Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Januari 2012

ISLAM SUMMER CAMP - DAN GMM - GENERAL MOTOR MALAYSIA




YANG INI BILA NAK CELAH?







NOTA:
pada 17 haribulan ini
malaon ini akan menjadi
moderator gerakan GMM
general motor malaysia
nanti dan tunggu





PAS HANTAR SURAT RASMI MINTA HASAN DIGUGURKAN
- mkini

PAS telah menghantar surat rasmi kepada kerajaan negeri Selangor bagi memaklumkan bahawa exco kerajaan negeri, Hasan Mohd Ali telah dipecat daripada menjadi ahli parti itu.

Menurut Harakahdaily, makluman pemecatan itu dibuat melalui sepucuk surat yang dihantar kepada pejabat Menteri Besar Selangor Abdul Khalid Ibrahim pada jam 2.00 petang semalam.

“Surat yang ditandatangani oleh Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali itu disampaikan melalui faksimili.

“Surat itu disahkan penerimaannya oleh Setiausaha Politik Menteri Besar, Faekah Husein,” petik portal rasmi PAS itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...MALOAN PEJUANG ISLAM NI MACAM TAK ISLAM PULAK.... kah kah kah...

kah kah kah... KALAU SUCI DAN BERSIH.... HANTAR SURAT LETAK JAWATAN.... kah kah kah.

woit...TAK KAN ISLAM TAK ADA AJAR .... BILA KENA TENDANG ...UNDUR LAAA.... kah kah kah..

woit... TAK KAN ISLAM TAK ADA AJAR... JANGAN GANGGU KERJA ORANG LAIN.... kah kah kah..

kah kah kah...SELALU BERBUIH BUIH MULUT CAKAP HAL ISLAM.... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN CINTA ISLAM.... kah kah kah..

kah kah kah..INI CINTA KERUSI EXCO.... kah kah kah







NOTA:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
malikul sembab akan kena tendang
macam hasan ali
kah kah kah


17 ulasan:

Pro_Pembaharuan berkata...

gua ingat dulu... itu usetat nasha tak mo semayang belakang usetat umngok kat pwtc sebab baca doa bukan dalam bahasa arab...

kata suratkhabar umngok, usetat nasha rampas mic...

sekarang ape cer?

sape ingat lagi crita ni?

Tanpa Nama berkata...

Iklan raya cina ...untuk kita ..yang A.B.U.....

http://www.youtube.com/watch?v=TcwFl0XNzQQ

Tanpa Nama berkata...

PAs punnn..kalau nak buang Hasan Ali pun...bagilah kerja sikit kat hasan Ali...dia nak makan apa...suruhlah dia bagi ceramah motivasi ke..jaga kem plkn ker...ini tak...main buang jer...kesian Hasan Bro...yg belah sana pun taknak amik...abih camno?

Tanpa Nama berkata...

di bawah tun mahadir dulu, timbalan pedana menteri bukan tiket utk jadi PM.

di bawah PM baru ni, tak tau le
MUNGKIN sama MUNGKIN tidak

krusi no 2 tu biasanya panassss
kena pakai banyak KIPASSS

kampong lad berkata...

penceramah2 aka ulamak @ ulaq dlm semak sama dgn profesor2 kat business schools tu, kalau teror sangat pasai meniaga, awat depa dok tang tu jugak. ini bukan cakap tak serupa bikin tapi cakap saja, tak bikin2.

Tanpa Nama berkata...

biar le bro..
bagi dia rehat dulu
bagi dia sejuk dulu
skng tengah mengelegak tur...
kang sejuk dia hantar le surat...
bukan dia nak sangat kerusi tu pun!

pandu kutty berkata...

ahahah ini berita terbaik. apa lg hasan same kem(summer camp). mlmni msti dia melalak dlm tv. hahahaha. pooorah cit

Alia berkata...

hahaha...ingat PLKN tu Pas yg jaga ke??? Biarkan Hasan macam tu UMNO akan beri dia makan macam Zakaria Md Deros kahkah.

Alia berkata...

haha bijak bijak. ulamak dgn pensyarah tu pun pelakon lawak clown yg cari makan. Muka selamba mcm tak salah. hehe.

Rais junior berkata...

mana punya bastard pakai nama wan ramlah, BUAT MALU KETURUNAN WAN saja. cukup la wan nur azlin tayang pepek free.
Ingat pakai nama ppuan org Xberani balun kau ka?? Jumpa kat aku, dengan lobang telinga kau sekali aku tibai.

kusut berkata...

dulu malaon ni ajak pas cium mulut dgn gerombolan kah kah kah malaon ni brangan nak jd menteri jual agama kah kah dan terpaksa telan sbakul viagra nak tegak benang yg basah kah kah kah..woit nak jual agama bukak kedai sndri woii

Tanpa Nama berkata...

YOU GOT TO GO...GO GO GO lagu utk Malikul sembab, najib tuya , anak ali si hasan...
GO GO GO GO ........OOOOO..
Si debab nyayi macam anak negro je...
GO GO GO U GOT TO GOOOOOOOOOO..
Pthuiihh

Tanpa Nama berkata...

Woi, bangang!

Kalu semua profesor tu nak meniaga, semua ustaz nak meniaga sapa pulak nak jadi prof. Kangkong kat university. Sapa pulak nak baca talkin kalu semua ustaz meniaga.
Bodo punya melayu!
Kalu TT nie tere dah lama dah dia jadi Agong DYMM Melaka tau tak?

Tanpa Nama berkata...

masih ingat masa tu khalil yaakob jadi su agung umno.

Ahmad berkata...

GMM? Apa tu? suspend la cerita ni. haha....biawak hidup dah kena ikat kakitgn kena humban tepi jln. padan muka lain kali jgn main belakang atau main tipu. ikut adat anak jantan melayu. keris letak depan tikam pun depan.tikam belakang tu bacul dan khianat adat.

Tanpa Nama berkata...

Dibwh madey atau tak bwh madey pun, tetap madey yg jadi kepala. TT! Biarlah kita buat kerja ikut keutamaan, nyahkan madey dulu dan dedahkan kerakusan dan kejahatan madey. Tapi kita mcm ikut gendang yg madey main, kalu gendang cha cha, kitapun sama2 menari cha cha. Tengok gendang madey utk balun pak lah, kita pun sama2 tertipu.

Tanpa Nama berkata...

Hishamuddin Rais ni islam ke?