Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Januari 2012

MALAM AHAD 8 JANUARI 2012 - GRAND FINALE





PERINGATAN UNTUK SEMUA

semua yang belum beli tiket bas
sila beli sekarang
semua yang belum minta cuti
sila minta cuti sekarang
siapa yang belum beli tiket keretapi
sila beli sekarang

siapa yang belum ada geng nak datang
cari geng sekarang
siapa yang belum ada awek nak datang
sudah terlambat tak sempat cari

pada malam ahad sila berkumpul
di kelab sultan sulaiman
kampong baru

tempat senag nak cari:
di sebelah kedai nasi lemak
kalau jalan ke hadapan ada pasar chow kit
ada jual buah durian
ada restoran minang
jalan depan sikt ada lorong haji taib
jalan depan sikit ada kedai bundle
jalan depan sikit ibu pejabat pas

warga dari luar kl
sila berkumpul di kelab sultan sulaiman
kita buat ramai
kita santai mantai

ada ucapan dari:
sdr lim kit siang
sdr mat sabu
sdr anwar ibrahim


MALAM AHAD 8 HARIBULAN


9 ulasan:

Dol guard berkata...

meriahlah gamaknya 901 ni
geng bang nuar nak turun
geng bang braim nak turun
geng ngo nak turun

aku susah hati laa
gi kerja hari isnin nih misti jem giler
bos aku misti naik hangin lagi

mampos aku macam nih
bulan lepas 8 hari punch merah
bulan ni dah cuti 2 hari
tak naik gaji laaa nampak

Tanpa Nama berkata...

malam isnin lah......

Tanpa Nama berkata...

Mungkin itu ucapan umum bong nuar yang terakhir atau korang dapat jumpa bong nuar di tempat awam buat kali yang terakhir.......sebelum pru13

Tanpa Nama berkata...

weih parking susah gile kt situ

Tanpa Nama berkata...

Saudara isyam, kami dr luar kl boleh bersantai kat situ sampai esk nya tak?

Tanpa Nama berkata...

Walaweh... LRT last pukul berapa ha..
kalau tak sempat balik mau aku lepak sampai besok. bos aku dah bagi duit suruh pegi demo, padahal aku keja freelance jerr.

cow@jb- jamban busok

jebat2 berkata...

Lidah kontot merayu panggil penganjur mohon permit. Bodoh la kalau kami percaya kat isha ni..

sapa penganjur? sapa leader demo? TARAKKK!!! kita punya leader sudah duduk kandang maa. tunggu jatuh hukum saja..

DX berkata...

Tanpa Nama berkata...
Saudara isyam, kami dr luar kl boleh bersantai kat situ sampai esk nya tak?

6 Januari 2012 12:14 PG

Boleh, ramai pun orang gelandangan di Kuala Lumpur. Beli surat khabar buat alas kalau mahu tidur. Pilih tempat ramai orang. Dari pilih port sunyi sendirian lebih selamat join saja warga gelandangan itu. Jangan risau mereka ini ok saja. Ramai yang ada pekerjaan pun cuma nak jimat duit malas sewa rumah atau bilik.

Masjid di kl biasanya lepas isyak kunci, nak subuh baru buka. Tapi kalau ajk masjid orang PAS, bila acara besar macam ni mungkin diorang bagi tidur di beranda. Jadi jangan berharap sangat nak tidur majid. Kalau dapat kebenaran lepak di masjid jaga kebersihan dan jangan ganggu jemaah.

Nak kelas sikit, kat kawasan itu banyak hotel. Ikut bajet anda yang murah ada, yang mahal ada.

Kalau boleh tahan tak tidur, cari kedai makan 24 jam. Lepak sampai pagi. Selepas sejam mungkin mamak kerap ambil order perli kamu. Orderla air atau makanan sejam sekali.

Buat kajian sebelum datang gunakan internet anda. Ajak ramai-ramai.

Tanpa Nama berkata...

Apa-apa alasan seperti tiada tempat parking, jalan jem, tiada cuti, LRT last pukul berapa adalah perkara ENTENG jika dibandingkan dengan masa depan depan negara dan anak cucu kita.

Memetik kata Wallace dalam Braveheart "I am William Wallace. And I see a whole army of my countrymen, here in defiance of TYRANNY! You have come to fight as free men. And free man you are! What will you do without FREEDOM? Will you FIGHT?"

"Two thousand against ten?" - the veteran shouted. "No! We will
run - and live!"

"Yes!" Wallace shouted back. "Fight and you may die. Run and you will live at least awhile. And dying in your bed many years from now, would you be willing to trade all the days from this day to that for ONE CHANCE, just ONE CHANCE, to come back here as YOUNG MEN and tell our enemies that they may take our lives but they will never take our FREEDOMMMMMMM!"

AYUH KITA KE JALAN. ABU ! ABU ! ABU !

Aku37@Kluang