Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 9 Februari 2012

ANAK EEE CUBA MENIPU




EEE JANTAN EEE BETINA
















NFC DAKWA JADI MANGSA PKR
- mkini

National Feedlot Corporation (NFC), syarikat kontroversi yang sedang disiasat oleh pihak berkuasa berhubung dakwaan menyalahgunakan pinjaman kerajaan, mengulangi bahawa ia tidak bersalah dan mendakwa ia menjadi mangsa PKR.

Pengarah Eksekutif NFC, Wan Shahinur Izran Salleh (kiri), dalam Twitternya, semalam berkata tidak ada apa yang hendak disembunyikan oleh pihaknya.

Sebaliknya, tegas beliau, syarikatnya jujur untuk menjayakan Pusat Fidlot Kebangsaan, tetapi menegaskan ia mengambil masa.

Sambil menekankan bahawa syarikat itu telus dalam semua operasinya, Izran menuduh PKR memutarbelit isu tersebut.

Izran berkata, pihaknya tidak pernah menyembunyikan apa-apa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... KEPALA BANA AYAH KAU.... kah kah kah..

kah kah kah... INI ANAK MAMI GELAP...kah kah kah..

woit.....MACAM MANA NAMA WAN?....kah kah kah..

kah kah kah...CILAKA ANAK EEE INI ...NAK MENIPU MELAYU.... ka kah kah..

woit...WAN INI KELUARGA DAN KERABAT TERANGGANU.... kah kah kah..

woit...KEPALA BANA APA ANAK EEE INI PAKAI NAMA WAN....kah kah kah...

woit ... SEMUA NAK TIPU MELAYU...kah kah kah ..


----------------



FORUM MALAM ESOK





FORUM OKU/ORANG BUTA

malam esok di dewan bangunan orang buta
brickfield sebelah monorail tun sanbanthan

OKU TERTINDAS - OKU CULAS

jam 8.00
kompleks MAB

PANEL:
Hishamuddin Rais - aka tukartiub
Mohd Faizal Che Yusof - aktivis hak asasi kurangpenglihatan

semua orang celik dijemput hadir
untuk mendengar apakah masalah
yang dihadapi oleh orang kurang upaya


FORUM MALAM INI DI DEWAN CHINA


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

guna nama wan sebab dari ayah dia kot

Tokwear Semey berkata...

Wan tu bukan kat trg je bang... kat kelantan pon ada wan... negeri lain... kalau anak pompuan syarifah... kawan dgn takde gelaran... makan anak dier jadi wan... jgn le keluarkan statement kalau tatau ape2

Tanpa Nama berkata...

Melayu nie memey suka kena bodoh. Lu percaya ke muka mcm botol kicap boleh pakai sheik boleh pakai saripah.
Ntah2 maluan nie badwi penyamun yg nak kena kerat tangan ke nak kena potong kepala ke lari naik kapal ke Melaka. Sampai melaka pasal depa nie pandai ckp arab, org kampung mintak jadi tok guru. Bubuh la nama sheik. Hang pi Arab hang cari tok arap ada muka mcm botol kicap ka?
Dr zaman kerejaan melayu Melaka kita dok kena kelentong dgn eeeee.
Betul la org tua2x ckp. Jumpa ular, jumpa nallakaruppan. Hempuk kepala hasang ali dulu

Tanpa Nama berkata...

kalau macam tu Tokwear semey bagitau apa kena mengena wan dengan mak lembu dan laki mak lembu. Jgn kaitkan dengan orang lain. Sebab Bro TT refer pada lembu lembu ni.

Tanpa Nama berkata...

anak mami gelap,
tipu la banyak2 selagi tak mati...

Tanpa Nama berkata...

ala.. dulu orang biasa.. ko nak buh nama sultan ka raja ka apa boleh aje takda masalah lulus dan lepas... cuma sekarang ni ajer.. tak dibenarkan..

So kalau tok nenak kita pandai dulu dua buh tengku ka apa harus kiat pon ada nama tu hahaha.. :D dengan alasan keturunan kui kui kui..

So nak kata syed ka sharipah ka.. wan ka tan tun ten nih.. kena kaji la balik asal usul keturunan.. memang betul ke.. atau dulu tok nenek saje pakai..

Tanpa Nama berkata...

sharifah x de kena mengena ngan wan.....kesian

cam mana la eeee boleh ada wan........

Tanpa Nama berkata...

Haiiii...
lembu punya hal
boleh tergolek kerajaan

patutlah ameno cheras marah sangat!

Tanpa Nama berkata...

Apalah kau orang ni..pasal Wan pun nak debat ke..
Kalau nak tau..
Asal usul Wan ni sebab mereka ada kemaluan....
Ada faham...?

pIJAT berkata...

Aku benci mami cibai ni sejak tahun 1986 lagi. pasal dia la aku pro pakatan. nasib baik skg aku duduk Cheras, kawasan di mana umngoknya pon benci mami cibai. nkau nak selak kain ka, nak tayang pungkoq ka, itu nkau punya pasal, nkau punya bontot..
DUIT RAKYAT 250JUTA BILA NAK PULANG???

Tok Wan berkata...

ayah dia takde wan tapi nama ayah dia salleh budu kahkah. anak keling nak auta melayu. melayu bodoh tak sekolah boleh lah tipu. sepat bodoh pun dah pandai skang ni.

Tanpa Nama berkata...

bapak dia takde wan mak dia pun takde syarifah tapi yg ada jelas muka keling botol. mana datang kejadah wan dia tu? nama pun nak nipu macam anak keling mengaku tengku adnan. kimak tengku keling.

Tanpa Nama berkata...

bapak dia takde wan mak dia pun takde syarifah tapi yg ada jelas muka keling botol. mana datang kejadah wan dia tu? nama pun nak nipu macam anak keling mengaku tengku adnan. kimak tengku keling.

Tok Wan berkata...

bapak dia takde wan mak dia pun takde syarifah tapi yg ada jelas muka keling botol. mana datang kejadah wan dia tu? nama pun nak nipu macam anak keling mengaku tengku adnan. kimak tengku keling.

Tanpa Nama berkata...

macam mana dia nak pulang duit rakyat tu? dia nak hantar duit tu ke india utk jadi raja di sana macam semi value dan tun kepala taik

Tok Wan berkata...

macam mana dia nak pulang duit rakyat tu? dia nak hantar duit tu ke india utk jadi raja di sana macam semi value dan tun kepala taik