Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Mac 2012

JANGAN BUANG BAYI - GUNAKAN KONDOM




GUNAKAN AKU SEBELUM PANCUT






FIKIR DULU SEBELUM ENTOT
Bagaimana nak tanamkan jangan adakan hubungan seks tanpa ada tanggungjawab itu akan membawa susah bagi diri terlibat dan masa depan bayi yang tak berdosa itu akan meresahkan minda dan naluri manusia. Apa sangat syoknya berseks tu? Sama juga manusia gila nak berumahtangga kononnya ia membawa bahagia sedangkan yang tidak mampu akan menanggung beban bagi sebahagian besar kehidupannya.

ayangkan nak membangunkan dua orang anak dari kecil hingga mereka bebas daripada tanggungan? Kosnya begitu mahal, lainlah pasangan suami-isteri itu ada kekuatan kewangan. Selepas menanggung kos yang tinggi akhirnya rasa lega sikit tapi tak lama itu menunggu maut pula.

Mana kebahgiaan hidup. Semasa membangun anak teruk dengan bebab kewangan dan tenaga, terpaksa tak boleh enjoy lagi kerana menanggung kos hidup yang tinggi. Seks pun begitu, godaan biologikal sangat kuat pada hal nikmatnya hanyalah seketika bagaikan percikan bunga api.

Lepas seks kena choru bib dan meneruskan hidup. Jadi ramai anak muda tak boleh berfikir kerana telah diajar oleh agama dan budaya masyarakat bahawa seks atau berkeluarga itu adalah tiang kehidupan, pada hal realitinya tidak seberapa. Dunia ponografi aktif mempropagandakan yang seks itu adalah segala-galanya, kejantanan dan syurga dunia tanpa disedari bahawa seks itu adalah rasa syok sejenak saja sama ada pakai sarkot atau tidak.Ada lagi tujuan hidup yang lebih menyeronokan seperti memperjuangkan keadilan bersama-sama tanpa mengira agama, bangsa dan budaya, rasa persaudaraan berjuang lebih membahagiakan. Rasa seperti betul-betul bersaudara itu lebih membahagiakan.
By Anonymous on GUNAKAN SARKOT UNTUK KESELAMATAN BAYI on 3/22/12


KONDOM YANG EFEKTIF
nasib baik ditinggalkan di masjid dari ditinggalkan di gereja/kuil/tokong atau dari dibunuh dlm lubang najis/dicampak dlm parit sungai tong sampah... golongan yg berzikir berzakar, hantuk dahi smp lebam, golongan pemerintah yg ngaku dia alim dan mempunyai kuasa masih lagi tak jumpa penyelesaian masalah ni dalam zaman 54tahun hidup sekular pemerintahan UMNO BN

.... teruskan ikhtiar cari penyelesaian dari menyalahkan mak ayah penzina, cikgu2 sekolah penzina sampaila (harap2 sampai) ke penyelesaian secara Islam... buat masa ni pakai kondomla penyelesaian efektif tt recommend...efektif tetapi dosa besar dan xjamin kehidupan masyarakat boleh hidup aman tanpa huru hara
By Anti Patail on GUNAKAN SARKOT UNTUK KESELAMATAN BAYI on 3/22/12

BERTANGGUNGJAWAB SALERPAS BERANCUK
Tinggalkan bayi di masjid? Kesimpulannya, ibu bapa kepada bayi yang malang ini tentulah seorang Melayu Muslim yang lebai. Lain kali kalau nak berancok, gunakanlah kondom. Nak beli kondom takut tetapi nak bunuh bayi tidak takut. Kalau tak nak bertanggungjawab selepas berancok, gunakanlah kondom. Mengapa nak menyusahkan orang lain? Orang lain terpaksa habiskan duit memelihara bayi kamu yang sepatutnya dibuang bersama kondom terpakai.

Itulah gatal sangat. Kerana anak gadis orang itu masih dara maka ramai lelaki Melayu yang berfikir mereka harus tidak menggunakan kondom bila nak melakukan hubungan seks buat kali pertama kerana jika kondom diguna, kenikmatan seks akan berkurangan.

CELAKA PUNYA LELAKI MELAYU YANG TAK BERTANGGUNGJAWAB! BURIT PEREMPUAN DARA KAMU NAK ROSAKKAN! TETAPI BILA PERUT SI GADIS SUDAH BUNTING, KAMU TIDAK MAHU MENGAKU YANG KAMU TELAH MEROSAKKAN ANAK GADIS PEREMPUAN ORANG!!! MENGAPA? KERANA TAKUT ORANG LAIN KATA KAMU TAK LEBAI??? PEDULI APA KATA ORANG????!!!

BELILAH KONDOM! KALAU TAK NAK BELI KONDOM, JADILAH SEORANG YANG BERTANGGUNGJAWAB. PANDAI BERANCOT, PANDAI PANDAILAH MENJAGA BAYI YANG KELUAR DARIPADA KEPALA PELIR KAMU DAN MASUK MELALUI BURIT KEDALAM RAHIM GADIS DAN TINGGAL DISITU SELAMA 9 BULAN DAN KELUAR KEMBALI DARIPADA BURIT SELEPAS 9 BULAN BERANCOK!!!!

By SHAHRIZAT BELI KONDOM MALU on GUNAKAN SARKOT UNTUK KESELAMATAN BAYI on 3/22


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam TT ,

Nama aku Amin . Duduk di sekitar Wokingham , UK . Kat sini orang putih nya makan babi . Makan ayam tak sembelih . Kemudian minum arak tahap extreme ! tapi tak pernah ada kes buang anak .

Pastu , kat sini orang putihnya suka pakai baju ketat . Tetek bagi terjojol . Dah terjojol , kemudian berjogging sampai tetek bergegar-gegar . Bukan satu dua , tapi boleh katakan semua . Orang muda ada . orang tua ada . Tapi kat sini tak pernah ada kes buang anak .

Lagi , kat sini pada waktu malam sekitar pukul 12 ke atas , siaran TVnya ada tunjuk cerita lucah . Ada tayang tetek , pepek dan bulu pepek pun nampak . Dah tayang lepas tu dia goncang-goncang bontot supaya bagi orang lelaki tegang . Siap ada no. telepon kalau nak langgan . Tapi kat sini tak pernah ada kes buang anak .

Jadi aku ade la buat kajian sedikit . Kajian Perbandingan :

Kesalahan Orang Putih:

1. Makan Babi
2. Makan Ayam Tak Sembelih
3. Minum Arak
4. Tayang Tetek
5. Tayang Tetek dan Puki di TV

= Tak pernah ada kes buang anak .

Kebaikan Orang Melayu:

1. Tak makan babi.
2. Tak minum arak.
3. Tetek dibalut dengan pakaian.
4. Semayang tunggang tunggit .
5. Hantuk dahi sampai hitam

= Kes buang anak paling banyak !

kahkahkahkah

What the fcuk !!!

Matrojak berkata...

Bro TT,

Off Topic

Kenapa tak ulas berita sini(klik)

Kalu bro ulas lagi best...

Kah..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

ASSALAM...Lamo tak jpa...semua yg U tulis I setuju Bro but 'ini mesti anak ustaz tu' tak tepat bro anak orang mlayu 97% yess...

Aku bukan keling berkata...

"nasib baik ditinggalkan di masjid dari ditinggalkan di gereja/kuil/tokong atau dari dibunuh dlm lubang najis/dicampak dlm parit sungai tong sampah... golongan yg berzikir berzakar, hantuk dahi smp lebam, golongan pemerintah yg ngaku dia alim dan mempunyai kuasa masih lagi tak jumpa penyelesaian masalah ni dalam zaman 54tahun hidup sekular pemerintahan UMNO BN"

Orang yg bagi komen kat atas tu mesti anak luar nikah...pasal dia ingat masjid sajalah tempat yang sesuai untuk tinggalkan anak...woi kalau nak komen pasal orang ISLAM yang pandai mengentot dan buang anak komen pasal tu jelah...buat aper nak samakan kuil tokong dan tong sampah??? Kalau mesjid kau bagus sangat buat aper ramai melayu ISLAM main sebelum kahwin dan buang anak???

Meli berkata...

ha3 komen cam takde agama je@komunis. atau dari golongan kufur kepada Allah. Hidup hanya pentingkan nafsu dan guna hukum akal yg palsu. menolak ikatan prkahwinan yg sah atas alasan yg xmunasabah. kesian golongan manusia ini yg tak tahu kenapa Allah jadikan mereka hidup didunia ini yg hanya sementara... akhirat adalah kehidupan yg sebenarnya.. tertipu lah kamu dengan keseronokan dunia, sama seperti dengan mereka yg tidak mengenali Allah swt.....

Anti Patail berkata...

Kepada Aku bukan keling,

Kalau aku anak luar nikah, ko pulak bukan anak keling tetapi ko ni bodoh sombong xpandai baca komen aku...tt yg xsolat 29tahun tunggak sana berzakar sini lagi pandai dari ko yg berlagak pandai... ko ni dari unit media UMNO anjing si tengku Faris ke?

memandangkan ko bengap, aku nak jelaskan bahwa aku xmenyatakan semua anak luar nikah baru lahir elok tinggal di masjid, aku cakap nasib baik kedua2 penzina tu tinggalkan anak (mujurla) di masjid bukan dibuang+dibunuh atau ditinggal di gereja/tokong/kuil...kalau tinggal di rumah ibadat lain dah tentu budak tu membesar menganut agama lain dan kemungkinan akan jadi pendakwah agama selain Islam atau missionari, esok bila dibeso bila ditanya dia akan salahkan Islam dan penganutnya terutama penzina dua ekor tu...

aku jugak tidak menyamakan kil tokong gereja rumah ibadat apa pun dengan tong sampah....komen ko menunjukkan betapa teruk bodoh sombong.....tp ko belum sampai bangang tongong bongok tolol bahlul lagi, dont worry boleh improve in the future...

lagi satu aku nak nyatakan mujurla bayi/budak tu hidup lagi....lagi satu aku nak sarankan pakaila kondom ketika nak berzina...kurang2 bole elak ngandung...dosa besar tu penzina la tanggung....kenape diorg bole selamba berzina tanpa halangan tu masyarakat yg undi BN UMNO dan pemerintah BN UMNO la yg tanggung...dah ada kederat kuasa kemampuan pelbagai tapi dah 54 tahun masalah ni masih camtu jugak....

kalau kau bukan beragama islam baca komen aku dan cuba kritik aku, aku rasa pemahaman bahasa melayu cyber ko ada masalah....sila improve diri dan jgn jadi bodoh sombong....tt siarkan komen aku ni!

Tanpa Nama berkata...

Hal2 lain bro aku setuju dgn pdpt kau. Tapi hal tokong & kuil- ko memang anak luar nikah!!! Kah..kah...kah...

Death to agnostic,atheist,free thinker berkata...

guna kondom pun belum terjamin tidak akan mengangdung bro, ingat Allah maha berkuasa kalau Dia nak sesuatu itu berlaku tetap akan berlaku juga kalau kau pakai 10 lapis kondom pun kalau Allah hendak perempuan tu mengandung tetap akan berlaku juga, ini susahnya kalau guna logik manusia tak guna logik Allah, sapatutnya nasihatkan mereka-mereka ni supaya bernikah dan pihak berkuasa agama serta ibubapa permudahkanlah urusan nikah kahwin supaya mereka-mereka ini tak terlibat dalam zina dan seterusnya melahirkan anak diluar nikah. Kepada mereka yang telah melahirkan anak diluar nikah tu tak usah buat kerja bangang buang atau bunuh anak tu di hospital dah ada baby hatch tinggalkanlah kat situ, inilah akibatnya kalau mengikut hawa nafsu dan hasutan syaitan, bertaubatlah sesungguhnya Allah swt itu maha pengampun dan maha luas kasih sayangnya.

Aku melayu berkata...

Anti patail, ko ni seorang fanatik agama, kau nak pastikan anak yang ditinggalkan sebgitu jadi islam..dan bukan menganut agama lain...

Manusia yang bertamadun akan fikir anak itu perlu dapat satu keluarga angkat yang baik tak kira agama agar dia boleh jadi manusia yang baik dan bukan muslim yang buang anak....ko memang anak luar nikah lahn