Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Januari 2012

HANYA BERLAKU DI NEGARA KAFIR




NOTA

sila lihat klip di bawah
ini di berlaku di negara kafir
di mana rakyatnya makan babi
di mana menterinya minum beer

tapi tamadun mereka tinggi

apa pandangan pejuang islam
apa pandangan pejaga tandas raja raja melayu
apa pandan hasan ali?
kah kah kah




JANGAN TERPERANJAT - NIKMATILAH


BAKAR GEREJA : DUA BERADIK BOLEH BUAT RAYUAN TERAKHIR - tiewnama

PUTRAJAYA 18 Jan. - Dua beradik, yang masing-masing dihukum penjara lima tahun kerana membakar Gereja Metro Tabernacle di Desa Melawati, Kuala Lumpur, dua tahun lalu, kini boleh meneruskan rayuan terakhir mereka terhadap sabitan dan hukuman.

Ini selepas panel tiga anggota Mahkamah Rayuan yang diketuai Hakim Sulaiman Daud membenarkan permohonan Raja Muhammad Faizal Raja Ibrahim, 25, dan Raja Muhammad Idzham, 23, untuk melanjutkan masa untuk memfailkan petisyen rayuan mereka.

Hakim Sulaiman, yang bersidang bersama Hakim Datuk Wira Mohtarudin Baki dan Datuk Syed Ahmad Helmy Syed Ahmad kemudian menetapkan 13 Februari ini untuk mendengar rayuan untuk menepikan sabitan dan hukuman penjara.

Ini merupakan rayuan terakhir dua beradik itu selepas gagal dalam rayuan mereka apabila Mahkamah Tinggi pada 27 Mei tahun lalu mengekalkan keputusan Mahkamah Sesyen.

Mereka kemudian memohon tempoh lanjutan masa menerusi peguam baru mereka Salim Bashir apabila petisyen rayuan difailkan pada 18 November tahun lalu selepas tempoh untuk memfailkan permohonan itu telah tamat.

Mahkamah hari ini juga membenarkan permohonan mereka itu supaya menggunakan petisyen 18 November itu dalam mendengar kes rayuan pada 13 Februari ini. – TIEWNAMA


NOTA:
siapa dua beradik ini?
apa latar belakang mereka?
kenapa mereka melakukan kerja ini?

ada sesiapa tahu latar belakang dua beradik ini?
siapa mereka?
siapa kenalan mereka?

banyak persoalan timbul
banyak ruang rung kosong
yang tidak diketahui hujung pangkal

apakah ini kerja bodoh budak budak?
tapi mereka telah pandai memancut
apakah ini satu kemarahan pribadi
tapi pembakaran gereja di johor dilakukan oleh anak polis
semua ini menimbulkan persoalan

bagaimana pula 6 kepala babi yang ditemui dua buolan dulu?
apa jadi dengan kepala babi ini?
sudah dibuat bak ku teh ke?
kah kah kah



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini budak 3 line ke?...dah kena 5 tahun...baru kenal siapa kawan...lantaklah kau mamat oiiii...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bro hisham. wikipedia mogok dah dua hari sebab kongress US nak kenakan undang2 yang menyekat kebebasan di internet. hahahahahaha....bunyinye macam nak kenekan bayaran je? mcm tande2 dah nak bankrap je.

ni mesej wikipedia : "For over a decade, we have spent millions of hours building the largest encyclopedia in human history. Right now, the U.S. Congress is considering legislation that could fatally damage the free and open Internet. For 24 hours, to raise awareness, we are blacking out Wikipedia."

Tanpa Nama berkata...

yes budak 3line keramat ke hapa lebih kurang gua kenal bdk ni, bdk rempit je pon ade ayahanda2 karut carut mana bg job bodo bangang kt diorg, adk bradik ni x silap rumah family dekat rawang/serendah tp zmn sekolah kt skolah sri keramat au4

Tanpa Nama berkata...

6 kepala babi tu zulnordin dah ambik buat sate. budak pki kopiah ni skit2 keluar kat tv3 hentam pakatan rakyat. sial punya zulnordin. kalau aku jumpa sekali dia dgn saiful gay tu aku lekapkan kepala zulnordin tu kat jubor saiful baru dia akal skit. kahkahkah......

TTdeFanClubMember berkata...

Sabda Nabi: “Ada dua golongan, jika ia baik maka baiklah masyarakat dan jika buruk maka buruklah masyarakat. Dua golongan itu adalah pemerintah dan ulama. 2. Sabda Nabi: “Akhir zaman nanti akan wujud golongan lebih teruk daripada dajal.” Sahabat bertanya “Siapakah dia” dan Nabi menjawab “mereka ialah ulama yang jahat.”

Pasai itulah terdapat banyak sangat org2 jahat dekat negara kita ni! ini termasuklah engkau TT dan pak turut engkau sekali,

Anti Kapitalis berkata...

ulama jahat adalah ulama yg musnahkan wakaf dan gantung pelajar KUIN. semua org tau musnahkan wakaf kerja org jahat. alasan saya lulusan azhar atau ikut undang2 auku atau apa pun hanya hujah kapitalis.

Tanpa Nama berkata...

Alasan lulusan azhar?? Wtf?? Tolol kah? Tgk tv3 suku sja kah?? Hentam kromo sja kah? Kah5! Bdoh mlntun2. Bab auku kita yamseng!!

Tanpa Nama berkata...

bodo beto 2 ekor budak nih
macam dah tak de kerja lain
asik nak membako aje

kalo aku hakim tu
aku suruh tukar nama budak tu abu bako

Tanpa Nama berkata...

budak 2 org ini memalukan islam...lg baik dorg ni dikafirkan...buang dr agama islam..