Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 Mac 2012

KE JALAN RAYA SEBELUM KE PILIHAN RAYA





KOMENTAR TUKAR TIUB

kalau kali ini gerombolan
tidak dibhumbankan maka
ianya akan datang sekalai lagi
kali ini gerombolan akan lebih ganas

gerombolan akan terus merompak
gerombolan akan terus menipu
gertombolan akan terus menindas

justeru
kita wajib bertekad
sebelum pilihanraya
kita ke jalan raya!


hanya jalan raya yang akan menentukan
sama ada pilihanraya kita
jujur telus dan adil

tanpa jalan raya
kita akan ditipu lagi!


BN HEMPUK RAKYAT JIKA MENANG PRU13 – harakah daily

KUALA LUMPUR, 20 Mac: Penderaan dari segi ekonomi dan keperitan hidup adalah balasan yang disediakan oleh Barisan Nasional (BN) kepada rakyat jika ia menang dalam pilihan raya akan datang, kata Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

"Hari ini, semua kenaikan cukai, pemotongan subsidi dan apa sahaja bebanan ke atas rakyat ditangguhkan.

"Semuanya akan dihempuk ke atas kepala rakyat sebagai balasan kepada rakyat selepas BN menang Pilihan raya Umum ke-13 (PRU13) akan datang.

"Bersedialah untuk menahan diri anda dihempuk dengan penderitaan demi penderitaan akibat penyiksaaan BN selepas ia menang dalam pilihan raya akan datang," katanya.

Sejak lebih setahun lalu, kata Mohamad, rakyat didendangkan betapa kerajaan kononnya menanggung beban akibat pelbagai subsidi untuk rakyat.



3 ulasan:

v-key berkata...

Demo cap ayam-Tarik pinjaman siswa: NGO pula ancam berdemo(malaysiakini)

http://malaysian-spirit.blogspot.com/2012/03/demo-cap-ayam-tarik-pinjaman-siswa-ngo.html

gengjahat berkata...

bro tt...
ape kata ko tetap kan satu date untuk org2 muda turun ke jalan raya... nak tunggu org2 PR ni mg slow sket la..pilih je satru tarikh, komfem org2 muda cam aku akan turun nnt...semua org dah tak sabatr dah demo ni...tapi tak de dgr paper pun dari PR nak wat demo...pilih la tarikh 1 mei ke...baru gempak bro... jgn smpi org2 muda naik bosan nnt...

Anti Patail berkata...

aku nak pangkah pakatan rakyat sebab diorg nak mansuhkan pinjaman PTPTN, teruskan subsidi air dan bermacam2 lagi...