Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Januari 2012

SATU PENGORBANAN HEBAT!















PERKASA MAHU TEMPUR DENGAN BEBASKAN ANWAR
– mkini

Kumpulan pendesak Melayu, PERKASA dan 30 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) berikrar akan menyekat perhimpunan gerakan ‘Bebaskan Anwar 901', Isnin depan demi mempertahankan keamanan negara.

Menurut lapor akhbar harian Melayu, Sinar Harian, presiden PERKASA Ibrahim Ali dipetik berkata ahlinya akan menunaikan solat subuh di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur sebelum berarak sehingga ke Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

“Kami tunai solat sunat berjemaah dan berdoa Alalh SWT memberi kekuatan kepada pejuang ini.

“Selepas itu, kami berarak dan sekiranya bertembung dengan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan penyokong mereka yang sanggup mempertahankan pemimpin yang menghadapi masalah moraliti, kita sama-sama melakukan provokasi,” katanya dipetik akhbar itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH AKH AKH


woit... INI SATU KERJA BERAT ..... kah kah kah...

kah kah kah...SATU PENGORBAAAN YANG AMAT SUSAH.... kah kah kah...

kah kah kah...KITA MESTI HORMAT DAN ANGKAT TOPI PADA IBRAHIM ALI.... kah kah kah..

kah kah aklh.... JUGA KEPADA PENGIKUT IBRAHIM ALI...kah kah kah...

kah kah kah...BUKAN SENANG NAK BANGUN SUBUH NI.... kah kah kah..

NOTA:
tujuan ibrahim ali buat kenyataan ini cukup jelas
kata puru ini sengaja kata nak tempur
ini bertujuan untuk menjemput polis ambil tindakan
bayangkan – nak bangun subuh bukan selalu
kah kah kah


BUKAN SENANG KATAK INI BANGUN PAGI





20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan senang nak bangun subuh .. kah kah kah... siot la lu tt..... satu sejarah buat ahli2 perkosa... brahim pun dapat pahala

Tanpa Nama berkata...

si munafik nak semayang subuh????

wahwahwah.. kiyamullail la malam tu.. huhuhu.. haibat anak2 katak ni yer..

guna agama nak tunjuk suci bersih macam breeze..

Febhi berkata...

katak.... ooo katak...
dulu bini tak kasi lawan bersih.
kali ni bini tak inzal sampai pagi...

Tanpa Nama berkata...

PAB2011 tak bg kumpul 50 meter dari masjid

Tanpa Nama berkata...

TT, tak de ke bijak pandai multimedia kawan-kawan bloggers boleh buat bendera umno atau bn logo dia ada masuk gambar lembu sempena PRU akan datang kah..kah..kah

Pungkog Hang! berkata...

woi... brahim.. lepas subuh mana ada sembahyang sunat lagi dah...

kah...kah...kah...

Pro_Pembaharuan berkata...

“Kami tunai solat sunat berjemaah dan berdoa Alalh SWT memberi kekuatan kepada pejuang ini.

“Selepas itu, kami berarak dan sekiranya bertembung dengan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan penyokong mereka"

-----------------------------------

Lepas semayang subuh mane bole semayang sunat... ke TT main bubuh je perkataan "sunat" tu?

Either way, AKU TUNGGU JAWAPAN yang lebih ISLAM dari Nabi jawab...
terutama surat terbuka tempoh hari yg tersangat Islam itu dengan Sheikh ALfarisi

Tanpa Nama berkata...

sunguh meriah malaysiaku :D
eh tanya sikit dapat duit tak bang Ali? hehe

Tanpa Nama berkata...

bodo punya olang bukan ko dapat projek lembu jer duk memekak..habis habis masuk utusan...wei tolong bini ko buat amway lagi bagus lah...kaya pun kaya....ptuiihhhh

ajibangsat berkata...

lepas tu 9hb nanti batang pelir pun tak nampak, lepas seminggu bgtau kat reporter pak imam tak bg keluar sbb nak smayang dhuha. warrggghhhh

achik berkata...

takutnyEEEEEEr... lain kali ckp la nak pakai baju colour apa... pink ka, biru karat ka... aku TAKUT terludah kawan sendiri. kah23x


cow@jb(jiwa bangsat)

Tanpa Nama berkata...

Boo raid kau lah perkosa oiii!

Sejak bila korang tau semayang ???

Aku inngat pandai main ngan china doll je???

Tanpa Nama berkata...

ibrahim ali cakap besarlah dia tahu !! masa bersih 2.0 manalah dia ?? tidor kat rumah ..kah..kah..kah... ataupon dia di dalam ketakutan...kah..kah.kah...

Tanpa Nama berkata...

"isteri saya lupa nak kejut bangun subuh, lagipun saya telah makan ubat demam yg menyebabkan kemengantukan melampau," kata katak dalam sidang media khas pada 9 Februari 2012 di sebuah hotel terkemuka di ibunegara sebagai respon kepada pertanyaan wartawan.

Tanpa Nama berkata...

Abang Berahim meh sini saya nak goyak....
Abang nak provoke...berani ke? Abang tu dah lah katek, pendek, perut boroi nak provoke orang...boleh ke? Aku nak nasihatkan Abang cari tenaga extra dengan menghisap Koteh Penaung Perkasam( Mamak Madey)lepas tu baru boleh sengseng lengan macam Mami Lembu tu...
Kah ....kah ...............kah
BUTOH LAH ABANG BERAHIM......

Master Yoda berkata...

9 julai 2011, lu peri mane beraheng...cakap byk, simpan telor, tak gune...

Rakyat M'sia berkata...

katak ni ckp je lebih...dia ingat madey jadi penaung dah hebat. sampai masa tu nanti nyorok celah kain bini. kah kah kah 30 x

Tanpa Nama berkata...

"Polis beri kebenaran berhimpun di tempat lain" Bodoh sangatlah kalau berhimpun di tempat lain. Jangan sekali-kali menerima tawaran binatang anjing ini kerana mereka ini tak akan menepati janji mereka. Lihatlah sendiri Bersih 2.0 dahulu? Teruskan mara, jangan bimbang seluruh media antara bangsa dalam dan luar negara akan merakamkan segala perbuatan ganas dan kejam anjing lahanat nanti. Maruah mereka ini akan lebur sebagai anjing kurap di mata dunia. Mana jadi mereka sahaja yang dok hentak kita? Apa guna dikurniakan tangan dan kaki oleh Allah SNW...beli durian banyak-banyak untuk disedekahkan kulitnya kepada anjing banjingan UMNO di 901. nanti.

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

Korang jangan silap paham baca betul2 statment ni
"Menurut lapor akhbar harian Melayu, Sinar Harian, presiden PERKASA Ibrahim Ali dipetik berkata ahlinya akan menunaikan solat subuh di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur sebelum berarak sehingga ke Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

“Kami tunai solat sunat berjemaah dan berdoa Alalh SWT memberi kekuatan kepada pejuang ini.

“Selepas itu, kami berarak dan sekiranya bertembung dengan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan penyokong mereka yang sanggup mempertahankan pemimpin yang menghadapi masalah moraliti, kita sama-sama melakukan provokasi,” katanya dipetik akhbar itu

Ibrahim Ali cakap AHLInya akan memnunaikan solat subuh di masjid wilayah..dia x cakap SAYA dan AHLI2 perkosa akan menunaikan solat...bla..bla.. bermaksud Ibrahim xde kat perhimpunan tu nanti..Brader katak mana berani nak tunjuk muka..cakap belakang bolehla..katak kan kecik je orang tengok alih2 kena pijak kan mati kering je ..kah..kah..kah..kah..dari statment dia aku dah jangka muka dia xkan keluar punya masa perhimpunan tu nanti..gebang je lebey

Tanpa Nama berkata...

Selama ni aku rasa muka Bang Beraim macam Kim Jung Il...
Cuba nengok gambar muda dia sebelah Hishamudin Rais (dlm memoir Syed Hussein)...
Macam Azroy pon ada...
gedebe turr...
ha ha ha

Pesanan: Nak Subuh jangan Subuh Gajah, nnti orang dah settle baru mau sampai mahkamah..