Khamis, 9 Februari 2012

MANA DIA PEJUANG ISLAM YANG SUKA BUAT HEBOH?





ZIONIS DALAM SELIMUT





SYARIKAT JOHOR BERDAGANG MINYAK SAWIT DENGAN ISRAEL
- mkini

Bercanggah dengan kempen Malaysia yang pro-Palestin, sebuah NGO mendakwa bahawa dua syarikat di Johor berdagang minyak sawit dengan rakan perniagaan mereka dari Israel.

Menurut Ketua Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin (kiri), dua syarikat tersebut didakwa
mengeksport minyak sawit ke Israel melalui Tanjung Pelepas dan Pasir Gudang.

Minyak sawit itu dihantar ke sebuah pelabuhan terbesar di Israel, Ashdod, dakwa Badrul yang lebih dikenali sebagai Chegubard.

Chegubard berkata dia mempunyai borang Kastam dan pengesahan tempahan membabitkan syarikat-syarikat pengeksport minyak sawit di Johor untuk menyokong dakwaannya itu.

Beliau mendakwa, pihaknya juga mempunyai bukti bergambar bahawa pegawai kerajaan Israel telah datang ke Johor untuk memeriksa penghantaran minyak sawit sebelum dihantar kepada Israel.

Sepatutnya, tegas Chegubard, ianya menyalahi undang-undang kerana negara tidak mempunyai hubungan diplomatik dengan Israel.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MANA DIA PERJUANG ISLAM ZUL BISUL?.... kah jkah kah...

kah kah kah...MANA DIA PENJIHAD HASAN ALI.... kah kah kah....

kah kah kah...MANA DIA MAHASISWSA PUKIPM... kah kah kah...

NOTA:
kita faham kenapa pemuda pas
tak dapat bersama dalam
menentang niaga dengan isreal ini
ini kerana pemuda pas sedang bermatian-matian
berjuang gigih melawan valentine day kah kah kah
kah kah kah




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu dia..

setau aku banyak product kita atau product israel dia guna proxy pi singapore ka thailand etc baru masuk Malaysia sebab takda hubungan diplomasi..

yang ni direct dari johor ke israel..Biasa orang guna singapore jadi proxy ni terus direct hebat belaka.. :D

Tanpa Nama berkata...

hasang sama pak beraheng xnk gi berdemo ke?ajak geng perkosa sekali...kahkahkah...poodah chit...

Tanpa Nama berkata...

sepatutnya Kerajaan boleh buat promosi minyak sawit dengan terjalinnya hubungan dagang ini. Tunjuk dalam iklan orang Yahudi pun pakai minyak kelapa sawit Malaysia..barulah Felda tersenyum lebar...tak gitu TT?

Otai berkata...

ini berlaku di johor negeri kubu bn yg diperintah oleh MB yg suka hentam Pakatan dan Anwar. MB ni juga jadi tuan rumah utk blogger anti pakatan yg dpt dana RM20 juta dari Mokhtar si Pencuri utk hentam Pakatan. Yg syok nya blogger upahan ni semua bodoh macam lembu kak jat dan tak menjejaskan Pakatan langsung. Ada pula blogger tu yg dibuang kerja sebelum ni kerana menipu dan pecah amanah. Kesian MB Umno dah takde orag lain sampaikan penjenayah pun nak dibayar gaji mahal mahal. Pencuri memang kawan dgn pencuri baru serasi.

Tanpa Nama berkata...

TT...lain sikit cerita...Malam tadi, dalam Discovery channel,bertajuk "1942 Singapore"... kisah Perang Dunia 2 mengenai kejatuhan singapura ketangan Jepun..salah satu kisahnya mengenai Bukit Timah...apa yang sedihnya...comentator tu cakap..."Bukit Timah was depend by BRITISH EMPAYAR ARMY"...iaitu Indian and Australia Army...tak ada pun disebut Askar Melayu...kenapa???...sedangkan dalam sejarah dicertakan bagaimana Lt. Adnan bermati-matian mempertahankan Bukit Timah...TT...kau rasa adakah Perkasa, Pekida dan NGO Melayu akan buat demo pasal perkara tu?...Aku rasa tak kan ada.. dia orang tak tengok siaran tu...sebab dia orang berkerja....jaga nite club....cukung punya....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Bro hisham ni cerita terhangat pagi ni
http://www.khalidsamad.com/2012/02/hassan-ali-dan-saya.html

Tanpa Nama berkata...

Memang la depa askar melayu (orang melayu masuk jadi sojar) tapi bukan la direct report kat raja2 melayu.. depa keje ngan British.. direct report general British..

Jadinye kalau ikut sejarah betul la british.. Orang melayu rasa gah sebab dapat layanan baik sikit dari bangsa lain sebab raja-raja melayu masa tu adalah ikan emas british..

Tanpa Nama berkata...

PEMUDA PAS SIBUK BUAT PERSIAPAN NAK DEMO KAT EMBASSY SYRIA....KAH..KAH..KAH..

Tanpa Nama berkata...

British empayer army.....Lt Adnan, Royal malay regiment kan di bawah British?
So,betullah apa yg di katakan oleh pembuat dokumentari tu...Dokumentari keluaran australia.