Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Januari 2012

ADAKAH INI KUMPULAN SEMBAHYANG SUBUH?





NOTA:

ibrahim ali akan datang
bersembahyang subuh di masjid wilyah
adakah cakaran di dinding ini
ada dari kumpulan yang bersubuh ini?

atau ini dari kumpulan yang
akan turun untuk melihat anwar masuk penjara?

semakin banyak dilihat di sekitar kuala lumpur

APA DIA TTR?










14 ulasan:

Pro_Pembaharuan berkata...

apebende ni? tak faham and tak bole bagi kesimpulan atau apa-apa pendapat... cuma nak tau sangat, apekebende ni?

yg TERLAMPAU ISLAM dari nabi sendiri atau Sheikh Alfarisi ade ke pendapat diorang ni?

anwar junior berkata...

T.T.R.= time to revenge?
ayaa.. what ever lah, asal bukan umngok, wa follow jerr.

lan berkata...

TTR? tolong tangkap rosmah?

lan berkata...

lawan ttp lawan!

Tanpa Nama berkata...

Turun Tun Razak

Tanpa Nama berkata...

Nanti Brahim bagi alasan lepas sembahyg trtidur sbb letih perjalanan..kah kah kah..itu sbb PERKAKAS x turun padang
.

Tanpa Nama berkata...

Tukar Tiub Rasuah

Tanpa Nama berkata...

The Transportation revolution?

aidono berkata...

Mamak .. ops! sori Abang tt anti mamak.

T.T.R = Teh Tarik Rendek???

Siappppp

Tanpa Nama berkata...

Taklah! Bini dia tak bagi kebenaran pegi ke mahkamah tu!

riusgnal berkata...

turun tetap turun

Kurik berkata...

TTR =? Tukar Tiub Revolution

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

lagu abang mat sabu turun-turun..turun BN

TTR=Turun-turun RAKYAT
TTR=Turun-turun REVOlusi
TTR=Turun-turun Reformasi!!!

jo berkata...

team taknak reformasi kot
penin aku dgn benda semiotik mcm ni