Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Mac 2012

SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH ?




NAPA MEREKA MALU SURUK MUKA?





PENCERAHAN DARI PEMBA
CA
Kata Sirul Azhar dlm report hakim barua tu: “Saya melihat keadaan ini dengan keprihatinan kerana bagi saya tindakan mereka ini semata-mata bertujuan untuk mendapatkan sabitan terhadap saya sebagai ‘kambing hitam’ yang harus dikorbankan untuk melindungi rancangan dan niat jahat merea yang tidak berada di Mahkakah ini untuk menghadapi natijah daripada perlakuan dan perancangan mereka.

Soalan aku: sekiranya pernyataan Sirul Azhar ni benar, maka siapakah INDIVIDU2 yg bertanggungjawab merancang & berniat jahat utk bunuh altantunya YG TIDAK BERADA DI MAHKAMAH???

RAZAK BAGINDA berada di mahkamah....ASP zulkarnain zakar tu ada beri keterangan di mahkamah...siapa dia tu???...tt ko bole buat teka teki suruh pembaca blog ko teka dari senarai yg tentukan......letakla rajagopal ke...VIP ke...eee ke...bro2 nigeria ke etc dan suruh pembaca pilih......

aku ada sikit kesian kat sirul azhar tp aku bengang nape dia xbukak mulut bgtau jer siapa yg terlibat...mungkin kalau dia buat habis kaum keluarga anak dia dirogol bunuh dahtu buat mcm mati kemalangan jalan raya atau mati mengejut bukan bunuh diri dan bukan dibunuh...

yg penting skrg kita kene ABU dan undi pembangkang utk jd kerajaan baru sebelum kita dan keluarga kita pulak dibunuh diorg ni dlm zaman hakim, pendakwaraya, peguam negara, pegawai penyiasat semua bole kowtim dgn rasuah dan ugutan2 buang keje, tarik pencen, ancam rosakkan reputasi dan paling teruk kalau xbersekongkol kene bunuh....logik semua yg aku tulis bole jadi wei...
By Rakyat Marah nak undi Pakatan Rakyat on APA PERANAN NAJIB DALAM KES BUNUH ALTANTUYA? on 3/8/12


11 ulasan:

Juasseh Cafe berkata...

Sapa yg dimaksudkantu kita faham faham sudahla, mahkamah hari ni memang tak akan sebelah kepada mentimun mesti sebelah kedurian, tunggu je lah bila sampai masanya nanti semua akan tahu dan tak akan dapat lari dari kenyataan

Tanpa Nama berkata...

Perbandingan:
Sirul Dan azilah, UTK. sebenarnya hanya buat "national service". Tajuddin Ramli pun kataNya Dlm isu MAS "national service".
Bezanya, TR selamat tapi sirul Dan azilah dipersalahkan. Mangsa Dlm kes TR, Rakyat rugi. Mangsa Dlm kes sirul Dan azilah, altantuya "Mati katak".
Ketara Nya; "pelaku" sebenar Dlm kedua2 kes, masih bebas drpd Pertanggungjawaban.
Jom ABU..

Tanpa Nama berkata...

wajib godam kerajaan sekarang kalau nak lihat pancaran keadlian.

Hakim2 malaun masih ramai berkeliaran. Lepas pilihanraya tangkap dan sumbat belakang tirai besi...
celaka lah kamu para hakim2...
kah...kah....kah...

Tanpa Nama berkata...

yang di luar mahkamah?

kah...kah...kah...correct...correct...correct...itu kata kambing bertopeng. Motif pembunuhan?

Jangan ditanya soal motif. Itu tidak penting!....kah...kah...kah....motifnya saja nak jadi kambing.

- Hang Ludah Tui...Tui...

Tanpa Nama berkata...

No Agatha Christie’s ending for Malaysia’s most sensational murder case

“Please don't lie to me, unless you're absolutely sure I'll never find out the truth.”
Ashleigh Brilliant quotes (English Author and Cartoonist, b.1933)

http://188hughlowstreet.wordpress.com/2012/03/09/no-agatha-christies-ending-for-malaysias-most-sensational-murder-case/

Tinta Hitam berkata...

Sirul dan Azilah tak boleh bukak mulut skg.Nyawa mereka pd pihak yg memenjarakan mereka.Jika tutup mulut mungkin mereka selamat dan ditukarkan identiti mereka serta diseludup keluar negara.Tamat kisah mereka.Tapi mereka masih boleh hidup aman kat dunia ni .Sapa upah dia tak payah nak terka teka sgt sbb semua org dah boleh teka dgn tepat.

Tanpa Nama berkata...

rakyat nak tau sangat jawapannya

dlm kes sosilawati mahkamah akan korek sampai lubang cacing cari mastermindnya...

tapi dlm kes altantunya kenapa berbeza...

Pro_Pembaharuan berkata...

teka dengan tepat wahai tinta hitam?

sedara memang terer...

saya hanya mampu memikirkan antara dua dan tiada keputusan antara dua itu.

1. Bini Rosmah
2. Laki Najib

Alasan
1. Bini Rosmah takut tembelang pecah sebab sudah kongkek lengloi mongolia dan cerita komisen pecah

2. Laki Najib jeles sebab dia badak yang hodoh nak mampus sampai tak da leher dengan lengloi mongolia yang cun. Laki Najib masa muda pun tak boleh challenge itu lengloi mongolia.

Pro_Pembaharuan berkata...

tambahan

Sikit pun aku tak kesiankan dua ekor pukimak ini...

sebab ketika jalankan tugas untuk pengupah jahanam itu, mereka pasti bangga kembang-kembang jubor kerana dapat kepercayaan menjilat jubor pengupah jahanam itu...

So PADAN MUKA... Sapa suruh jadi anjing!

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah ini anjing sudah kena halau sama tuan, sikalang ini anjing mau minta simpati sama kita..kita apa boleh buat? yela yela kita kesian sama ini anjing kita kasi pangkah sama PR, so nanti ini anjing sama tuan anjing boleh kasi masuk dalam tali kasi gantung

Tanpa Nama berkata...

komen terbaik..9 Mac 2012 5:00 PTG