Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 Januari 2012

KENYATAAN RESMI PKR










PERHIMPUNAN AMAN 901 MENGIKUT LUNAS HAK BERKUMPUL DI BAWAH PERLEMBAGAAN

Saya ingin menegaskan bahawa KEADILAN menerimapakai persetujuan dengan
Ketua Polis Kuala Lumpur, Dato' Mohamad Salleh yang dimuafakati dan
diumumkan selepas mesyuarat bersama pada pagi Jumaat, 6 Januari 2012.

Persetujuan itu tidak menyentuh beberapa sekatan yang diumumkan
kemudiannya oleh pihak PDRM.

Oleh yang demikian, saya mengulangi seruan agar semua rakyat turun
untuk menunjukkan solidariti dengan Dato' Seri Anwar Ibrahim dalam
menuntut keadilan dan integriti sistem kehakiman di negara ini,
selaras dengan hak berkumpul dan amalan perhimpunan awam yang termaktub di dalam
Perlembagaan Persekutuan.


AZMIN ALI
TIMBALAN PRESIDEN
PARTI KEADILAN RAKYAT

7 JANUARI 2012



PKR SETUJU TAPI TOLAK 10 SYARAT POLIS - minsider

KUALA LUMPUR, 7 Jan — Parti Keadilan Rakyat (PKR) bersetuju dengan cadangan polis untuk mengadakan perhimpunan 901 pada Isnin ini di kawasan parkir kereta di luar Kompleks Mahkamah Tinggi Jalan Duta namun menolak 10 syarat baru yang dikeluarkan pihak berkuasa itu.

Menurut Timbalan Presiden PKR Azmin Ali (gambar), pihaknya menerima pakai persetujuan dengan Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mohamad Salleh selepas mengadakan pertemuan di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur semalam.

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

FLIP-FLOP
FLIP-FLOP
FLIP-FLOP

Where is your sincerity to RAKYAT, Tuan?!

“All that's necessary for the forces of evil to win in the world is for enough good men to do nothing.”
Edmund Burke quote

Tanpa Nama berkata...

azmi masuk perangkap operasi lalang!!! tunggu lak perkasa wat hal. yg nak dibenamkan PKR bukan je nuar. remember, rowdinwss is a must in a crowd. and here we've a mass of angry birds with 10 conditions on their head.

yeah, azmin masuk perangkap kah kah kah unless the crowd is ok. how sure?
sedangkan entrapment utk nuar bisa diatur, utk azmi kacang je!!
jgn lupa flip-flop.
hadi and kit siang will then follow suit!

strategy espionage iblis depan mata
lu ingat kutty n geng bodoh ke?

ALahaI sI LunCAi berkata...

AKU JANGKA BERJUTA ORANG AKAN TURUN MENYOKONG AKTIVITI LIWAT NUAR BRAHIM..

Kurik berkata...

juppo dohhh..TTR= Turun Tibai Rosmah
hahahhahaha

Tanpa Nama berkata...

ini juga akan berlaku pada spr.
boleh guna dakwat kekal.
sehari sebelum pru13, tak boleh pulak.
pasal pendakwah2 umno kata, haram.
flip flop
flip flop
flip flop
nampak sangat bn/umno dah gelabah.
nampak sangat mereka takutkan populariti anwar.
nampak sangat nyawa mereka terletak dilubang jubur sialfool.
karut betul kerajaan bn/umno ni.

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

AS EXPECTED!

Tanpa Nama berkata...

pg td ada blog kata tukar tiub kene tahan pg td...ye ker...?

Tanpa Nama berkata...

confirm kena turun ramai-ramai!!

kalau kena kejar lari, kena sembur air lari, takyah turun, duduk rumah layan TV lagi baik.

see u 901!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

nak gi cam ner
pakir muat 5000 org jer
95 ribu lagi nak duk kat ner?

budak skola bole gi ker?
Asang Ali tak marah ker?

Pro Melayu Islam, Assaalamualaikum. berkata...

baguih jugak idea azmi nie, cina dah marah2 ari nie. nak keluar shopping baju raya tahun baru cina dah terbantut. takut tersekat dalam jamm. orang business dlm KL dah berserabut. mari kita kira, berapa org cina dan india akan hadir atau mereka akan ketawakan kita orang melayu. bila mahu letak calon, sampai gadoh2. bila suruh sokong dlm pergerakkan, sibuk, manyak kerja... alasan. Melayu juga masuk jel... kena nyaya...

Tanpa Nama berkata...

woit pro melayu islam lu ingat bangsa asing tu sayang ke pada tanahair ini macam lu ke??? biar melayu masuk penjara bukti mereka cinta pada anakcucu mereka. lu nak harap india-cina jilat lu punya jubo ke?