Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 2 Mei 2012

CARA KERJA POLITIK YANG TERBAIK




KOMENTAR TUKAR TIUB


sila lihat klip dibawah ini
inilah kerja politik yang wajib kita galakkan
kerja kerja politik seperti ini
pasti akan mengaut banyak pengundi china

kita wajib dorong dan galakkan
anak anak muda membuat kerja
saperti dalam klip ini

adalah penting kalau kerja politik seperti ini
dilakukan dalam kawasan china yang ramai
ini untuk menaikkan lagi
kesedaran politik orang china



KERJA POLITIK YANG WAJIB JADI PANDUAN BERSAMA






layari sekarang:





4 ulasan:

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Memang bagus! Lagi Cina benci bukan sahaja UMNO malahan MCA pun! Kah! Kah! Kah! Bila Cina sudah marah, susah nak lembutkan hati mereka! Kah! Kah! Kah! Kalau tak percaya tanya pakcik Chua! Kah! Kah! Kah!

anak simpang 3 sg buloh berkata...

muka2 melayu BN yg selalu buat kacau kau perasan tak TT??

biasanya diorang ni tak lulus spm. tak dapat masuk uni. selalu terperap je kat kampung. kalau masuk uni, diorang dapat bergaul dgn org ramai dah tentu perangai tak mcm tu sebab fikrah lebih terbuka.

lagi satu, kebanyakannya kerja kampung je takpun kerja kilang. paling hebat pun jadi penjual kat pasar2 mlm. kalau yang join silat tu diorang akan tuntut ilmu kebal dan pakai tangkal. diorang ni laa yg biasanya jadi samseng kampung paling hebat pun jadi bouncer kelab mlm.

yang tak brp kuat (tak belajar silat dan pakai tangkal) diorang akan join pekida. jadi pencacai. biasanya diorang ni cari makan sebagai 'penjaga' tempat2 pasar malam atau uptown.

kesian bila aku tengok melayu yg mcm ni.

lagi kesian bila tengok pertubuhan pekida jadi mcm pertubuhan kongsi gelap :(

Tanpa Nama berkata...

TT, bekas IGP cam muka2 komunis masa bersih 3.0!!

http://malaysiakini.com/news/196657

mesti salah sorang tu dia akan cakap hishamudin rais!!

kah kah kah

woi!! hanip omar! pegi lancau laa.. lu jaga tempat judi lu lagi baik. kalau taknak kami berdemo kat genting, baik lu duduk diam2 maa

Tanpa Nama berkata...

Cuma berlagak berani aje tapi penakut....itu muka muka samseng taik kucing....hau hau hau hau...lembu ali ketam!