Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Januari 2012

KENAPA ZUNAR SAMAN POLIS




BERITA TERKINI


Ini dia lukisan kartun asli yang telah dirampas polis kerana dituduh menghasut. Rambut Rosmah dibuat dengan rambut betul yang diambil dari kedai2 gunting sekitar KL. Lukisan ini telah rosak dibawah jagaan polis.. Sekarang Zunar sedang menyaman polis dan kerajaan Malaysia akibat rampasan ini.







NOTA:
ingat senang nak cari rambut
ingat senang nak buat rambut macam rosmah
ingat senaga nak jadi gemok macam rosmah

jangan ingat senang
cakap senang
cuba buat kalau berani
kah kah kah




9 ulasan:

Non-Governmental Individual berkata...

kerajaan malaysia dah jual proton pada syed mokhtar. diam2 proton dah kena jual.

sekarang proton bukan lagi kereta nasioanl. apa pandangan tt?

Tanpa Nama berkata...

Patut la Zunar saman. Karya seni yg baik. X mgkn dapat di hasilkan oleh Pak angguk. Kreativiti berilham bukan senang nk dihasilkan. Bukan lumbaga hasil! Kenapa lah anggota polis x diajar hormati karya seni? Nak kutip pun kutip lah dgn cermat! Kalau csi pun kutip barang bukti dgn teliti kenapa yg ini tidak? Patut La DNA pun kaput! Kena Latih semula di pulapol ni.

Tanpa Nama berkata...

Syed mokhtar proxy mahathir. Berani Ka nk jual pada selain mahathir atau jual pd book value RM9.00 lebih kurang. Azman mokhtar kata modest gain. Awat x jual pd book value? Berita Nya, Ada pembida yg bida lebih tinggi tp kriteria kepentingan national lebih utama. Kepentingan national? Harta Rakyat harta faraid lama dah. Modest gain? Holding cost x tggi? Apa punya kira2? DAMN you... Sapa makan cili

pembeli proton yg rugi berkata...

bagus la lepas pakatan menang biarkan proton tanpa perlindungan kjaan biar rugi kroni kapitalis.

Tanpa Nama berkata...

Proton dijual untuk standy by. Bila BN UMNGOK kalah nanti, tak lah kelaparan puak2 UMNGOK ni, senang2 dapat kontrol Proton yang sudah jadi milik Syed Moktar....

kuallaulauukauaaaa

Tanpa Nama berkata...

kang dia saman ko 100 juta kang
mana ko nak cekau duit bro
baik ko insap dan minta maap sambil menangis
lepas tu ko tutup blog nih

alaa macam kawan kita sorang turrr

Tanpa Nama berkata...

SYabbasssss Zunar Sab....
INi barulah 1 Malaysia
Bila polis sudah rosakkan harta awam dia kena bayar lah.. Apa lagi harta milik persendirian... Bukan mahalpun..... Bayar jerlah....

pembeli proton yg rugi berkata...

wah skg tn syd arab gedebus nk bli ktm utk buat ktapi tnah mamak leh dpt kntrek gmas jb. dia truskn kerja faraidh harta rakyat.dulu dia dah faraidkn harta ipar dia bulat2 dpt kat dia. tu sbb nabi ckp tanda kiamat bila ulama hukum faraid dah takde.in arab gedebus tak faham makna Asabah dlm hukum faraid. dia main rampas je hak ipar dia yg juga ank yatim.aku tak kenal ipar dia tp sbagai org alim aku tau itu salah.aku baru berangan VW beli proton leh beli polo murah sikit. rupanya hampeh....ini semua psl thailand banjir kilang keta jepun d bangkok nak pindah keluar. proton city tg malim banyak kosong tu sbb gedebus sibuk nak dpt untung segera. habis duit aku puluh ribu beli proton tp bawak mcm kimak.nk beli VW harga dia makdatok cukai mcm bkt pelanduk.

seniman berkata...

sayang seribu kali sayang hasil seni yg dirosakkan.patut pak polisi bayar gantirugi. kakrosa patut bangga dgn rambut yg lebat serta subur tu anugerah tuhan.samiveloo dgn kaksemah keluar duit jutajuta suh tumbuh rambut tp tak tumbuh tumbuh.tpaksa sami tanam rambut tu sebab perlu duit banyak kena jd taraf menteri.