Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Mei 2012

BERITA BAIK UNTUK RAKYAT - BERITA BURUK UNTUK YANG TIPU PILIHANRAYA





DUA BANGKAI MASIH MENIPU





MAHATHIR : ANWAR-NIK AZIZ RANCANG JATUHKAN KERAJAAN MELAUI DEMO - minisider

KUALA LUMPUR, 5 May — Mahathir Mohamad menuduh musuh ketatnya Anwar Ibrahim bekerjasama dengan Nik Aziz Nik Mat untuk menjatuhkan melalui demonstrasi ganas seperti “Bersih.”

Perdana menteri paling lama berkhidmat di negara ini berkata, Malaysia bakal musnah jika dakwaan beliau itu benar dan rakyat bakal menyaksikan “kemusnahan kepada kestabilan ekonomi dan keamanan dalam negara tercinta ini.”

Kenyataan Mahathir itu dibuat di laman blog semalam selari dengan kenyataan Najib Razak yang mendakwa Bersih 3.0 bukanlah perhimpunan menuntut pilihan raya yang adil, sebaliknya cubaan untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada.

Namun, Mahathir, yang telah berulangkali mengingatkan rakyat bahawa kuasa luar telah merancang untuk menukar rejim kerajaan di Malaysia, melangkau lebih jauh apabila membuat dakwaan terdapatnya kesatuan antara Anwar dan Menteri Besar Kelantan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KALAU INI BETUL ..AH LAN WA SAH LAN.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK CUKUP TAPAK TANGAN... PLASTIK BEG DISEDIAKAN.... kah kah kah..

kah kah kah... RAKYAT SEDANG MENUNGGU.... kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT TAK SABAR MENUNGGU... kah kah ka...

kah kah kah.... SUHARTO SUDAH LINGKUP.... kayh kah kah..

jkah klah kah....MARCOS SUDAH LINGKUP..... kah kah kah..

kah kah kah...MADEY DAN GEROMBOLAN ADA LAGI..... kah kah kah...

kah kah kah.... KALAU TIPU PILIHANRAYA.... RAKYAT AKAN BERDEMO.... kah kah kah..

kah kah kah..28 APRIL HANYA 300 RIBU.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU PILIHAN RAYA TIPU.... 1 JUTA AKAN KELUAR... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN SATU AMARAN ...INI SATU JANJI.... kah kah kah

NOTA:
pengerusi spr ahli gerombolan
pegawai spr tak nak pakai dakwat kekal
nampaknya ada rancangan jahat

bersedia!



sila ikuti laporan radio bangsar utama stesen radio melawan:




4 ulasan:

Cob Nobbler berkata...

eleeehhh..baru nak kecoh ke madey ni?orang lain dah lama tau. memang betul pun orang nak gulingkan kerajaan.

pernah tanya diri sendiri ke tak kenapa rakyat nak gulingkan kerajaan?

takkanlah rakyat suka-suka je nak gulingkan kerajaan takde sebab?

orang goreng karipap pun mesti bersebab. orang mandi pun mesti bersebab. ingat orang nak gulingkan kerajaan ni takde sebab?

zeff berkata...

che det, toksah nak cakap banyak, backpack dan tempah 1 way ticket cepat2, BN akan lingkup n kami akan dakwa semua bekas2 penyamun. title tun pun blh kene strip.

Tanpa Nama berkata...

hoi..sudah sudah la tu bersih!dah muka masuk paper meloya satu dua sudahlah..

hartal@port klang now!

http://media1-cdn.malaysiakini.com/472/607796d2ff1aa90529abc27ba2e84797.jpg

Tanpa Nama berkata...

mat nyanyuk dah mula dahhhh...

dah pakai lampin ke belum???