Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Mac 2012

CAKAP NUMBER 19 ? TIGA BERITA MUKA DEPAN UTUSAN MELOYA




UNTUK INGATAN SEJARAH







DARI MUKA HADAPAN MELOYA HARI INI

Didakwa pecah amanah RM49.7j

KUALA LUMPUR 12 Mac - Pengerusi Eksekutif National Feedlot Corporation Sdn. Bhd. (NFCorp), Datuk Seri Dr. Mohamad Salleh Ismail mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas dua tuduhan...

Nurul Nadirah dibunuh, dibakar

JOHOR BAHRU 12 Mac - Teka-teki kehilangan kanak-kanak berusia lima tahun, Nurul Nadirah Abdullah atau Dirang sejak awal bulan ini akhirnya terjawab apabila polis mengesahkan rangka manusia rentung yang...

Kenapa kasi mati anak aku! - Roselyn
JOHOR BAHRU 12 Mac - "Kenapa kasi mati anak aku!" Kata-kata itu sudah cukup menggambarkan betapa remuk redam hati seorang ibu setelah mendapat tahu kematian adalah pengakhiran kepada penantian ke atas anak...


Malaysia Negara Paling Selamat Di Asia Tenggara Dan Ke-19 Dunia - TIEWNAMA

PUTRAJAYA: Malaysia diiktiraf negara paling selamat di Asia Tenggara dan ke-19 di dunia menerusi laporan Indeks Keamanan Global (GPI) 2011, kata Menteri Dalam Negeri Hishammuddin Hussein.

Beliau berkata ia juga sekaligus membuktikan kesungguhan, komitmen dan kerja keras semua pihak khususnya pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) serta agensi-agensi berkaitan.

“Ia termasuklah komitmen sukarelawan polis terlatih dari Angkatan Relawan Rakyat (Rela) dan Jabatan Pertahanan Awam (JPAM),” katanya dalam kenyataan di sini Khamis.

Selain itu katanya pada tahun lepas, jenayah indeks keseluruhan turut mencatat penurunan sebanyak 11 peratus berbanding tahun 2010, melebihi sasaran yang ditetapkan iaitu lima peratus.

Sementara indeks jenayah jalanan pula mencatat penurunan sebanyak 40 peratus berbanding tahun 2009, iaitu selari dengan sasaran yang ditetapkan.TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MACAM MANA AGAKNYA NEGARA NUMBER 20?.... kah kah kah..

kah kah kah...I REST MY CASE YANG ARIFF..... kah kah klah




10 ulasan:

rose berkata...

Paling selamat di asia tenggara?
jangan lebong la weh...
I can leave my car with the running engine when I want to go to ATM machine in Brunei at night but in Malaysia, I am afraid even to go to ATM machine at night.

I rest my case jugak la yang ariff.

Tanpa Nama berkata...

kah kah gambar tu masa di memali setau aku si babun isyam rais masih jadi hippies di luar negara...babun tu tau tak apa dah jadi dengan mat libya ni mati katak bukan mati sohid mati soo shit kan patwa terbaru budak adi tu mana ada negara isle negara kebajikkan je yang ade kah kah babun babun sian ko...di memali yang mati mati mati kena tipu waris yang idup idup idup kena tipu ngan patwa adi kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Kepada TT,kalau pasal Nadhirah, jangan ketawa kahkahkah ..tak molek rasanya..yang lain tak pe...

Tanpa Nama berkata...

selamat untuk pendatang asing je.rakyat malaysia dah xselamat dah.semua jenis warga asing ada di malaysia.macam2 perangai ada.Tok mudim mana tau malaysia selamat.jaminan manusia tak boleh pakai.hanya jaminan ALLAH sahaja yang benar.

Tanpa Nama berkata...

Pendatang asing selamat sungguh Yang Arif..with that ...i rest my case Yang Arif...

Tanpa Nama berkata...

loya aku baca no 19 paling selamat
rumah pun nak kena buat gril
rumah elok2 cantik jadi buruk
xde besi gril sah2 kena pecah masuk
selamat apa ini?
kalau nak bodoh pun si umno x payah la tarik org lain ikut jadi bodoh
bodoh mcm lembu sungguh

Tanpa Nama berkata...

yang arif, what is the because? kahkahkah

Non-Governmental Individual berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=z2KSoKtkd4A

Tanpa Nama berkata...

kata hishamudin lagi "kerajaan tidak teragak agak untuk mengambil tindakan!"

Tanpa Nama berkata...

Selamat ar tuh....duk lam penjara besi....Hahahaha....