Rabu, 4 Januari 2012

PENYAMUN SUDAH BERSUARA




ANAK MUDA BANGUN MELAWAN






RAKYAT PERLU SEDAR HELAH DAN AGENDA KEMPEN BEBAS ANWAR 901 – MUHAMAD – berita hairan

SEREMBAN: Masyarakat perlu berfikir secara rasional dan menyedari helah dan agenda tersembunyi pihak tertentu melalui demonstrasi haram "Kempen Bebas Anwar 901" yang dirancang di ibu negara 9 Januari ini, kata Menteri Besar Negeri Sembilan Mohamad Hasan.

Beliau berkata orang ramai juga perlu tahu kempen yang kononnya menuntut keadilan bagi Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim itu hanya bersifat kepentingan peribadi semata-mata, selain menyalahi undang-undang negara.

"Kita minta kerajaan menguatkuasakan undang-undang...kita mesti hormati undang-undang kerana apa guna kita ada undang-undang tapi kita langgar undang-undang," katanya.

Kempen itu dirancang sayap Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) menjelang keputusan perbicaraan kes liwat membabitkan Anwar yang juga Ketua Umum parti itupada 9 Januari ini.

Mohamad berkata rakyat termasuk mereka yang menganjurkan kempen tersebut seharusnya menghormati apa juga keputusan mahkamah dan menggunakan saluran yang betul bagi mengemukakan rayuan jika tidak berpuas hati terhadap keputusan yang dibuat nanti.

Katanya, sebarang tindakan membantah keputusan yang dibuat oleh mahkamah menerusi demontrasi hanya akan menjadikan negara ini sebagai sebuah negara anarki di mana sistem perundangan tidak dihormati dan rakyat bebas melakukan sesuatu.

"Adalah amat malang jika negara yang kita bina sejak merdeka ini kembali kepada zaman anarki. Janganlah hancurkan sesuatu yang kita bina sekian lama, bagilah peluang kepada mereka yang dahagakan keamanan," katanya. TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MEMANG BETUL RAKYAT PERLU SEDAR....kah kah kah..

kah kah kah... RAKYAT PERLU SEDAR SYARIKAT AIR NEGERI SEMBILAN ADA MILIK KELUARGA MALAON INI...kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT JUGA PERKLU SEDAR...MALAON INI BAWA DUIT LARI KE LUAR NEGARA...kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT JUGA PERLU SEDAR.... SEMUA PROJEK DI SEMBILAN MESTI MELALUI ABANG MALAON INI...kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT JUGA PERLU SEDAR...KALAU TAK KAUTIM DENGAN KELUARAG MALAON INI.... MAPOOOS TAK MAKAN.... kah kah kah..

NOTA:
rakyat negeri sembilan perlu sedar
ada perogol amah sedang berleluasa di negeri sembilan
ada perompak besar sedang bersemayam di seremban





2 ulasan:

kampong lad berkata...

"Adalah amat malang jika negara yang kita bina sejak merdeka ini kembali kepada zaman anarki".

soalan: 1. sebelum merdeka,negara ni kucar kacir ka? 2. penjilat2 depa kata negara ni tak pernah dijajah, (kenyataan ni bukan dibuat 'dah lama dah', baru sangat2 la)awat dia sebut merdeka pula? kalau nak gempaq pun, kena smart, kalau tak banyak, sikit pun jadi. memang bodoh piang (bloody idiot).

Mat Tiarap berkata...

...bro Isham..ini lagu baru memang evergreen untuk PEKATAK Perkasa Malaysia...ble on d air kat ur blog lu Bro..gua mau kasi haniffblog untuk edit...