Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Mei 2012

BERITA SEDIH YANG AMAT MENYEDIHKAN







KEMANA KAU MENGHILANG WAHAI BIK MAMA ?



semakin jelas bik mama yang gila glamour kini hilang
muka bik mama tidak ada lagi dalam media
muka bik mama tidak kelihatan di muka akhbar

bik mama tidak buat kenyataan
bik mama tidak buat dasar negara

laman flom telah lupus

bak mama tidak loncat lonact lagi
bik mama tidak main badminton lagi

oooh... kemana kau menghilang wahai bik mama?

kenapa menghilang?

apakah kerana mat mongol bertemu ziana kembali?
apakah kerana mat mongol jumpa penyanyi dari korea yang slim berambut panjang?

atau

apakah bik mama sedang menguruskan badan
apakah bik mama sedang sibuk menjahit baju
apakah bik mama membasuh beg birkin

atau

kerana bik mama terlalu berat kini menjadi bebab
kerana bik mama pembawa undi untuk pakatan
kerana bik mama dibenci oleh ahli gerombolan

dan

kerana madey kata lepas ini muhyiddin akan jadi pm
kah kah kah








PENTAS RADIO DARI RADIO BANGSAR UTAMA

senyum mak janda
sebuah drama radio
akan muncul di radio bangsar utama

sila tunggu
sila nanti

NOTA:

tukar tiub tanpa bik mama
adalah seperti kedai mamak tak ada roti canai
kah kah kah


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini gossip bohong. Mana ada bik mama ilang. Mak tengah bz uruskan portfolio baru. Maklum la baru di lantik de facto menteri wanita dan keluarga.

Tanpa Nama berkata...

apa kelas beg berkin nak kena basuh???

dia tgh bertapa tu...

ilmu 7 petala langit & 7 petala bumi...

dah khatam nanti...sembab akan tersembab lahh

mat ngantok & mat nyanyuk ilmu dah terbenam

Tanpa Nama berkata...

Ya tak ya uh, bik mama dah tada dalam radar cakupan media perdana, hairan satu ketika bik mama boleh sampuk mana-mana progran Najis tapi lah ni nampak sengap ajae, mungkin berita di Paris tak? Atau Najis dah memang nak pasang bendera putih kerana tak tahan lagi asakan antinya yang datang bertalu-talu, perisai kebalnya dah tak ada azimat lagi. bye-bye bik mama.

mek berkata...

'NOTA:

tukar tiub tanpa bik mama
adalah seperti kedai mamak tak ada roti canai
kah kah kah'

ini nota paling lawak.
weh isham, dah rindu bebenor kat bik mama eh? kah kah kah

Faizal Haji Ali berkata...

Dia tengah "Berurus Niaga" Bro... Ke hulu ke hilir mintak komisyen...

Tanpa Nama berkata...

Tukar tiub tanpa bik mama...
Spt kedai mamak tanpa roti canai...
Atau spt TT tnpa kah..kah ..kah...
Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bik mama dok sibuk. Dah jadi menteri pembangunan wanita..skrg ni dok rasmi sana dan sni..dia bru slsi merasmikan program di hotel riverfront ipoh.

Tanpa Nama berkata...

Maaf nak off topic jap.

TT...ni ada satu lagi video kat YouTube yg menunjukkan betapa polis cukup berhemah dan mesra.
Aku terjumpa video nie masa searching kat YouTube.

Sila kongsikan bersama pembaca...

http://www.youtube.com/watch?v=oZ33_Dpczmg

average joe berkata...

ala aku silap selama ni,
aku ingaatkan tt tanpa bikmama
adalah bagai roti najib tanpa dhal...
tak pun, bagai kak pijat tanpa kain...
tapi mana2 satu pun, tetap tak menyelerakan!

-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?

average joe berkata...

ala aku silap selama ni,
aku ingaatkan tt tanpa bikmama
adalah bagai roti najib tanpa dhal...
tak pun, bagai kak pijat tanpa kain...
tapi mana2 satu pun, tetap tak menyelerakan!

-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?

DX berkata...

Dia kat Kuantan ni. Ada hari sukan isteri wakil rakyat BN

Tanpa Nama berkata...

Bik mama tengah bersiap sedia untuk angkat bungkus.Madey mau mat monggol serahkan balik jawatan PM dan beri pula pada mat sembab sebelum PRU13. Kerana mat monggol telah pun di seru datang ke negara kapir Perancis untuk di bicarakan. Kah..Kah..Kah..

Tanpa Nama berkata...

cukur elok elok yg bwh tu dan muka dia tampal dgn gambar zahidah rafuck. kira boleh la lepas sesak. maklumlah kekadang air naik kepala.

Tanpa Nama berkata...

jgn lupa asal usul bapak dia dari seberang sekapal dgn musang hasang dan mufti santa yg bapak dia sembah patung dalam bilik rahsia dirumah. tantuya selamba dibomnya ala ala mona fendi kerat 18.

Tanpa Nama berkata...

pegi buat liposuction kat paris kot!

Tanpa Nama berkata...

SEBAB BIK MAMA 'HILANG' SENANG JE ! PRU 13 DAH DEKAT DAH DAN DIA HILANG UNTUK BAGI RAKYAT 'LUPA' HAND BAG, CINCIN, SHOPPING.