Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Januari 2012

BILA RAKYAT BANGUN - SEMUA TEMBOK RUNTUH



NOTA:

gerombolan buat auku 1974
sesudah tunjuk perasaan baling 1974
gerombolan buat undang undang tak boleh berhimpun
sesudah bersih 2

ingat rakyat bodoh
hanya gerombolan saja boleh buat undang undang!

rakyat pun boleh mengubah undang-undang!


TANGAN INILAH YANG MEMBINA DUNIA









HISHAM: DEMO TAK AKAN UBAH KEPUTUSAN MAHKAMAH
- mkini

Hishammuddin Hussein berkata sebarang demonstrasi jalanan tidak akan mengubah mana-mana keputusan mahkamah.

Beliau yang merujuk kepada demonstrasi Kempen "Bebaskan Anwar 901" yang dirancang pada Isnin ini berkata, orang ramai tidak perlu terlalu emosi dan mudah terpengaruh jika ada pihak tertentu cuba menghasut mereka bagi menyertai demonstrasi berkenaan.

"Saya nak ingatkan orang ramai kes yang ada di mahkamah yang akan dijatuhkan hukumannya tak lama lagi sudah lama berjalan, kenapa baru sekarang ada perancangan tertentu," katanya kepada pemberita selepas menghadiri mesyuarat pasca kabinet kementerian itu di Putrajaya, petang semalam.

Demonstrasi itu dikatakan bertujuan menuntut keadilan bagi Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim apabila Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur dijadual memberi penghakiman berhubung kes liwat membabitkan beliau pada hari tersebut





NOTA :
ini menteri tak sekolah
ini menteri task baca buku
ini menteri nqak tipu orang kampong

sila tanya lebai google kes guilford four
sila tanya lebai google kes birmingham six
demonstration ubah keputusan atau tidak?


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


woit...TENGOK PARIS 1968?.... kah kah kah

woit...SILA BUKA BUKU SEJARAH TENGOK IRAN 1979...kah kah kah..

kah kah kah... SILA BUKA BUKU SEJARAH TENGOK INDONESIA 1998...kah kah kah..

kah kah kah...SILA BUKA BUKU SEJARAH TUNISIA 2011.... kah kah kah...

woit....MESIR 2011 APA JADI?..... kah kah kah...

NOTA:
kalau tak ada demo 1998 madey masih lagi berkuasa

kalau tak ada demo peguam 2007
kalau tak ada demo bersih 2007
kalau tak ada demo hindraf 2007

kalau demo ini tidak berlaku
selangor
perak
pulau pinang
kedah
tidak akan jatuh ke tangan pakatan rakyat


jangan buat buat tak tahu
jangan buat buat tak faham
jangan tipu mak cik felda
kah kah kah

CERAMAH UMUM MALAM 8 JANUARI
TEMPAT: KELAB SULTAN SULAIMAN - KG BARU
MASA : JAM 9.00 MALAM



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku nak ulang byk kali: kalau kena kejar lari, kena sembur air lari, baik duduk rumah layan TV. tengok skit mcm mana org mesir, tunisia dll berdemo. selagi tak sampai tahap mcm diaorang, jgn mimpi lah umngok boleh mampos.

Tanpa Nama berkata...

rakyat malaysia macam lembu kenyang.. tak ramai berani turun ke jalan raya.. hanya mengharap orang lain mintak untuk depa bagi UMNO jatuh... lanchow la lembu2 kenyang ni...bising macam kepala butoh!!!!

musti turun 901 ni..

Tanpa Nama berkata...

bukan aku buat2 x paham tapi aku mmg x paham knp hisham x paham2 yg dia tu beribu2 kali x layak drpd yg x layak mnjadi menteri....

TukarTuibFanClubMembers berkata...

1. Paku dulang, paku serpih, TT kata org, TT yg lebih.
2. Sekor Beruang, sekor Gelama, TT kata org, TT pun sama. 2x5-5x2.
3. Seorg sihat, seorg koma, Mari kita lihat, sapa yg kena........

I see you "On Air", jgn jadi "NATO" ya....

ASALKAN BUKAN UMNO ABU berkata...

DEMONSTRASI ORANG2 MELAYU 1946 MENENTANG MALAYAN UNION 1946 MUNGKIN MEMBAWA KPD KEMERDEKAAN MALAYA DLM TAHUN 1948 KALAU TIDAK KERANA DI 'HIJACK' OLEH UMNO DGN PERTOLONGAN BRITISH.