Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 Januari 2012

BETUL KE SUDAH AKIL BALIGH








NIK AZIZ NASIHAT HASAN ALI JAGA MULUT - mikini

Nik Abdul Aziz Nik Mat menasihatkan bekas pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Hasan Ali yang dipecat sebagai anggota parti baru-baru ini supaya "jaga mulut" daripada terus mengkritik dasar-dasar parti Islam itu.

Maknanya tak ada parti yang tak pecat ahlinya bila ada masalah. Di Kelantan ini, dua tiga orang Umno pun dipecat. "

Sementara itu, ditanya tentang pendirian bekas timbalan presiden PAS Nasharudin Mat Isa yang secara terbuka menyatakan sokongan kepada Hasan, Nik Aziz hanya berkata "itu dia punya pasal".

"Saya ini bila ada kes di depan, dalam mesyuarat itu saya buat keputusan. Tetapi saya nak komen luar (mesyuarat) begini saya tak boleh.

"Ikut dia, sudah akil baligh. Orang itu dah akil baligh reti apa yang bercanggah dengan peraturan, apa yang tidak," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BETUL KE SUDAH AKIL DAN SUDAH BALIGH.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA BUKTI MALAON ITU SUDAH AKIL BALIGH....kah kah kah..

kah kah kah...APA YANG AKIL DAN APA YANG BALIGH?... kah kah kah..

woit....CUBA PEREKSA BETUL BETUL...kah kah kah...

kah kah kah.....MALAON INI SUDAH BERSUNAT ATAU BELUM..kah kah kah..




12 ulasan:

war901 berkata...

itu la hasan ali, ada bini diceraikan, udah bercerai gila talak la pulak!!!
kerusi gombak setia bila mau pulang??

lupa pulak, bersih 3.0 apa citer??

zaiem berkata...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=it0RYAlHJvg#!
lawak gile..

kusut berkata...

kah kah kah ni gambar tok guru tunjal pale pejuang agama kah kah kah lu best la tt

Tanpa Nama berkata...

Bro,

mamat hasang n nasa nie patut kena sunat 3 kali baru boleh tinggi.

Wakakakakakakakakakakakakamakakakakakakaka

jebatmalaya berkata...

http://youtu.be/f2cUCK5OoBM

Tanpa Nama berkata...

hahahah... nasha ni belum mumaiyiz lagi la isham.. mumaiyiz ni apa isham? mumaiyiz ni ialah melancap walau 3 bulan hari 3 bulan malam, tapi tak mampu nak pancut2..

ko tengok spesis2 ni, jenisnya sama jer dengan zul bisul, hasan ali, perkatak2.. kesian, bila bagi penerangan sesuatu issue.. tak ada kesimpulan yang menginzalkan..

pokehbusu berkata...

Dia dah bersunat tapi tak semestinya dia baligh, dia belum dapat mimpi 'main' lagi dan belum keluar cecair pekat dari kote dia bermakna dia belum baligh lagi, jadi maaf kan dia, dia budak budak lagi.

dari 'JUASSEH CAFE'

Pro_Pembaharuan berkata...

ini lah sebab dia dulu baca doa bahsa arab tak paham2... dulu marah usetat umno baca doa bahsa melayu... sekarang, ngan dia-dia jadi usetat umno dah... kakakakkakak...

mana ada manusia yg betul2 perjuang agama sekarang?

atan g3a berkata...

Ini olang aaa..tarak guna punya..kasi masuk umngok la..bikin panas btul.

Tanpa Nama berkata...

Hassan Ali sesuai lah dengan perut buncitnya boleh join amno yg lagi buncit itu...boleh bagi motivasi kat diorang..bagaimana nak kempiskan perut masing2..kahkahkah

Labukau berkata...

Pehhh

Bahsa korang satu-satu ni...
macam celaka la beb

Tanpa Nama berkata...

sempoi la Tuan Guru...pendirian tak pernah goyah