Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Januari 2012

SEBELUM BELUNJOR RASA PUNGGUNG DULU





PM BARU



HADI: KETEPIKAN SOAL SIAPA CALON PM TAPI FOKUS UNTUK TUMBANGKAN UMNO-BN - minisder

Presiden PAS Abdul Hadi Awang mengingatkan kepimpinan Pakatan Rakyat dan penyokong parti perikatan itu memberikan tumpuan untuk “menumbangkan” Umno-Barisan Nasional (BN) dan bukan memikirkan siapa calon perdana menteri sekiranya Anwar Ibrahim dihukum penjara.

Anwar, Ketua Umum PKR didakwa atas kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlana, satu tuduhan yang mana beliau telah menafikan sekeras-kerasnya dan menyifatkan ia satu konspirasi untuk memusnahkan kerjaya politiknya.

NOTA:
satu kenyataan yang paling tepat
macam nak berumah tangga
sebelum nak beli hantaran
pastikan telah ada modal
sebelum hantar cincin
pastikan tahu sais cincin
sebelum nak kahwin pastikan ada calon
kah kah kah

sebelum pakatan nak lantik pm
pastikan gerombolan telah tumpas


NOTA:
sebelum sebelum sebelum
pastikan esok turun ke kampong baru



4 ulasan:

901 berkata...

Sebenarnya umngok sendiri sedar kesalahan2 yg mereka buat, tapi malangnya selepas terlanjur mereka tak boleh berpatah balik. kalau berpatah balik...mati.
So, sebab itu umngok sanggup bermati2an pertahankan jawatan. HILANG JAWATAN BERMAKSUD HILANG NYAWA. Mereka tak sanggup jadi mcm khir toyo, lim liong sik dll, maka itu kalau umngok buat perkara2 bodoh/ memperbodohkan rakyat, tujuan sebenarnya hanya utk kekal berkuasa.
Justeru itu, Kalau ada rakyat yg sedia bodoh, percaya dgn temberang umngok, sanggup diperbodohkan mcm luncai, aku@jb dll (susah nak sebut, ramai sangat yg bodoh), itu nasib & takdir mereka sendiri. Menteri umngok bodoh TAPI KAYA, pencacai umngok bodoh & miskin, sebab SI BODOH MAKANAN SI CERDIK.

RAIS YATIM JUNIOR.
(tapi aku tak rogol amah sebab aku takde amah)

Tanpa Nama berkata...

Sebelum nak jadi PM, pastikan pemimpin itu dah kena fitnah, kena penjara, kena terajang separuh mati, mata kena tumbuk, kena bogel, kena ukur alat sulit, kena tembak gas dan lain-lain lagi.

Kalau setakat telinga pun tak pernah kena jentik, tak usahlah nak gebang lebih2...

Ada paham kaaa...

Tanpa Nama berkata...

Aku setuju 100%

belum menang dah pilih PM serupalah juga belum kawin dah creeeeekkkkk dulu

ada faham kaaa

Monkey Shooter berkata...

Kalau gitu....selepas PR melangkah ke Putrajaya maka lantiklah Ibrahim Ali atau Zul Nordin atau Hassan Munafik sebagai PM.... sattle semua masalah. Tak gitu Tuan Guru Hadi?