Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Mac 2012

PROGRAM MELAWAN DAN PROGRAM MENGHASUT DISANA SINI







DEMO BALING KASUT SELIPAR




NOTA:

sabtu 24 match ini
jam 2.00 petang
masjid wilyah

berarak
ke istana agung

demo baling kasut dan selipar
sila datang dan bawa kasut lama
sila bawa selipar lama
kita baling ramai-ramai



DI PULAU PINANG-TAWAN 416








PENGUMUM UNTUK SEMUA


sila bersedia untuk turun
ke dataran merdeka
pada 28 april 2012
jika 8 tuntutan bersih tidak ditunaikan
rakyat satu malaysia akan turun ke jalan raya
dari perlis hingga ke sabah
kita akan turun

sila tunggu pengumuman
sila tunggu perincian


DATANG UNTUK BUAT RAMAI



















2 ulasan:

pakcik lan berkata...

Klu lah saya org umno, saya marah sungguh tengok demo2 ni. Saya turun sama dgn kawan2 utk menghalang. Kami akan bawa payung 3 kaki seorang. Bukan takut kena selipar di baling ke arah kami tapi sekrg kan musim hujan.
Klu lah saya peniaga, saya Akan buat laporan polis bhw perniagaan saya Akan terjejas. Bukan apa, saya berniaga carpet, bukan selipar.
Klu saya editor media, saya akn laporkan, demo ini tidak dapat sambutan. Krn macam mana Org ramai nk pi Dan sertai, kawasan dah di kepung, carat je 900 orang.

Lovelygirl berkata...

mesti p yg dekat Bertam.. dekat jek dgn rumah aku jln kaki pun sampai.. Jumpa di sana yek!!! hehe