Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 Januari 2012

HUTANG KELILING PINGGANG - KANG KANG KANG




BERAPA HUTANG HASAN ALI?






HASAN ALI DEDAH KUmPULAN PARASIT DALAM SIRI JELAJAH
- meloya

KUALA LUMPUR 16 Jan. - Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Hasan Ali akan mendedahkan kumpulan ”parasit” dalam Pas yang didakwanya telah mempengaruhi parti itu dalam program ceramahnya ke seluruh negara tidak lama lagi.

Katanya, kumpulan itu yang berjaya menyusup masuk ke dalam parti kini semakin kuat dan telah memegang pelbagai jawatan penting dan strategik dalam parti berkenaan. "Kumpulan parasit ini mempunyai kumpulan mereka, pertemuan-pertemuan, gagasan, matlamat dan visi mereka sendiri,” katanya pada sidang media di kediamannya di sini hari ini.

Beliau turut mendakwa kewujudan kumpulan ”parasit” itu bukan satu fenomena baru dalam Pas, tetapi kini pergerakan kumpulan itu diteruskan dengan lebih bertenaga.

Hasan bagaimanapun enggan mengulas apabila ditanya sama ada kumpulan ”parasit” yang dimaksudkan mempunyai kaitan dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Biarlah saya jawab perkara ini semasa roadshow (jerayawara) nanti... kerana antara isi syarahan saya akan bentangkan mengenai isu parasit ini,” katanya.

Katanya, objektif utama siri ceramah itu bukan setakat untuk membersihkan Pas daripada kumpulan ”parasit” yang telah menyebabkan parti itu semakin terpesong daripada landasan asalnya, dan perlu demi memastikan martabat agama Islam, orang Melayu dan Raja-Raja Melayu terus terpelihara.

Isu itu dibangkitkan Hasan yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri Gombak Setia sebelum ini apabila mendakwa terdapat sekumpulan parasit di dalam parti itu yang lebih rela menghargai dan meraikan perjuangan orang lain, serta tidak suka isu arak dan murtad diperjuangkan di Selangor. - TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... PARASIT NI APA?.... kah kah kah..

kah kah kah...PARASIT INI KES HUTANG KE?.....m kah kah kah...

kah kah kah... NAK DEDAH KAN PARASIT.... kah kah kah...

kah kah kah....NANTI HARAKAH DEDAHLAN PULAK HUTANG TAK BAYAR APA MACAM?... ka kah kah...

kah kah kah... BUKAM SIKIT ...900 RIBU RINGGIT
...kah kah kah..

kah kah kah...KESIAN HARAKAH.... kah kah kah..

NOTA:
lepas menang tahun 2008 dulu
malaon ini ada jumpa anwar
malaon ini minta tolong
selesaikan utang
tapi anwar tak layan
kah kah kah



tu pasal malaon ini bengang
tu pasal malaon ni nak but yougi
tu pasal malaon ini nak jadi embee
kah kah kah





14 ulasan:

Batu Tepi Jalan berkata...

Kesian Pak Hasan..huahuahua

http://batutepijalan.blogspot.com/2012/01/pesanan-charlie-chaplin-let-us-unite.html

opisboi berkata...

alah jumpa najib hutang settle janji jadi lembu fidlot mcm zul kulum, braheing takut bini, zahrain hantu gigi jarang, pergiBALAkerisrotiNAN %& yg terbaek skali the kotakman

Tanpa Nama berkata...

dedah suma skali laa

dedah parasit
dedah pelesit
dedah hutang piutang

dedah siapa yang parasit
dedah siapa yang pelesit
dedah siapa yang hutang piutang

dedah biar sampai londeh
dedah biar sampai nampak teloo
sudah nampak teloo baru puas hati
sebab islam asan islam londeh2
kalau londeh baru iku fatwa

apa pun aku sokong ABU

Tanpa Nama berkata...

Salah seorang parasit tu adalah dirinya sendiri.Sebab setelah dibuang parti, perangai pun masih macam parasit lagi.Parasit tak ada rumahtangga.Sama juga dengan hantu pelesit.Kah..kah..Kah.

Non-Governmental Individual berkata...

kantoi mantoi, Ah San Ah Lee rupanya nak jadi Embee.

Tanpa Nama berkata...

Pelingkup

-qkk-

1Crony berkata...

Salam Bro TT. Sejak 2 ke 3 bulan lepas lagi semua tilikan TT berhubung Hassan Munafik (Biarkanlah Beruk Jantan Bantut ) ini betul belaka. Gua solute spring lah sama Lu TT. Sesungguhnya insan seperti Lu, jauh lebih mulia dan lebih disayangi Allah dari insan Munafik yang menggunakan istilah Islam untuk cari makan. Biarkanlah Beruk Jantan Bantut tu terus jelajah negara ini, mari kita nak tengok sejauh mana beruk-beruk lain mahu menghadiri ceramah bodoh beliau....

Tanpa Nama berkata...

isham , sekali pandang , muka hasan ali pakai songkok macam muka apek kungfu mabuk dalam cerita Drunken Master . kau tengok rambutnya sama putih . kah kah kah . tak caya lihat sini :

http://www.google.com.my/search?hl=en&q=apek+kungfu+mabuk&gs_sm=e&gs_upl=1052l5449l0l5656l17l16l0l0l0l0l177l1740l9.7l16l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1280&bih=685&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=qWAUT4qIO8fwrQeC55T3AQ#um=1&hl=en&tbm=isch&sa=1&q=drunken+master+&oq=drunken+master+&aq=f&aqi=g10&aql=&gs_sm=e&gs_upl=12061l18069l0l22321l26l17l0l5l5l2l183l1135l6.5l12l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=8e6a1a73270fea2&biw=1280&bih=685

Tanpa Nama berkata...

shahrizat baham 25o juta....Hasang pun nak....kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Hassang Dia bukan parasit...
dia iblis...
kah...kah...kah...

Pro_Pembaharuan berkata...

TT... soalan untuk hasan ali...

kalo betul nak lawan arak, KENAPA arak masih dijual di Gombak Setia sedangkan dia berlawan menentang arak di Shah Alam dan Bangi?

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama Pro_Pembaharuan berkata...

bro.. bukan setakat arak dijual di gombak setia..
kilang arak pun ada di seri setia..

kah3

Tanpa Nama berkata...

TT, kau upload lagu m.daud kilau tajuknya "HUTANG" utk di sedekah pada mamat ni....hahahahahah

dah gila meroyan betul!!! umpama si kulim dan si bayan...hahahahah

harakah cepat ler serang balik...sampai dia terkencit...hahahaha

hati tak ikhlas....itulah jadinya...hahahahah

ada udang sebalik babi....hahahahah

Tanpa Nama berkata...

Hasan, silalah jelajah seluruh Malaysia, ahlan wasahlan (dipersilakan). Pergilah bagitau seluruh rakyat siapa yg awk fikir parasit dlm PAS! Gunalah seluruh media perdana samada tv3 suku, rtm 1/2 dll utk burukkan PAS/PR. Klau x cukup, guna sama astro awani! Buat statement media tiap2 hari pun x apa. Kami dlm PAS/Pakatan sikit pun x gentar. Cuma kami kesian kat awk hasan, awk telah pun menunjukkan 'belang' awk yg sbnar. Perjuangan Islam ntah kemana, datuk hasan ali ntah kemana. Akhirnya awk telah pun mengikut jejak zul kulim & ibrahim ali. Amat malang & rugi rasanya, org yg ada ilmu agama mcm awk tetap jatuh kedlm lubang & menjadi mcm mereka (zul & ibrahim). Cuma satu saya nak ingatkan, roadshow awk ni hasan, x akan memburukkan PAS/PR walaupun sedikit (walau 1 sen). Yg terjadi adalah, awak hanya lebih memburukkan pandangan org ramai terhadap awk. Tapi awk jgn menyesal la, itu awk yg pilih, bukan kami yg suruh!...