Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Mei 2012

CARI PENGGANAS IN I DARI RUMAH PASONG KE RUMAH PASONG





PENGUMUMAN UNTUK ORANG RAMAI



sila cam dan kenali muka dalm gambar ini
muka ini dikatakan telibat dalam keganasan
mereka ini adalah mata mata

pada 28 april lalu
ketikas mereka mengganas
mereka tidak memakai lencana nama
mereka tidak memakai angka mata mata


siapakah pengganas ini?

orang ramai yang kenal muka mereka
sila hantar maklumat kepada:
Nombor talian SMS : 018-923-5-083
Email SAMM : adu@anakmudamalaysia.com


CARI CAM DAN DAKWA MEREKA





BIAR MANGSA KEGANASAN CARI DARI BALI KE BALAI - mkini

Jika mahu berlaku adil, polis dicabar membenarkan mangsa dakwaan keganasan polis semasa perhimpunan BERSIH lalu menjalankan pencarian dan pengecaman terhadap penyerang mereka dari balai ke balai.

Anggota Parlimen Segambut daripada DAP Lim Lip Eng berkata demikian ketika mengulas tindakan polis memberi kata dua keapda 141 individu yang dikehendaki supaya tampil dalam masa seminggu atau dicari di rumah masing-masing.

"Dalam kes ini, polis patut membenarkan mangsa polis menjalankan carian dari balai ke balai, terutamanya seorang wanita daripada Serdang yang berkata mengecami pegawai polis yang menumbuknya," katanya dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.


LAYARI RABU UNTUK DEMO ANTI TOL


radio bangsar utama
akan membuat laporan langsung
dari batu tiga

wartawan rabu akan berada di batu tiga
untuk memberi laporan terus menerus

sila layari rabu
radio internet bangun melawan


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/




3 ulasan:

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

aku rase diorang ni bukan polis betul la..ni mesti budak2 skolah yang masuk kadet polis jadi polis upahan ni,sebab kalau polis nape semua ni x pakai no badan kat baju diorang,takut ke?aku rase itu hari dia dah campur2 budak2 kadet polis ngan konstabel..mana la tau kan..kah..kah..kah....muka pun cam budak2 baru nak amik SPM je

abimh berkata...

Cuba-cuba pula cari kat PULAPOL Jalan Semarak, Kuala Lumpur, PULAPOL Air Hitam, Jempol, Negeri Sembilan atau PULAPOL, Muar, Johor.....

Tanpa Nama berkata...

Ada banyak orang kata penganas-penganas di Bersih 3.0 pakai yellow T-shirt tapi pakai boots yang sama aje dengan yang dipakai oleh anjing2 biru.

Ini erti penganas2 tu dari puak anjing2 biru....tentu punya...mereka tu nak buat kacau. Jadi ada alasan nak belasah rakyat dan tangkap rakyat