membaca dan berfikir, menilai dan menghujah. Yg mana baik terima, yang mana tidak baik kita tolak.

Tuan tt, tolong lain kali ada pembaca yg memberi komen macam ini boleh jangan siar tak. Menyakitkan hati, mata dan menyumbangkan kebodohan saja.

James Iha berkata...

kehekehkeh..Mat Sembab pasti ketawa besaq..tanda-tanda awal 'Got To Go'...

Tanpa Nama berkata...

aku cukup berbangga dgn keberanian mahasiswa sekarang.. ramai yang sudah sedar dan bangkit.... apa²pun tugas kita masih byk dan jauh lagi.... belia muda yang x dapat masuk kolej/universiti masih ramai yang lena dan tidur lagi.... ayuh kejutkan mereka jgn biarkan mereka lena dgn berita-berita palsu tv 3/4 , R.T.Mamak, Utusan Mamak ngan Brita HaiRan.

yes berkata...

Tanpa nama 17hb Dec 10.00
Bukan semua orang matlamat hidupnya gaji tinggi, rumah besar.
Pengalaman yg dia lalui tak akan engkau rasai seumur hidup engkau.Jadi tak perlulah kau kesihan kan dia.
Nasehat aku pada kau, hormati lah apa yg orang lain pilih, jg jadi bodoh dan fikir apa pendapat engkau itu lah yg betul.
Kalau kau sezaman dg TT komen engkau yg no 3 tu tak seharusnya keluar dari mulut engkau. Biadap dan kurang ajar

yes berkata...

Tanpa nama 17hb Dec 10.00
Bukan semua orang matlamat hidupnya gaji tinggi, rumah besar.
Pengalaman yg dia lalui tak akan engkau rasai seumur hidup engkau.Jadi tak perlulah kau kesihan kan dia.
Nasehat aku pada kau, hormati lah apa yg orang lain pilih, jg jadi bodoh dan fikir apa pendapat engkau itu lah yg betul.
Kalau kau sezaman dg TT komen engkau yg no 3 tu tak seharusnya keluar dari mulut engkau. Biadap dan kurang ajar