Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 Januari 2012

BERITA BARU DITERIMA



TERKINI




STOP PRESS

hasan ali telah mendapat tawaran
tawaran yang paling istemewa untuk memimpin
bukan calang calang terus dilantik untuk memimpin

tawaran untuk hasan ali datang dari MUIP
MUIP ialah majlis ugama islam pahang

opps... maaaaf tersilap....tersilap
MUIP ialah malaysian united indian party
tawaran datang dari lebai nala kurap pan
kah kah kah


NOTA:
bila dah jatuh
terajangkan lagi
sehingga tak bangun bangun
kah kah kah


14 ulasan:

gt bagan datok berkata...

kesian.....nasihat org tua2 dulukala berbunyi : pandai xbleh diikut bodo melantun-lantun

Tanpa Nama berkata...

Hasan Ali ada gak benda yang dia perjuangkan...lu apa ada hisam..? Lu asyik [erjuang kepala bana lu yang dah tua tu!!! kah..kah..kah...tapi jangan lupa...pakai kondom.....kah..kah,.kah...hidup hanya sekali...
lu hanya ada "pandangan idup"...kah..kah..kah..

duanz2008@gmail.com berkata...

tak payah masuk parti lah, hasan ali. pejuangkan dan dakwah saja dari luar.

Tangkap Mat Bewok berkata...

pijak lagi biar cukup cukup.khianat amanah.khianat parti. anti arak konon anti murtad konon.org cakap psl tumbangkan bn ibu kapitalis dia pulak cakap psl haramkan arak. sial mangkuk hayun hasan anak ali.konon ada phd tapi phd wang kopi. ini barua kutty sejak dari biro tata negara mak dia ni.org nak islam progresif bukan islam taliban berpandu phd wang kopi dia tu.lahanat hasan.

Tanpa Nama berkata...

bukan tiub yang kena tukar tetapi otak kamu yang wajib di tukar

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 9:06 Petang yang menunjukkan fikiran bangang dan taik umporno. Kalau Hisham ni nak sesuatu dari UMNO, dah lama dia dapat. Dari tahun 70an lagi semasa kebangkitan pelajar. Ko mungkin belum lahir lagi masa tu. Tunjuk bodoh ko tu biarlah bertempat. Bukan semua orang gila pangkat, kuasa dan kemewahan seperti yang ko pikir tu. Prinsip Hisham lain dari prinsip DHA yang ko puja-puja sangat tu.

Tanpa Nama berkata...

asan ali pejuaNG KEPALA BANA DIA

LaM berkata...

Non-muslim cakap Hasan Ali bangang. Itu non-muslim cakap, arak hanya mengakibatkan hangover tetapi dadah yg diambil budak2 melayu merosakkan badan dan minda seumor hidup.

Itu non-muslim cakap...dan bukan aku cakap. Dadah juga haram macam arak mengikut hukom Islam. Tak dengar cerita pun Hasan Ali pergi serbu tempat2 anak melayu hisap dadah. Pusat Serenti penuh dgn anak melayu.

Almighty Bongzilla berkata...

berambosla hasan ali. semak je. anti-murtad warrior kepala bana kau. perangai kau pun orang bulih persoalkan. jumud macam anjing.

kusut berkata...

jadi penasihat pundek2 la ko asang kah kah kah woit utang byr la woi mana mau lari kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Sokong encik Lam..muda mudi ramai hisap dada

Pro_Pembaharuan berkata...

2 soalan untuk penyokong UMNO, kalau bole sila jawab kalo betul-betul terer dan ikhlas.

1. dalam sibuk2 hasan ali lawan arak kat shah alam dan bangi, takde ke UMNO punye penyokong nak pikir, kat johor, perak, pahang dan seluruh malaysia nak lawan sangat ngan arak yg kawasan majoriti melayu?

2. kenape hasan ali beria-ia sangat kat shah alam dan bangi (kawasan PAS majoriti Melayu) tetapi tidak di Gombak dan Gombak Setia (kawasan dia sendiri) yang juga majoriti Melayu?

Tanpa Nama berkata...

ape saje... yg penting bukan UMNO,mcm dah x de melayu lg kat mesia ni, india muslim jugak diikotnye, bodoh punye org melayu , cube masok MiC nak ke mereka angkat melayu jadi ketua pemuda ..hak hak hak

Tanpa Nama berkata...

kalo kt sri gombak, kitorang panggil dia 'khatib tuan-tuan' sbb.. malaon ni slalu merayu org ramai dlm mesjid. "Tuan-tuan, cube bayangkan tuan-tuan.. anak-anak kite tuan-tuan.." ha ha hah ha... tido lagi baik!



manpokken