Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 Februari 2012

KE JALAN RAYA KERNA MAHU PILIHAN RAYA





HORMATI TUNTUTAN MASA DEPAN ANAK MUDA





SEMAKAN AUDIT DAPATI LEBIH 200 RIBU PENGUNDI DIRAGUI
- mkini

Jawatankuasa Pilihan Parlimen (PSC) mengenai pembaharuan sistem pilihan raya di negara ini dimaklumkan bahawa semakan audit yang dijalankan ke atas daftar pemilih mendedahkan wujudnya jumlah amat besar pengundi yang meragukan.

Mimos Bhd, sebuah syarikat teknologi milik penuh kerajaan yang membuat semakan audit itu pada taklimatnya kepada PSC berkata terdapat sekurang-kurangnya 230,000 pengundi yang mencurigakan.

Menurut ahli PSC Anthony Loke , taklimat telah diberikan oleh Ketua Pegawai Eksekutif Mimos, Abdul Wahab Abdullah semasa mesyuarat dua jam, semalam.

Turut hadir semasa mesyuarat dan taklimat berkenaan adalah pengerusi PSC Maximus Johnity Ongkili.

Loke berkata Mimos pada taklimatnya memberitahu pihaknya mengesan 820 kes di mana terdapat lebih daripada 100 pengundi yang menetap di alamat yang sama.

"Selain itu, kami mendapati 1,259 kes di mana antara 51-100 pengundi tinggal di alamat yang sama, 3,254 kes di mana terdapat antara 21-50 pengundi tinggal di alamat sama, dan 6,002 kes yang melibatkan antara 11 hingga 20 pengundi di rumah sama.

"Tempat-tempat ini termasuk kem tentera," katanya kepada Malaysiakini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI SUDAH SAHEH.... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN LAPORAN DAP ATAU PAS ATAU PKR.... kah kah kh

woit...INI LAPORAHN MIMOS SENDIRI.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU MACAM INI JAMIN ... SELANGOR AKAN JATUH KE TANGAN GEROMBOLAN... kah kah kah..

kah kah kah... INI RANCANGAN NAK RAMPAS SELANGOR.... kah kah kah...

woit... GEROMBOLAN HANYA PERLU 9 KERUSI UNTUK RAMPAS SELANGOR... kah kah kah..

kah kah kah...9 KERUSI INI MAJORTI BAWAH 2000.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU 200 RIBU... JAMIN SELANGOR BUNGKUS... kah kah kah

woit... APA TINDAKAN SETELAH FAKTA INI DI KETAHUI?.... kah kah kah...

kah kah kah...BUAT MEMO LAGI?.... kah kah kah....

kah kah kah...MINTA TUBUH SURUHANJAYA DIRAJA?.... kah kah kah..

woit.... 54 TAHUN KENA TIPU.... TAHUN INI SEKALI LAGI KENA TIPU.... kah kah kah....

kah kah kah...KALI INI DITIPU SATELAH KITA TAHU KITA AKAN DITIPU....kah kah kah..





MASIH ADA 7 YANG BELUM TUNAI


7 ulasan:

najEEEb berkata...

Semalam isha umumkan program pemutihan dilanjutkan hingga april... TAK CUKUP LAGI KAH NAK ANGKUT PENDATANG??
DUN hulu langat ada 23000 pengundi berdaftar pd 2008, sekarang sudah bercambah jadi 47000, suburnya orang langat.
Bergembira & bersorak-sorailah gerombolan anjing, babi & umngok sebelum kamu merempat ditanahair sendiri. pada masa itu kamu jual jubur siangmalam pon tak cukup nak beli beras bagi anakbini makan. harap konsep 1malaysia boleh kenyangkan keluarga kamu. aminn..

Tanpa Nama berkata...

1.oittt bodoh!!dok dikem!mesti alamatnya sama!
2.Dok dikampung!mestilah alamatnya pun sama!
2.akai tak dak!

Tanpa Nama berkata...

Harap dakwaan tersebut ada bukti yang jelas dan didedahkan kepada pihak berkuasa dan juga pihak rakyat umumnya. jangan bila dah ada bukti yg nyata ia diketepikan dan siasatan tak setangkas seperti siasatan yang pernah berlaku kepada pmimpin PR dan kepimpinan khususnya...klau tidak, terpaksalah gerakkan BERSIH 3.0 la selagi masih ada keraguan dan selagi ketidakpercayaan kepada pihak yang menjalankan pilihanraya dan seangkatan dengannya.

Tanpa Nama berkata...

teruskan buat memo, gunakan saluran yang betul.. jangan tergopoh-gapah nak memberontak jer wahai anak muda.. hendaklah selalu bersyukur.. ingatlah Allah..

hahahaha, padan muka kena tipu... tak serik2 kena tipu dek gerombolan.. malah suka dan bahagia la pulak..

alhamdulillah kena tipu dengan gerombolan.. meri kita buat kenduri pulut kuning merayakan penipuan gerombolan.. syukur..syukur.. syukur ditipu lagi.. kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Nak buek camna hidup memang salu kena tipu.. dah habaq pun akan cakap yang habaq tu tipu.. sok akan keluar pulak mimos ni tipu huhu.. :D

bukan ke dah dikhabarkan dunia ni hanya sementara semata-ata akhirat jua yang kekal selama-lamanya.. kalau tak caya apa pon tipu belaka..

lipan bara berkata...

kitorang nak tanggu sekelian Anggota Majlis Pukiwak Kebangsaan (oops) Majlis Fatwa Kebangsaan samada akan mengeluarkan apa-apa fatwa berhubung dengan penipuan yang telah berjalan selama 54 tahun, mana menfatwa-fatwi yang kononnya tegas sangat menentang penyelewengan, ni dah 54 tahun menyeleweng tak kan takde apa-apa fatwa yang boleh dikeluarkan., atau Majlis Pukiwak Kebangsaan cuma berani dan lantang mengeluarkan fatwa kalau melibatkan pembangkang, tapi kalau melibatkan kerajan semua macam pukimak je... kalau dalam masa terdekat ni majlis fatwa tak keluarkan apa-apa fatwa atau ulasan memang sah Majlis Fatwa Kebangsaan tak layak ujud lagi, ataupun tak layak di panggil Majlis Fatwa Kebangsaan lagi, Majlis Pukiwak Kebangsaan adalah nama yang lebih ayak ... mana anak-anak haram yang mengatakan pilihanraya malaysia paling bersih dan telus didunia tanpa sebarang penipuan, dan bapak kepada segala penipuan dan bapak kecelakaan malaysia adalah mamak haram jadah mahathir kutty ...

Tanpa Nama berkata...

ayotWoittt Lipan Bara 16 Februari 2012 9:11 PG Majlis Fatwa Negara tuhan yg. memberi mereka rezeki adalah pemimpin2 & rajagopal bukannya Allah..

Tanpa nama 16 Februari 2012 9:09 PG memanglah dunia ini sementara dan Allah itu Maha Adil. Oleh sebab orang melayu masih sokong kebatilan - dan hisab Allah itu tunai - selagi itu lah org melayu kena tipu. 'Kalau ayam masih sokong musang jaga reban, jgn salahkan musang rembat ayam..itu memang fitrah musang' Kah, kah, kah..