Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 29 Mac 2012

SATU LAGI PENCERAHAN DARI PEMBACA





SILA TUNNGU PENGUMUAN RESMI





NOTA:
warga muda
kerabat bersih
sila tunngu laporan dari parlimen
dan sesudah itu bersih induk akan
membuat kenyataan resmi tentang bersih 3.0



JANGAN BUANG ANAK
mana kau tahu TT tonggang beer dan tak semayang... kahkahkah dpt free jer keberanian org melayu islam hanya setakat mengatakan TT masuk neraka...manakala gerombolan yg disembah dan dimohon beribu-ribu keampunan darinya itu oleh org2 melayu islam golongan jati hasan ali...siapa ulama/ilmuwan yg berani bersuara bahawa org yg kita doakan seakan nabi2/rasul2 dan para sahabat setiap solat jumaat itu sebenarnya hidup bersenang lenang seronok menonggang..tinggi martabatnya darjat syurga dunia...

tetapi kemewahan yg dinikmati diatas titik peluh kederat dan penderitaan rakyat jelata. perangai satu2 DEVARAJ..lu pikirlah sendiri... terima kasih TT provokator...baru ada kesedaran org islam nak menangani kes buang anak ni dan dlm masa yg sama bagi pendidikan utk muda-mudi....kalau mak bapak tok imam keluarga sekolah tak dpt nak menghalang seseorang yg telah membuang anak2 mereka itu, maka langkah anjuran TT itu bukan utk menggalakkan...kerana tanpa galakan TT hal ini telahpun beratus2 kali terjadi/ barangkali beribu...saranan TT hanyalah langkah utk mengurangkan mudarat/ risiko terbuangnya bayi yg baru lahir... fahamilah dengan cinta bukan kebencian
By Anonymous on SIAPA MANUSIA BAIK YANG TAHU SEJARAH INI? on 3/28/12


LEBAI DAN LEBAISATION
Berita ini mengesahkan apa yang ditulis oleh Tukar Tiub dan penyokong-penyokong Tukar Tiub tentang LEBAISATION di Malaysia selama ini benar belaka. Kualiti orang yang bekerja di Jabatan Agama Islam amat rendah kerana mereka ini terdiri daripada golongan budak-budak samseng yang bodoh dan tidak pandai belajar.

Bila mereka gagal SPM, mereka terpaksa pergi mengaji di pondok atau madrasah di Pakistan kerana itu sahaja yang mereka mampu. Kalau mereka ini tak pandai & dungu didalam Ilmu Hisab, Fizik, Kimia, Biologi, Ekonomi & Perakaunan, sudah tentu mereka ini juga tidak pandai di dalam ilmu agama Islam yang jauh lebih susah daripada Fizik.

Bila mereka ini balik ke Malaysia dan bekerja di Jabatan Agama, mereka ini masih tetap samseng dan gila seks. Itulah sebabnya kebanyakan tokoh tokoh agama teragung, terunggul, terulung temasyhur, tersohor, ternama dan terbaik di Malaysia hanya mampu bercakap pasal SEKS. Mengapa? Sebab mereka ini kepala otak mereka asyik fikirkan seks sejak dari zaman sekolah menengah sampai sekarang. Gaji mereka tak seberapa dan muka mereka tak kacak.

Jadi tak ramai gadis Melayu yang ingin berkahwin dengan mereka ini. Jadi untuk memuaskan hawa nafsu seks mereka, mereka ini terpaksalah sibuk pergi mengintai pasangan kekasih yang berdua-duan. Mereka yang lebai ini memang lemah didalam bidang pengawalan kepala pelir mereka. Mereka tidak boleh tengok rambut perempuan atau perempuan pakai mini skirt macam Saloma bini P. Ramlee. Jika tengok, terus stim nak merancap. Mengapa???? Sebab mereka tidak biasa tengok.

Orang Penan yang hanya pakai cawat macam Tarzan lagi terror dalam pengawalan hawa nafsu mereka. Di hutan Amazon, Afrika, dan Sarawak ada ramai orang hutan yang perempuan mereka setiap hari bertelanjang bogel atau separuh bogel. Tetapi lelaki mereka ini tidak merogol perempuan mereka. Malah mereka tidak membuang bayi macam kaum Melayu, kaum yang paling hebat di dalam hal ehwal agama Islam sebab hanya ada satu kaum di dunia ini yang kaumnya mesti 100% Muslim, Orang Arab keturunan Nabi pun kalah jika dibandingkan dengan kaum Melayu ini. KAH KAH KAH Saya ada seorang kawan yang kuat agama yang pernah belajar di Al Azhar.

Tetapi saya tak kisah sebab kawan saya tu tak pandai guna komputer dan internet. Bila semua orang dah lama guna internet, dia baru nak belajar. Jadi dia suruh saya ajar dia. Pada suatu hari, komputer dia kena virus. Jadi sayalah orang yang dia minta tolong. Bila saya buka komputer dia, saya curi buka dia My Documents dan ternampak banyak gambar-gambar lucah yang dia simpan di dalam komputer dia. Kena virus tu pun sebab dia lawat laman porn. Jadi bila saya tengok ulasan yang dibuat oleh orang yang lebai di Tukar Tiub, saya tidak kagum dengan kelebaian mereka, kerana 99% semua sudah melawat laman web lucah dan ada yang merancap di depan komputer.

Yang 1% tu ialah orang-orang macam saya dan Hishamuddin Rais yang sudah banyak pengalaman. Jadi laman web lucah, kita orang tak ambil port. Itulah bukti bahawa orang yang kononnya MELAYU LIBERAL, MELAYU SOSIALIS, MELAYU KOMUNIS adalah jauh lebih baik daripada Melayu yang kononnya LEBAI dan ALIM. KAH KAH KAH
By Melayu Zaman P. Ramlee on MAT PAU DAN MAT SKODENG JUAL AGAMA on 3/28/12


JANGAN LUPA ESOK DI PUTRAJAYA

4 ulasan:

NoManNoCry berkata...

salam bos 'pencerahan' tt,

...sori lari tajuk sikit,

gua baru terbaca , "HANYA 10 DARI 22 NEGARA ARAB MENGHADIRT PERSIDANGAN ARAB SUMMIT DI BAGHDAD"

...jadi minta tolong beri komen 'pencerahan' tentang perihal ARAB ni supaya dapat jadi tauladan , khususnya kepada melayu-islam yang nak jadi lebih arab dari arab..tq

Matrojak berkata...

Semuanya kerana hendak menunjukkan yang mereka lebeh Islam dari kapal selam... akhirnya hanya tinggal selam... kah...kah...kah...kah...

tickingclock berkata...

aiyoh...you umno whores want a list ah? seriously, kalau semayang kat masjid masjid kelantan, dorang baca doa untuk raja, amin seribu kali pun tak apa. He deserves it.

er..others? NOT all but yeah quite a number of them. ko nak gambar pun bersepah kot kat internet. gua malas kasi contoh beb, takyah taksub sangat, itu asan ali punya keje, korang takyah susah susah.

akhir kata ..MAJULAH HRC UNTUK NEGARA.

Tanpa Nama berkata...

gua ingat diorang ni poyo2 je alim... contoh... kalau kat youtube, name die kukucinta!

sila carik mamat nama die kukucinta dalam youtube...

berapi2 citer agama, last-last kantoi suke layan citer blue!

perangai sama je ngan papagemok