Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Mei 2012

CAKAP SENANG - TUNJUK KAN BAHAN BUKTI




TUNJUKGAMBAR MACAM INI





35,000 RAKTAR GUA MUSANG SAMBUT PM
- meloya

GUA MUSANG 4 Mei - Kira-kira 35,000 rakyat terdiri daripada pelbagai kaum menyambut ketibaan Najib Tun Razak di sini yang melakukan lawatan kerja ke negeri ini hari ini.

Najib yang tiba pada pukul 9.45 pagi turut merasmikan Karnival Komuniti satu Malaysia (K1M) Negeri Kelantan di Padang Pusat Sivik dekat sini.

Ketibaan Perdana Menteri di pentas utama disambut dengan laungan "PM!" dan "satu Malaysia!".

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI SUDAH HEBAT.... kah kah kah..

kah kah kah...ADA 35 RIBU YANG SAMBUT.... kah kah kah..

kah kah kah... RAMAI BETUL... PASTI HEBAT.... kah kah kah..

woit...TUNJUK LAAAA GAMBAR...ka kah kah..

kah kah kah...MANA GAMBAR..... kah kah kah..

kah kah kah....CAKAP SAJE MEMANG SENANG....kah kah kah..

kah kah kah...TULIS SAJE MEMANG SENANG.... kah kah kah....

kah kah kah......BAGI LAAAA TENGOK GAMBAR..... kah kah ka

NOTA:
bik mama missing lagi?
mana bik mama hilang?
orang gua musang rindu ketiak bik mama
kah kah kah


RADIO COOL
radio bangsar utama
radio paling cool
radio counter culture

layari sekarang:


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

6 ulasan:

Unknown berkata...

gambar payah nak tunjuk bro kahh kahh kahh sbb 50% ahli silat ghaib kah kah kahh itu belum masuk geng taekwando ghaib, judo ghaib, silambam ghaib dan ahli umno yg ghaib kah kah kah

Fahmi Ismail berkata...

Yang sambut Najib ada belajar ilmu silat tak?boleh jadi ghaib

Tanpa Nama berkata...

Kata nak tumbangkan kerajaan PAS dah lama dah dibicarakan , lagi kuat retorik UMNO lagi teruk keputusan memihak pada UMNO sejak 20 tahun dulu. Tak nampak pun orang UMNO pakai baju merah, konon gelombang merah nak tendang PAS. Najis asyik cerita Bersih 3.0 nak gulungkan kerajaan, memang benor rakyat dah nak buang UMNO, itu fokus rakyat sekarang bukannya Bersih 3.0 didalang oleh kuasa asing. di tv pun tak nampak hadirin yang berjumlah 1,000 pun!

Non-Governmental Individual berkata...

kenapa takde mufti yg nak keluar fatwa haram baca utusan?

Tanpa Nama berkata...

Terhebat apabila Harian Metro melaporkan seramai 70,000 yg hadir ketika kunjungan Najib ke Gua Musang... dasyat....dalam masa yg sama, blogger pro-UMNO menganggarkan kurang dari 30,000 yg hadir BERSIH 3.0.... taksub sy dgn angka2 itu....ekekekke

Tanpa Nama berkata...

tu nk kira lagu mana tu himpun sampai 35000 org..nak cuba gulingkan kerajaan kelantan yg dipilih rakyat.. dalam utusan kata tujuan puak pembangkang buat bersih adalah untuk guling kan kerajaan yg dipilih rakyat adalah salah..nak kira lagu mana ni..nak kena panggil fru and the geng kot p blasah najib plak la