Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Mac 2012

SIAPA DAN APA DI MAHKAMAH











LAPORAN BERITA DARI MAHKAMAH


kelmarin mahkamah tinggi telah memyambung
perbiocaraan kes saman norian mai
oleh 5 orang reformis

ini adalah laporan awal:

dibawah ini ialah nama nama pegawai sb
yang menangkap para refor msi itu
nama ini telah disebutkan di mahkamah
malah banyak nama sb telah muncul

SB MENANGKAP TIAN CHIA
lam kuan long
k/p 500117-09-5121
no 27, jalan wangsa
perkasa 5, wangsa
melawati
( telah bersara ketika menangkap berpangat ketua inspektor)

SB MENANGKAP SAARI SUNGIP
shamsudin basir
umur 47 tahun
pangakat supritendant
masih bertugas lagi

SB MENANGKAP DR BADRUL AMIN
asp roslkan abu samah
umur 55 tahun
masih bertugas sebagai ketua sb
di ipd gombak

SB MENAGKAP HISHAMUDDIN RAIS
fadil bin haji mohd sih
bahagian cawangan khas
polis bukit aman
supritendan E4A3

SB MENANGKAP PAK DIN
Ibrahim bin omar
k/p 530713-03-5691
78,jalan cempaka 4
taman desa raya
batu 12
43100 hulu langat selangor
bersara - ketika menangkap berpangkat ketua inspektor


BERITA LANJUT
mereak ini bukan sb yang menyiasat
mereka ini hanya bertugas untuk menangkap

sila ikuti terus laporan dan komentar tt
dari masa tentang kes ini
kes ini telahm masuk ke minggu ke dua
akan dipanggil untuk menjadi saksi
ialh para sb yang menjalankan sisatan

pasti akan dipanggil ialah norian mai


PENCERAHAN UNTUK YANG BARU IKUT KES INI

pada 10 april 2001 berapa reformis telah ditangkap
esoknya 11 april ketua polis negara norian mai
telah membuat sidang akhbar
dimana telah dikata para reformais ini
sedang merancang satu gerakan militant
untuk jatuhkan kerajaan
dengan senjata rocket launcher,
molotov cocktaiol dan ball bearing

pada 12 april 2001 ini menjadi muka depan semua akhbar

ketika itu 10 orang reformis telah di tahan dibawah ISA

keluarga reformis telah membawa kes penangkapan ini ke mahkah
mahkahamh tertinggi di malaysia MAHKAMAH PERSEKUTUAN
telah mengeluarkan hukuman:
penangkapan reformis ini adalah mala fide atau berniat jahat

tetapi para reformais ini telah di hantar ke kamunting
sebelum keputusan mahkamah persekutuan ini dibuat
mereka di tahan selama 2 tahun dibawah ISA

apabila mereka dibebaskan 2 tahun kemudian
para reformis ini telah menyaman:
1 - norian mai
2 - kementerian dalam negeri
3 - kerajaan malaysia

inilah kes saman itu

NOTA:
sila ikuti tweet: @ishamRais
yang memberi laporan darti mahkamah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Menang kes kayo lah kau TT...

Tanpa Nama berkata...

Semoga keadilan ditegakkan Dan para reformis di anugerahkan Kemenangan

Tanpa Nama berkata...

norian mai takut mai ketaq mai

hang tak pi bila nak pi jom kita pi

- zunodeng

DX berkata...

hah? ball bearing? macam mana nak militant pakai ball bearing?

mohon tuan hisham beri tunjuk ajar.

cma cgm andromeda berkata...

mas TT...SABAR...SABAR yo kemenangan ditangan anda...inshaallah

tok jenggot berkata...

cuba korang taip no ic tu kat daftar pemilih, nama dia dlm proses daftar yg blm sah parlimen lembah pantai.. nampak sgt undi tipu.. polis suh undi kat lembah pantai.. cuba TT publishkan kat blog TT untuk tatapan umum..

Tanpa Nama berkata...

cawangan khas tu yang tangkap kau isham. cool betul.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah!!!!
Sebelum ni info balachi SB ni tak pernah orang tau.
Sekarang kita tau sapa anak dia, mana rumah dia, berapa ramai anak dara tua atau dah jadi janda dia ada.
Atau dia ni pun kaki betina ker?
Selalunya SB ni bila pencen menikus macam tikus dalam beras.
Memang sengan nak tau bila polis pencen, dia tiba2 jadi baik
Mulalah sibuk nak jadi tok siak mesjid.
Lebih mengharukan lagi masa tulah dia pun kutuk kerajaan semuanya tak betul atau sebab dia x naik pangkat.
hampir pencen dia pun tunjuk rasa tak puas hati..
Aku rasa selepas ni akan ramai pencen SB akan lari masuk utan dan takut apa akan jadi pada anak dara tua dia tu...
Mungkin mereka telah jatuh cinta sama Abang Isham hahahahha
Boleh lagi buat menantu.. oklah sebaya denga Pak Mentua X SB.
hehehhehe
Amcam???? Arab Spring sudah sampai ke Tanah Melayu????
Apa rajagopal sudah mau pinda macam Ben Ali?? hehehehehe