Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Januari 2012

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




MADEY MEROMPAK LAGI





SURAT DARI PEMBACA

TT tau ke Mamak Kutty melalui syarikat Chase Perdana telah merembat 142 ekar tanah penyelidikan MARDI Serdang, Selangor dan sebahagian daripada Kompleks MAHA Serdang dengan harga RM7 sekaki? Satu rompakan disiang hari harta negara kita bang.

Sila congak keuntungan nilai hasil rompakan ini. Tanah diseberang jalan nya berharga RM270 sekaki. (Satu ekar=43560 kaki persegi). Kalau malas sangat ni kiraanya: (270-7) x 43560 142=lebih RM1.6 bilion. Geng setongkang nya pula mamak eeeee di EPU juga dalam proses merembat tanah UPM Serdang untuk dijadikan H/way kroni mamak kutty...yang menghairankan, kenapa semua pahlawan, ayahanda, panglima melayu semua nya senyap je? Tt, I want to remain anonymous, please.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.




24 ulasan:

opisboi berkata...

hahaha kasi jual sumua biar padan ngan muke melayu biar sampai tinggal spender, dr zaman kesultanan melayu melaka sampailah ke zaman ni asyik kene jual sama keturunan mamak keling madey.

Tanpa Nama berkata...

PEROMPAK! Aku yg bengap math pun boleh kira betapa kaya nya madey ni. Coba korang ambik 25% dari kekayaan mokhtar bukhori, vincent tan dan ananda bermakna madey dah ada 75%. Kalau lah madey ada 50% dari tiap2 sorang tu, tu makna nyer madey ni lagi kaya dari AK atau mokhtar bukhori. Tambah lagi rembat tanah2 dgn harga murah, tambah lagi dgn TOTO dan KUDA TANJONG, tambah lagi projek oil n gas petrona, kaya giler!

Tanpa Nama berkata...

inilah gunanya pangkat datok, tan sri, tun apa lanchow ni.. merembat!!!!

nak dapat projek, musti kene guna tan sri.. baru pegawai kecut perut dan mudah kasi lulus..

bayangkan ramai posmen dapat jadi kaya raya kerana mula2 kenal malaun2 berwajah hodoh dan hanya dicantikkan dengan gelaran2 bangang ini.. hari2 hantar surat kepajabat/rumah orang2 terkenal.. mula2 jadi balaci tan sri.. lama2 boleh kowtim projek besau2.. akhirnya dapat jadi ketua menteri..

lan berkata...

once a crook always a crook!

Tanpa Nama berkata...

Kan Pahlawan Melayu, Panglima Melayu, Ayahnda Melayu dah lantik Si Madey tu jadi...."RAJA MELAYU BERSEKUTU"....tu pasal depa kena diam....BODOH PUNYA MELAYU....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

woit syarikat ini ka kah kah kah

http://www.chaseperdana.com.my/aboutus/index4.html

Tanpa Nama berkata...

http://www.chaseperdana.com.my/aboutus/index8.html

Tanpa Nama berkata...

rembat tanah MAEPS, buat Perdana University pastu lantik diri sendiri jadi Chancellor...melayu terus diperbodohkan..

Tanpa Nama berkata...

Lirik Warisan (Anak Kecil Main Api) UNTUK PERKASAM/PUKIDA

Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik orang

Nenek moyang kaya-raya
Tergadai seluruh harta benda
Akibat angkara SI MAMAK HALOBA
Cinta lenyap di arus zaman

Indahnya bumi kita
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ke tangan yang lain
Kita kan merintih sendiri

Jangan buang waktu lagi
Majulah raih sebuah mimpi
Hapuskan RASUAH
Teruskan usaha
kitakan gagah di Nusantara

Wan Ramlah berkata...

setakat cerita saja xde bukti mangkuk nenek sebelah ayah tiri kau pon ragu2 nak percaya, melainkan puak jubur je percaya.. korang pernah rasa meliwat ke? hahahah...

Tanpa Nama berkata...

http://www.perdanauniversity.edu.my/chancellor.php

tengok ler sendiri bodoh!!ko tatau ke tahun ni Mardi dapat RM0.0 peruntukan dari Kerajaan BN.

Tanpa Nama berkata...

perkosa sama ngan pukida...mcm mana nak lawan...mamak2 sekitar kl lah yg bayar diorang...diorang bising..tak dapat makan free kat kedai mamak...kahkahkahkah....ngan mamak pun kena jadi hamba...mengaku melayu lak tu...ihihih..memalukan

Tanpa Nama berkata...

Wan Ramlah...aku tak pernah rasa meliwat...tapi...kalau kau nak bagi..boleh juga...tapi...muka kau tu kenalah pakai topeng kajol...sebab kalau tidak...TAK SELERA AKU...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 10.56 PG...Persoalannya sekarang...KENAPA MARDI TAK DAPAT PERUNTUKAN DARI KERAJAAN BN?...kenapa????...Mardi tu kan kerajaan punya...betul tak...Siapa yang bodoh sekarang ni?...kahkahkah

Alia berkata...

Ayahanda dah kena tutoh jubor dgn Ananda Kutty Kepala Taik.

Tanpa Nama berkata...

wan ramlah puki mak ko pun sedap agak nya kalo bg kat madey

Tanpa Nama berkata...

Tak apa punya
dia beli murah sebab pihak yang jual tu memang nak jual dengan harga murah

nak jual murah pun tak buleh ker?
lantak mak dia laaa

Kutty Dajai berkata...

memang kimak la kutty ni.hampeh.

Pak Wan berkata...

eh ni rusa masuk kg ker? hikhikhik!?@?! kutty kutty adakah ini yg dinamakan Sang Dajai???

puteh berkata...

kalau murah mcm tu aku pun nak beli boleh dpt ke? ini semua kutty dah buat lama dah berpuluh puluh taon. duit dia pun tak usah cakap memang bnyk simpan bank of israel.dia nak lawan rekod kuil pathmanaba kerala yg skang rekod kuil terkaya dunia.setakat anak dia harta 7 keturunan tak habis tapi dia nak wakafkan utk kuil lawan pathnaba sbab tu tak cukup cukup.dah dapat wahyu tohan dia.

Tanpa Nama berkata...

PEMECAH BERITA... 1lagi:
Najib lancar SARA 1Malaysia, permohonan dibuka 30 Jan
Bernama | 7:47PM Jan 12
Hadnya RM5,000 dan pelabur dijamin menikmati pendapatan RM134 sebulan, manakala yang membuat pinjaman, hanya perlu bayar balik RM84 sebulan dan meraih untung RM50 sebulan, selama lima tahun.


serupa tapi sama la jugak ni...
mamakhateer jalankan perojek dia nak cari dana kempen (baca: beli undi) pru13 utk diri dia sendiri CAMPUR anak2mamak dia...
haji najibabun pun jalankan perojek2 dia pulak utk dana kempen (baca: beli undi la jugak! takkan masih tok pahe!) pru13 CAMPUR dana "post-premiership survival" kalau dia ditendang angkara sukusakat gerombolan sendiri belot (ala2 toyoljawa gitu)
oh, mud taib pun sudah semestinya tgh full steam jalankan perojek serupa ala2 najibabun, risau kena tendang gak maklumlah orgputeh dah mula bising2...
masing2 cuma tau jaga tembolok memasing beb...

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

jakim tak keluarkan status haram ke?

Anti Jakim Kimak berkata...

Mana Jakim berani lawan itu tun. Jakim terkenal takde telur. gila kuasa gila harta tak ikhlas dan hanya musnahkn Islam shj puak kerja Jakim. Pangkat pengarah Jakim Datuk Tan Sri tapi hampeh.

Tanpa Nama berkata...

Cantek aa.. satu cerita di selatan negara kita.. satu rompakan besar-besaran akan berlaku. Kalau umno menang PRU kali ni, komfem, orang2 kampung habis kena tipu, kena romak dengan alasan pembangunan. Sekarang ni gua tengah kumpul bukti, dan menantikan keputusan PRU akan datang. Penyangak2 ni bukan setakat politician saja, rajagopal pun involve sama.. TT, blog kau ni jangan kasik tutup aaa..