Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Mei 2012

MEMANG TUJUAN NAK BURUKKAN KERAJAAN






INI CONTOH POLIS BERHEMAH







BERSIH 3.0 BERI KESAN BURUK KEPADA IBU NEGARA
- meloya

KUALA LUMPUR 3 Mei - Perhimpunan anjuran badan bukan kerajaan (NGO) yang disokong pembangkang di ibu negara Sabtu lepas mampu menyebabkan kerugian jangka panjang terutamanya kepada imej Kuala Lumpur, kata Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin.

Beliau berkata keadaan itu ditambah dengan laporan media antarabangsa serta di internet secara berterusan mengenai perhimpunan itu yang kebanyakannya memberikan gambaran negatif boleh mempengaruhi kemasukan pelabur asing ke Kuala Lumpur.

"Kementerian sedang dalam proses menggalakkan lebih ramai ramai pelabur ke Kuala Lumpur di bawah projek Invest KL. Jadi kalau kita nak promosi KL sekarang, dia (pelabur) baru tengok dalam televisyen, kemungkinan (hasrat) dia nak melabur di sini pun menurun.

"Tapi mungkin itu juga tujuan penganjur, mereka nak pelaburan turun, pelancong tak datang...mereka nak capai tujuan politik dan jatuhkan kerajaan," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TAHU TAK APA?..... kah kah kah..

kah kah kah...TAK KAN BARU SEDAR TUJUAN DEMO INI?.... kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG NAK BURUKKAN KERAJAAAN.... kah kah kah..

klah kah kah...MEMANG NAK BUAT LAPORAN MEDIA YANG NEGATIF...kah kah kah...

kah kah kah... MEMANG TUJUAN POLITIK NAK JATUHKAN KERAJAAAN.... kah kah kah..

woit..INGAT ORANG RAMAI BERDEMO .... KERANA ADA KENDURI LENGGANG PERUT KE?..kah kah kah...


layari sekarang:




5 ulasan:

king spade berkata...

Contoh raja yg tak berguna, dah seminggu org buat demo kat tanah jajahan lu, baru skarang nak bagi komen?? Lu pei mana?? sembunyi??

Tanpa Nama berkata...

nong kechik ko tegor la hajah ros tu jgn basir, sikap dia mencemarkan nama baik haji jib n negara..kan itu lebih afdhol

Tanpa Nama berkata...

woiii banganggg, kalau polis berkelakuan baik, ikut SOP antarabangsa, tak pukul rakyat, tak tangkap rakyat, benarkan rakyat berhimpun, bagi masuk dataran merdeka,benarkan liputan media,

cer citer siapakah yang paling untung sekali?
kahkahkah
Bersih 3.0 kena bersyukur, atas bantuan kezaliman dan kekejaman polis ini, kerana rakyat telah menang, isu tuntutan Bersih tetap hidup dan para demonstran Bersih yg berjumlah ratus ribu tu kini dah menjadi AKTIVIS/ PENGGERAK Bersih pula...
kahkahkah
berani kau lawan RAKYAT yer???

Tanpa Nama berkata...

raja nonok kecik bermuka buruk ni baru bangun tido ke?

average joe berkata...

aku cadangkan warga kl tukar nama Kera sekor ni drpd raja nong chik bin raja whatever, kpd:
awang nong chik bin awang whatever...
sebab jelas lagi berxenon yg kera ni masih di awang2 ingatkan semua orang sukakan dia sukakan Kera UMNgOk-BoNgok dan taksedar yg teramatsangat ramai warga bencikan dan nak terajang depa jejauh!
bagi malu raja william je ini macam punya kera sama label dgn dia!

-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?