Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Mac 2012

TERKINI ! TERNOW! DEMO WARGA FELDA




DEMO JUMAAT 30 MARCH INI






WARGA FELDA BERDEMO DI PUTRAJAYA


segala memo
segala surat
segala rayuan
tidak di pedulikan

kerajaan gerombolan
sedang merompak

maka hanya demo
hanya tunjuk perasaan
hanya jalan raya sebagai jawapan

semua warga di jemput untuk datang
datang buat ramai
sebagai persediaan kita
untuk yang lebih ramai
yang lebih ampoh
di seluruh negara
pada 28 april nanti

NOTA:
anak muda
pelajar dan mahasiswa
bersedia di barisan depan

jangan membaca sejarah
jadi aktor dalam sejarah!






8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betapa baik nya kerajaan, betapa kerja keras nya isa samad dan sabri ahmad, betapa luhur nya ahmad maslan menurut perintah untuk menolong para peneroka dgn penyenaraian fgv walaupun ianya di tentang oleh sebahagian peneroka sendiri. Mana nak cari orang baik mcm isa,sabri dan ahmad mazlan dlm dunia ni. Membakar diri ibarat lilin. Isa baru saja mengeluar bisa suara nya yg bongkak mencabar pembangkang membaca prospektus fgv, tu pun kalau pihak pembangkang faham mcmanana nak baca prospektus, hahaha orang gong!

Tanpa Nama berkata...

betul tu... isa sanggup membakar diri bagaikan lilin utk menerangi org lain hingga jadi pendek

pakcik lan berkata...

Isa ni perasuah, fakta. Lilin tegak tulus menyinari gelap. X sama langsung! Bahasa demo bahasa berkesan bahasa Rakyat kepada penguasa. Nak buat lagu mana? Engage v disengage. Exclusive b inclusive. Gains v loss. Robbing v robbed.

Anti Patail berkata...

org FELDA ni bodoh sombong dan mangkuk hayun....biar diorg kene....bila dahi terhantuk bengkak baru lah tersedar....

teruskan berzikir berzakar....

Tanpa Nama berkata...

Kenapa tak buat sekali 28Mac? Tentu lagi ramai turun tibai rosmah.

Tanpa Nama berkata...

"teruskan berzikir berzakar...." i like...

Wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

memey bangang org UMNGOK N FELDA. ISA babi menatang nie penyamun. Dah terbukti malaun tu pencopet. Kalu kat sudan dah lama tinggal nisan. Lagi nak kena kelentong. Sudah2x la oii. Bagi org lain kaya pulak.

Tanpa Nama berkata...

kau pergi demo tempat lain boleh tak?? kau ingat org gomen nak kesian kat kau??diorang baru dapat kenaikan gaji 13% laaaa.....confirm korang kena maki ngan staf gomen...satu Putrajaya akan benci korang....renung renungkanlah!!

Tanpa Nama berkata...

aku sokong tiga ekor bende pendek ni tipu peneroka...biar padan muka peneroka yang bodo sombong. Mereka memang seronok ditipu, ditinda dan ditindih. Majulah kondom untuk negara