Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 Januari 2012

SEMUA ORANG TAHU




ISAP KULUM JILAT CIUM KEMUDIAN BOM





UGUT LETUP HELIKOPTER PM: PELAJAR USM DITANGKAP
- mkini

Polis menahan seorang pelajar Universiti Sains Malaysia (USM) kampus kejuruteraan selepas membuat kenyataan berunsur ugutan menerusi laman blognya, di Georgetown hari ini.

Menurut Bernama, dalam kenyataannya pelajar terbabit dikatakan mahu meletakkan bom pada helikopter yang akan dinaiki Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam lawatannya ke kampus itu minggu hadapan.

Pelajar terbabit akan disiasat di bawah Seksyen 506 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan penjara sehingga dua tahun atau denda atau kedua-duanya.

Ketua Polis Negeri Datuk Ayub Yaakob yang dihubungi mengesahkan perkara itu dan akan mengadakan sidang media mengenainya esok.
Sementara itu, Star Online, pula melaporkan pelajar berkenaan menulis: "Najib akan datang ke kampus kami ... mari kita bom helikopternya itu ...".

Portal itu juga memetik Ketua Polis Daerah Georgetown Gan Kong Meng berkata pelajar itu dibawa ke balai polis untuk disoal siasat pada kira-kira jam 1.30 tengahari tadi.



MARI BELAJAR DARI SEJARAH

apabila bill clinton berhadapan
dengan kes monica lewinsky apa dia buat?
arah kan serangan mengejut ke atas iraq

apabila george bush hendak menjarah
semua telaga minyak di negara arab apa dia buat?
arahkan cia serang bangunan world trade center

apabila isreal dalam kedaan terdesak
arahkan mosad pasang bom di kedutaan isreal sendiri

semua dunia tahu hal ini
cucuk kiri
tibai kanan
kah kah kah

NOTA:
jangan kantoi
billa bom meletup
tapi anwar bebas
patutnyya bom meletup
bila anwar tak bebas
kah kah kah


kah kah kah
tu pasal jangan buat molotov
dalam botol plastik


NOTA:
bila shahrizat dituduh dirembat
250 juta rinngit duit lembu
apa dia buat?
shahrizat selak kain dan tunjuk bulu
kah kah kah


9 ulasan:

Stupid University berkata...

Tu buktinya rakyat dah meluat dan jelak tengok bini Rosmah! Kah! Kah! Kah! Kah! Mari kita bergotong-royong buat halaman facebook palsu dan pakat untuk tampar dan ludah muka bini Rosmah pulak! Tengok macam mana anjing SB nak tangkap! Kah! Kah! Kah! Suruh perogol amah tu arahkan SKMM siasat! Kah! Kah! Kah! Kah!

kusut berkata...

bila baby doll monggol mntak komisen kapal selam amik c4 sumbat kat cipap dia pehtu kaboooomm bom mletup kah kah kah kah abih 5 kmpung mlm tu bau cipap kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kasut 1:55

Hadoii laaa
5 kampung bau cipap

Toron menoron berkata...

hahahahahahaha..macam HAROM.....
ISAP KULUM JILAT CIUM KEMUDIAN BOM..hahahahahhahahahaha..

Panglima tak ludah berkata...

kalau ingat lagi kes Safuan Hilmi (atau sofian? mereka kembar, sorang memang tak berakhlak sejak sekolah dulu, sorang lg ok sikit) yang ugut nak bunuh Tn Guru Nik Aziz....

apalah sangat yg si kembaq tu kena. lepas banyak laporan polis, desakan, baru ditahan sekejap...mamat USM ni kena tangkap siap.

aku dulu sekelas dengan salah sorang safuan/sofian hilmi tu masa sekolah.

PanglimaKhalid.com berkata...

yeah...

safuan hilmi > http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/387259_2508163627623_1359054097_32133636_1931522375_n.jpg

jangan lupa sejarah.

Non-Governmental Individual berkata...

memang bangang. mana ada demonstran yg nak bom diri sendiri.


berkenaan dgn ugutan tu, hmmm. aku tak rasa budak tu betol2 meniatkan apa yg dia cakap. aku tak rasa dia berani sangat.

setakat buat statement di fb, tak perlu lah tangkap. Saje nak buat drama le tu.

Anti Pembodek berkata...

aku rase pelik semacam kenapa hakim semua kene isytihar harta selepas anwar bebas itu hari....kenape yer?...adakah xpuas hati dgn hakim diah tu?....

Tanpa Nama berkata...

apa la korang ni asyik mencarut je,,macam la diri tu bagus sangat,,24j mencarut
idg2~