Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 Januari 2012

GAMBAR COOL DAN ROMANTIK 2012



WOW ! WOW WOOW!




NOTA:
tunggu dan lihat
esok mesti ada
ada sahaja pak mamat yang nak keluar fatwa
kah kah akh

tak caya tunggu
kah kah kah

hal rasuah tak keluar fatwa
hal bunuh altantuya tak keluar fatwa
romatikus erektus macam ni
jamin keluar fatwa
kah kah kah

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dh lama di perantauan tibalah masa untuk pembayaran bil air tertunggak.. Hehehe..

Tanpa Nama berkata...

unifom apa tudung merah dan celoreng hijau tu?

PLKN ko?

- Panglima Ludah...tui..tui...tui..

Tanpa Nama berkata...

ni namanya tak senonoh...kalau dah tak tahan tak kan depan orang pun kau nak tibai bini...? Lain le ada orang yang boleh hentam cina doll depan kamera...kah..lah..kah..

kusut berkata...

ini sudah filem taiktenik ni kah kah kah tak sabar nak dgr fatwa dari brahing alikatak kah kah kah woitt..

Sepukal berkata...

gambar tu dah lama. TNI di Aceh rasanya

Tanpa Nama berkata...

Dah hebatlah kononnya tu. Askar bangang !. Apa kata Genderal ?.

Tanpa Nama berkata...

Gambar photoshop tu..
Perhati betul-betul..ada celoreng merah plak..what is the becoz..
Baca TT ni be positive..tapi ada makna turrr..

Tanpa Nama berkata...

puyoooooo!

nasib baik dia tak tibai kat situ jugak!!!!

Tanpa Nama berkata...

tentera INDONESIA., bukan Malaysia.
Tak caya? coba lihat lambang yang ada di lengan baju kiri tentera TNI AD itu. Lambang KOSTRAD. tentera Pasukan payong terjun. Dalam bahasa Indon Lintas udara _ LINUD. so, jangan marah, depa semua boleh.